اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چکش تخریب

استفاده از چکش تخریب در عملیات تخریب ساختمان های قدیمی

ساختمان های قدیمی به منظور تخریب نیازمندی ابزاری به عنوان چکش تخریب یا پیکور هستند. اما همان طور که می دانید چکش های تخریب را در مدل ها و اندازه های مختلف و متفاوتی طراحی می کنند تا هر یک از آن ها را بتوان برای مصارف خاص مورد استفاده قرار داد.

از جمله نمونه های مختلف چکش های تخریب می توان به دو نوع چکش تخریب گریسی و روغنی اشاره کرد که هر یک از این نمونه ها را می توان در مراکز فروش چکش تخریب معتبر خریداری نمود. قیمت چکش تخریب گریسی و روغنی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین خاطر پیش از خرید حتما می بایست به این مسائل توجه شود.یکی از نکات قابل توجه پیش از خرید چکش تخریب توجه به انواع مختلف آن هاست. چکش های تخریب با وزن های متفاوت از کوچک تا بزرگ برای عملیات مختلف به کار گرفته می شوند.

در دیگر دسته بندی های چکش تخریب، دو نوع چکش های تخریب گریسی و روغنی را مشاهده می کنیم که هر یک از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه ضمن معرفی بهتر و بیشتر چکش تخریب گریسی به این مسئله خواهیم پرداخت که چگونه و به چه شیوه ای می توان این نوع از چکش های تخریب را گریسکاری نمود؟ پس با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با چکش تخریب نوع گریسی

چکش تخریب یکی از وسایل و ابزارآلات بسیار قدرتمندی است که به کمک آن ها می توان هر یک از دیواره های سفت و سخت و نیز آسفالت های مختلف و سنگ های سخت و محکم را تخریب نمود تا بتوان با تخریب منازل به فکر بازسازی آن ها افتاد و منزل باب میل خود را طراحی کنید.نوع ضربه گیر مجهز به گریسی از جمله انواع مختلف چکش های تخریب به شمار می آید که در مقابل چکش تخریب روغنی می باشد. چکش تخریب گریسی نیز به منظور از بین بردن انواع دیواره ها و بتن های سفت و سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

چکش های تخریب گریسی در اندازه های مختلف مورد استفاده برای پروژه های سنگین و نیمه سنگین قرار می گیرد که شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود هر یک از آن ها را خریداری کنید و در عملیات و پروژه های مختلف ساخت و ساز بهره ببرید.در صورت تصمیم بر خرید چکش تخریب گریسی یا روغنی می بایست مزایا و معایب هر یک از آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید چکش های تخریب مورد نیاز خود کنید.اما سوالی که در این راستا وجود دارد و ما درصدد پاسخگویی به آن هستیم؛ ذکر این مسئله است که نحوه گریسکاری چکش تخریب به چه صورتی است؟ در ادامه به چگونگی گریسکاری چکش تخریب اشاره می شود.

نحوه گریسکاری چکش تخریب

همان طور که می دانید؛ چکش تخریب مجهز به ضربه گیر گریسی نوعی از چکش های تخریب به شمار می آیند که باید پس از حدود 110 الی 120 ساعت کاری آن ها را سرویس دهی یا به اصطلاح گریسکاری نمود.گریسکاری چکش تخریب سبب می شود تا عمر مفید دستگاه مورد نظر افزایش یابد و شما بتوانید مدت زمان بیشتری از چکش تخریب خود به عنوان ابزاری قدرتمند در تخریب و سوراخکاری استفاده و بهره لازم را ببرید. بنابراین هر گونه سهل انگاری و غفلت در این خصوص سبب می شود تا دستگاه شما خیلی زودتر از حد تصور خراب شود و یا با آسیب هایی مواجه شود.

برای گریسکاری چکش تخریب، یک میله شاطون داخل دستگاه قرار دارد که شما می بایست ابتدای امر دستگاه مورد نظر را باز کرده و سپس میله شاطون دستگاه را که داخل محفظه ای قرار دارد؛ از گریس پر کنید یا آن را گریسکاری کنید.پیش از این کار طبیعتا فضای مورد نظر را تمیز کرده و سپس میله و محفظه مورد نظر را از وجود گریس بهره مند می سازید.

این نکته را باید به خاطر داشته باشید که پیش از استفاده همیشه باید میزان استفاده از گریس مورد نیاز را برای شروع هر نوع عملیات و پروژه عمرانی در نظر داشته باشید و گریس دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز می بایست داخل آن محفظه را نیز گریسکاری کنید که برای این امر بهتر است از گریس های نسوز استفاده شود که گزینه بهتری پیش روی شماست.

توجه به گریسکاری و سرویس دهی آن هر از چند گاهی جزء موارد بسیار مهم و شایان توجهی است که باید حتما رعایت آن را برای خود ملزم بدانید. چرا که در غیر این صورت خیلی زود شاهد خرابی دستگاه خود می شوید و هزینه های بسیار زیادی را می بایست در این خصوص برای تعمیر یا تعویض دستگاه نامبرده شده در نظر بگیرید.

مزایا و معایب دستگاه چکش تخریب گریسی

چکش تخریب گریسی به عنوان خنک کننده و روان کننده در دستگاه شما دربردارنده مزایا و معایبی است که از جمله مزایای آن می توان به افزایش طول عمر مفید دستگاه و خاصیت روان کنندگی آن نام برد و از معایب آن می توان به این امر اشاره داشت که ممکن است در فصول سرد سال، گریس ها سفت و بدون استفاده شوند و مشکلاتی را برای دستگاه مورد نظر شما ایجاد کنند.

برای استفاده از چکش تخریب گریسی در مناطق سردسیر، می بایست به میزان یک ربع دستگاه را روشن کرد تا چرخ دنده ها بتوانند گرمای لازم را برای روان کننده ها فراهم سازند. ولی به طور کلی استفاده از چکش تخریب روغنی به جای گریسی در این مناطق بهتر است.

البته باید به این مزیت چکش تخریب گریسی نیز توجه شود که انرژی و قدرت ضربات آن ها نسبت به روغنی بیشتر است که اگر شما می خواهید در پروژه های سنگین و نیمه سنگین مختلفی از چکش های تخریب استفاده کنید؛ می توانید هر یک از نمونه ها و اندازه های چکش های تخریب گریسی را خریداری و در پروژه های سنگین و عملیات عمرانی مختلف خود مورد استفاده قرار دهید. به طور کلی هیچ گاه نباید گریسکاری این نوع از چکش های تخریب فراموش شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
موسی لکزائی :
دستگاه اول خوب بود ولی درحال حاضر گریس اب میکنه ودرمواقع کنده کاری خوب کار نمیکنه علتش چیست
:
سلام خسته نباشید بتن کن گریسی و روغنی را چگونه میتوانیم از هم تشخیص دهیم مشخصه اصلی را لطفا بفرمایید وضمنا روغن مناسب مورد استفاده در بتن کنها کدام میباشد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

رحیم صحرایی:
سلام خسته نباشید بتن کن گریسی و روغنی را چگونه میتوانیم از هم تشخیص دهیم مشخصه اصلی را لطفا بفرمایید وضمنا روغن مناسب مورد استفاده در بتن کنها کدام میباشد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمد کیانی:
چگونه باید چکش تخریبی NEC مدل 1660راروغن کاری کرد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمد:
سلام از کنار قلم هیلتی زیاد گیریس پایین میاد چکار باید کرد
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>