اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیلر کشاورزی

استفاده بهینه از ابزارآلات کشاورزی

در صنعت کشاورزی امروزه از ابزارآلات جدید و مدرنی استفاده می شود که بهتر است هر یک از آن ها را جایگزینی بی بدیل برای ابزارآلات قدیمی به حساب آورد. چرا که هم روند کاری یک کشاورز را تسریع بخشیده است و هم کار با این ابزارآلات برای کشاورز ساده تر بوده و نیاز به زحمت زیاد و نیروی انسانی زیادی هم ندارند.

به همین جهت بهتر است از وجود ابزارآلات جدید و درست طبق نیاز کشاورز در زمین های زراعی وی استفاده شود. چرا که بسته به نوع زمین های زراعی یک کشاورز می تواند از ابزارآلات مختلفی متناسب با زمین های کشاورزی خود استفاده کند که نیاز خویش را در آن زمین ها برطرف سازد.

یکی از همین ابزارآلات، استفاده از تیلر کشاورزی دیزل و بنزینی و حتی نوع دستی تیلر کولتیواتور می باشد که هر یک از آن ها با توجه به نوع نیاز کشاورز به ابزاری برای شخم زدن و درو کردن در زمین های زراعی خویش مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید تیلر کولتیواتور برای نیاز کشاورز

یک کشاورز به طور کلی به منظور شخم زدن و درو کردن زمین های کشاورزی خود و سایر موارد دیگر در این راستا نیاز به ابزاری کارآمد دارد تا به وسیله آن بتواند کار کشاورزی خود را به پیش ببرد.تیلر کولتیواتور یکی از ابزارهای کارآمدی به شمار می آید که در ابزارآلات ضروری کشاورزان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و طیف بسیار زیادی از کشاورزان را مجاب به خرید و استفاده از این نوع از ابزارآلات کشاورزی کرده است.

اما با توجه به انواع مختلفی که از تیلرهای کشاورزی در بازار موجود می باشد؛ بهتر است هر یک از کشاورزان و باغبانان مختلف بهترین و کارآمدترین نوع تیلرهای کشاورزی را مورد استفاده قرار دهند تا بتوانند نیاز خود را برطرف سازند.از میان تیلرهای کشاورزی بنزینی و دیزل و دستی، تیلر کشاورزی دیزل از محبوبیت بیشتری برخوردار است و طرفداران بیشتری را به سمت و سوی خود جذب کرده است. اما چرا؟

عمده ترین دلایل محبوبیت بیشتر تیلر کشاورزی دیزل

همان طور که گفته شد؛ تیلر کشاورزی دیزل با سوخت گازوئیل نسبت به تیلرهای کشاورزی بنزینی و دستی از محبوبیت بیشتری بهره مند می باشد و طرفداران بیشتری را توانسته است به سمت و سوی خود جلب کند. عمده ترین دلایل محبوبیت بیشتر تیلر کشاورزی دیزل را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

1- قدرت و توان بالاتر

یکی از دلیل های اصلی کشاورزان مبنی بر خرید تیلر کشاورزی دیزل، قدرت و توان بالای این نوع از تیلرهای کولتیواتور می باشد که نسبت به تیلرهای بنزینی و دستی به مراتب خیلی بالاتر است و همین مسئله سبب شده است تا تیلر کشاورزی دیزل را بتوان در زمین های زراعی با وسعت بیشتر به کار بست تا یک کشاورز بتواند به خوبی از توان و قدرت بالای این نوع از تیلرهای کشاورزی استفاده نمایید.اما فقط این قدرت و توان بالای آن ها نیست که سبب محبوبیت تیلر کشاورزی دیزل شده است؛ بلکه عوامل دیگری نیز در این راستا سبب ساز خرید تیلر کشاورزی دیزل شده اند.

2- توان مصرفی کمتر

تیلر کشاورزی دیزل نسبت به نوع بنزینی با توجه به سوخت گازوئیل به کار گرفته شده در خود، مصرف کمتری دارند و هزینه های کمتری را روی دست یک کشاورزی می گذارد. به همین دلیل هم می توان خرید تیلر کشاورزی دیزل را بر نوع بنزینی این دسته از ابزارآلات ترجیح داد.

3- قیمت پایین تر و هزینه نگهداری کمتر

قیمت های به صرفه تر تیلر کشاورزی دیزل و نیز هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر آن ها از دیگر علل و عوامل مورد استقبال جامعه کشاورزان به حساب می آید. بنابراین در صورتی که بخواهید با صرف هزینه ای به مراتب کمتر از وجود ابزاری با کاربرد و کارایی بسیار بالاتر بهره مند شوید؛ می توانید تیلر کشاورزی دیزل را خریداری کنید تا به هدف مورد نظر در این راستا رسیده باشید.

4- متناسب در زمین های با متراژ بالا

تیلر کشاورزی دیزل را برخلاف تیلرهای کشاورزی بنزینی بیشتر در زمین های زراعی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین با توجه به این مسئله که کشاورزان بیشتر در زمین های زراعی وسیع مشغول به کار هستند و نیاز به تیلر کشاورزی دارند؛ شما می توانید با خرید تیلر کشاورزی دیزل به هدف مورد نظر خویش دست یابید.

وجود این مزیت های چشمگیر و قابل توجه در نهایت سبب شده است تا از تیلر کشاورزی دیزل بیشتر در زمین های زراعی استفاده به عمل آورده شود تا کشاورزان بتوانند به صورت بهینه از وجود مزیت های شایان توجه تیلر کشاورزی دیزل استفاده نمایند.

تیلر کشاورزی دیزل نیاز یک کشاورز

کشاورزانی که صاحب زمین های زراعی وسیع و گسترده ای هستند و می خواهند با نیروی انسانی کمتر و اعمال فشار کم بهترین بهره وری را در زمین های زراعی خود به هنگام شخم زدن و درو کردن محصولات خود داشته باشند؛ می توانند با خرید تیلر کشاورزی دیزل به هدف مورد نظر خویش در این راستا دست یابند.

چرا که  همان طور که گفته شد- تیلر کشاورزی دیزل دربردارنده مزیت های شایان توجه بسیار زیادی است که می تواند نیاز یک کشاورز را در زمین های زراعی خویش برطرف نماید.هر چند که در برخی از موارد که زمین های زراعی یک کشاورز چندان وسیع نیست و یا وی نیاز به یک ابزار خیلی قدرتمند با توان بالایی نداشته باشد؛ در این صورت دیگر نیازی به خرید تیلر کشاورزی دیزل نیست و کشاورز می تواند با خرید تیلر کشاورزی بنزینی هم نیاز خود را برطرف کند.

در موارد خیلی کوچک تر نیز در زمین های باغبانی حتی از یک تیلر دستی هم می توان استفاده کرد. پس جای دارد که به طور کلی به این نکته اشاره شود که هر کشاورزی بر حسب نیاز خود باید یک تیلر کشاورزی را خریداری کند تا بتواند نیاز خود را برطرف سازد.یک تیلر کشاورزی دیزل هر چند هم که مورد استقبال باشد؛ برای مصارف وسیع تر و با قدرت و توان بالاتر مورد نیاز می باشد و در سایر موارد شما می توانید از سایر کولتیواتورها هم استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>