اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


فوگر حرارتی

خلاص شدن از آفات گیاهی در زمین های زراعی

در صورتی که بخواهید برای همیشه از شر آفات گیاهی مختلف در زمین های زراعی خلاص شوید؛ شما نیاز به یک سری دستگاه های سمپاش دارید تا بدین ترتیب بتوانید با پاشش سم های مختلف از هر گونه آفت گیاهی و حشرات موذی خلاص شده تا با از میان برداشتن هر گونه مزاحم بتوانید شاهد بارور شدن گیاهان خود باشید و تمامی محصولات خود را در گلخانه ها و زمین های زراعی بدون کوچک ترین آفتی برداشت کنید.

یکی از همین وسایل و تجهیزات کشاورزی، فوگر حرارتی است که از آن به عنوان مه پاش حرارتی نیز یاد می شود. در صورتی که قصد خرید این وسیله را دارید؛ با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی هر چه بیشتر با این وسیله بتوانیم با ارائه راهکارهایی به منظور خرید بهتر، شما را در زمینه خرید فوگر حرارتی یاری نماییم تا بهترین و شایسته تری خرید را در پیش رو داشته باشید.

آشنایی بیشتر با فوگر حرارتی

فوگر حرارتی یا مه پاش حرارتی یکی از وسایل و تجهیزاتی می باشد که شما می توانید از وجود آن در صنایع و موارد مختلفی به خوبی استفاده به عمل آورید. امروزه به جهت همه گیر شدن ویروس کرونا بیشتر فوگر حرارتی را به منظور سمپاشی نمودن اماکن عمومی به ویژه رستوران ها و بیمارستان ها و مدارس و به طور کلی در اماکن مسقف یا فضای باز مورد استفاده قرار می دهند.

اما فوگرهای حرارتی را می توان در صنایع مختلفی همچون کشاورزی و باغبانی نیز مورد استفاده قرار داد که تأثیر آن ها را به ویژه در سمپاشی زمین های زراعی و از بین بردن آفات گیاهی به خوبی می توان مشاهده کرد که با توزیع یکسان انواع سم درون یک فوگر حرارتی یا مه پاش حرارتی به راحتی می توان نقطه نقطه زمین های زراعی خویش را سمپاشی کنید تا از شر هر گونه حشره موذی و مزاحم و هر نوع آفت گیاهی خلاص شوید و در نهایت شاهد بارور شدن گیاهان خود و برداشت بهینه ای از محصولات خود گردید.

حال که فوگر حرارتی هم در صنعت کشاورزی و هم برای گندزدایی و ضدعفونی کردن مکان های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و از اهمیت بسزایی هم برخوردار است؛ به عنوان راهنمای خرید این وسیله کارآمد، بهتر است به ارائه نکاتی پرداخته شود تا در صورت تمایل به خرید این وسیله بتوانید بهترین و مناسب ترین فوگر حرارتی را خریداری نموده و بدین وسیله نیاز خود را برطرف نمایید.

راهنمای خرید فوگر حرارتی

اگر قصد خرید فوگر حرارتی دارید و می خواهید به منظور پیشگیری از ویروس کرونا یا به منظور سمپاشی کردن زمین های زراعی و گلخانه های خود دستگاهی را خریداری کنید که محیط اطراف شما را پاک و پاکیزه کند؛ بهتر است پیش از خرید فوگر حرارتی به موارد زیر توجه داشته باشید:

توجه به فشار پاشش سم

هر چقدر فشار پاشش سم زیاد باشد؛ طبیعتا شما می توانید با فشار بیشتر در زمان کمتر، حجم بیشتری از مکان مورد نظر را گندزدایی کنید. بنابراین بهتر است به دنبال یک فوگر حرارتی با فشار پاشش سم بسیار بالایی باشید.

توجه به وزن دستگاه

به جهت حمل و نقل راحت تر بهتر است یک فوگر حرارتی با وزن سبک تری را انتخاب کنید تا به راحتی بتوانید آن را از هر جایی به جای دیگر انتقال داده و تمامی منطقه و محیط مورد نظر را سمپاشی یا ضدعفونی کنید.

توجه به جنس دستگاه

جنس دستگاه نیز یکی از اصلی ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. جنس فوگر آلمانی یکی از بهترین جنس های فوگر حرارتی است که با کیفیت بسیار عالی و منحصر به فرد در همین راستا مورد استفاده قرار می گیرد.پس اگر به فکر یک فوگر حرارتی با کیفیت هستید تا بتوانید با خرید آن سالیان سال از وجود آن ها برای مصارف گوناگون به خوبی استفاده کنید؛ به جنس اصل آلمانی آن توجه داشته باشید.

توجه به مخزن سم دستگاه

اینکه دستگاه مورد نظر چقدر ظرفیت برای سم دارد؛ خود نیز یکی دیگر از نکات قابل توجهی است که باید به آن اهتمام ورزیده شود تا متناسب با نوع نیاز خود فوگر حرارتی را با ظرفیت مخزن سم کم یا زیاد خریداری کنید و به خوبی از وجود آن ها در زمین های زراعی خود یا سایر مکان های دیگر استفاده نمایید.

توجه به ظرفیت مخزن سوخت رسانی

مخزن سوخت رسانی دستگاه نیز یکی دیگر از نکات قابل توجه است که بایستی پیش از خرید به مخزن بنزین به عنوان منبع سوخت رسانی در فوگر حرارتی توجه شود. هر چقدر این مخزن بزرگ تر باشد؛ طبیعتا شما می توانید مدت زمان بیشتری از وجود آن ها بدون پر کردن مجدد مخزن سوخت رسانی کار کنید.

توجه به مه پاش حرارتی سرد و گرم و کاربرد هر یک

با توجه به این مسئله که مه پاش حرارتی سرد با گرم تفاوت هایی دارند و هر یک از آن ها را برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می دهند؛ شما ضمن علم به وجود تفاوت میان هر یک از آن ها بهتر است با کاربرد هر یک از آن ها هم آشنا باشید تا بدین ترتیب متناسب با نیاز خود بتوانید مه پاش حرارتی سرد یا مه پاش حرارتی گرم را خریداری کنید.توجه به این مسئله با توجه به نوع کاربرد هر یک از آن ها یکی از اصلی ترین نکات مورد نظر پیش از خرید فوگر حرارتی است.

مرغوب بودن و کیفیت مواد اولیه

در صورت سررشته داشتن در نوع مواد اولیه به کار گرفته شده در دستگاه های مختلف، می توانید به صورت تخصصی، به مواد اولیه به کار گرفته شده در فوگرهای حرارتی توجه داشته باشید تا در تولید و ساخت آن ها از مواد اولیه مرغوب و استانداردی استفاده شده باشد.

قیمت فوگر حرارتی

علاوه بر کیفیت و کارایی که یک فوگر حرارتی می تواند برای شما داشته باشد؛ بهتر است به قیمت آن ها هم توجه شود تا بدین ترتیب شما بتوانید ضمن خرید یک دستگاه با کیفیت و جنس عالی و منحصر به فرد آن ها را در مراکز معتبر با قیمت های به صرفه و ایده آلی خریداری کنید تا به خوبی بتوانید از وجود آن ها در مراکز مختلف استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
کورش دانشور:
سلام راهنمایی خوبی بود من یه دستگاه فوکر حرارتی برای باغ رو باز با وسعت ۲۰۰۰ متر برای جلوگیری از سرمازدگی باغ لازم دارم
حامد حبیب زاده:
جهت سمپاشی در طول فصل رشد درخت پسته و بلاخص در زمان بروز سرمای اول فصل وجلوگیری از سرمازدگی محصول پسته
پاسخ زینگ:
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

داود آقچه لی :
سلام من از گلستان هستم یک فوگر میخواستم پنبه زیاد میکاریم سمپاشی کردن ما خیلی سخته با سمپاش پشت تراکتوری ممنون هستم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سعید مهاجری :
آیا از فوگر حرارتی برای سمپاشی باغ گردو میتوان استفاده کرد ؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>