اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اره موتوری

خرید اره موتوری مناسب نیاز شما

اره موتوری یکی از وسایل بسیار حائز اهمیت جامعه کشاورزان و باغبانان می باشد. همان طور که می دانید؛ با استفاده از این وسیله کارآمد و مفید هر یک از کشاورزان و باغبانان می توانند نیازهای خود را در زمین های زراعی خویش برطرف سازند.اره زنجیری یا اره بنزینی که امروزه از آن ها به عنوان اره موتوری یاد می شود؛ جایگزین اره های دستی و سنتی قدیم شده اند که شما می توانید به جای آن ها امروزه از اره های موتوری با کیفیت و کارایی بسیار بالایی بهره مند شوید.

در همین راستا برندها و شرکت های مختلفی رو به تولید اره های موتوری آورده اند که از جمله برندهای مطرح در این زمینه می توان به برندهای زوماکس و هیوندای اشاره کرد که در ادامه به مقایسه این دو نوع اره موتوری پرداخته می شود تا در صورتی که بخواهید از اره های موتوری برای کارها و فعالیت مربوط به باغبانی و کشاورزی خویش استفاده به عمل آورید؛ بتوانید با مقایسه مزایا و معایب هر یک از این برندهای مطرح اره های موتوری در نهایت بهترین اره را برای رفع نیازهای خود خریداری کنید.

آشنایی با اره موتوری زوماکس

امروزه با توجه به استقبال چشمگیر کشاورزان و به ویژه باغبانان نسبت به خرید اره موتوری، برندها و شرکت های بسیار زیادی سربرآورده اند تا به تولید این نوع از اره ها روی آورند. برند زوماکس کشور چین نیز یکی از این اره های موتوری است که در این شرکت چینی اره موتوری و سایر ابزارآلات کشاورزی طراحی و تولید می شود تا در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

این کمپانی که فعالیت های خود را در سال 1985 میلادی شروع به کار کرده است؛ تا به امروز یکی از صادرکنندگان مطرح انواع ماشین آلات کشاورزی در سراسر این گیتی شناخته شده است.اره های موتوری زوماکس در 5 مدل متفاوت بسته به قدرت موتور و اندازه تیغه متفاوت می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آن ها را در قالب قیمت های مختلفی خریداری کنید و به خوبی از وجود آن ها برای انجام عملیات باغبانی استفاده نمایید.

آشنایی بیشتر با اره موتوری هیوندای

شرکت هیوندای نیز یکی دیگر از شرکت های تولید کننده اره موتوری است که از سال 1947 میلادی در کره جنوبی تأسیس شد و در زمینه تولید و طراحی انواع ابزارآلات کشاورزی و باغبانی با کیفیت بالا و طول عمر مطلوب تا به امروز مشغول به فعالیت بوده است.

محصولات این شرکت کره ای در داخل ایران هم مورد استقبال چشمگیر کشاورزان واقع گشته است. برند هیوندای اره موتوری نیز دارای مدل های مختلفی است که هر یک از این مدل ها خود دارای قدرت های مختلفی می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز و کارایی لازمی که از یک اره موتوری در زمین های زراعی خود نیاز دارید؛ هر یک از آن ها را خریداری نموده و برای بریدن انواع چوب ها از آن ها به خوبی استفاده به عمل آورید.

مقایسه اره موتوری زوماکس و هیوندای

حال که با هر یک از این برندهای اره موتوری آشنا شدید؛ بهتر است به مقایسه میان این دو نوع برند مطرح اره های موتوری پرداخته شود تا در نهایت شما در صورتی که قصد خرید داشته باشید؛ بتوانید بهترین نوع اره های موتوری را متناسب با نیاز و بودجه خویش خریداری کنید. مهم ترین نقاط تمایز میان هر یک از این دو برند مطرح اره موتوری به قرار زیر هستند:

1- قدرت

طبیعتا قدرت و توان اره موتوری جزء اصلی ترین فاکتورهای انتخاب است که بایستی پیش از انتخاب حتما به این مسائل توجه داشت. قدرت برخی از مدل های برند هیوندای تا 3.5 اسب بخار است که نسبت به قدرت برند زوماکس به مراتب بیشتر است.

2- سرعت برش

علاوه بر قدرت سرعت برش نیز یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده در انتخاب اره موتوری مناسب زمین های کشاورزی و باغبانی است که سرعت برند هیوندای نسبت به زوماکس بیشتر است تا بتوان با سرعت بسیار بالا تمامی تنه های درخت و الوارها را به راحتی برش داد.

3- طراحی ظاهری

ظاهر هر یک از این اره های موتوری با یکدیگر متفاوت می باشند. در اره موتوری برند زوماکس، دسته مناسب و مطلوبی تعبیه شده است که به راحتی بتوان با سهولت بیشتری با آن کار کرد. هر یک از شرکت های نامبرده شده برای سهولت استفاده از اره های موتوری، آن ها را به گونه ای طراحی کرده اند که کشاورز بتواند به خوبی از وسیله مورد نظر استفاده کند.

4- قیمت اره موتوری

قیمت اره موتوری برند هیوندای از زوماکس بیشتر است. چرا که توان و سرعت آن ها به مراتب بیشتر از مدل شرکت چینی اره موتوری است. با این حال مدل های مختلفی از هر یک از این برندها تولید گشته است که هر یک از آن ها با توجه به سرعت و توان و کاربردی که دارند؛ در قیمت های مختلفی ارائه می شوند.

خرید اره موتوری مورد نیاز کشاورز و باغبان

یک کشاورز یا باغبان بایستی پیش از خرید اره موتوری برند زوماکس یا برند هیوندای به نوع نیاز خود توجه داشته باشد.به عنوان مثال: اگر وی نیاز به وسیله ای برای برش درختان تنومند دارد؛ به طور حتم باید از اره موتوری با قدرت و توان بسیار بالایی استفاده کند که می تواند به وسیله آن نیاز خود را برطرف سازد و در غیر این صورت نیازی به اعمال هزینه های زیاد برای خرید یک اره های موتوری با سرعت و توان بالایی نیست.

البته باید به این نکته پیش از خرید توجه گردد که کیفیت و کارایی اره موتوری و مواد اولیه مرغوب در آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. چرا که خرید یک اره موتوری با کیفیت و کارایی پایین نمی تواند چندان برای شما کار کند.هر یک از برندهای زوماکس و هیوندای دارای کیفیت بالایی هستند و هر دو از طول عمر مفید بالایی بهره مند می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خویش هر یک از این برندها را خریداری کرده و در زمین های زراعی خود از وجود آن ها به خوبی استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سجاد خدایی پرست :
در مورد اره بنزینی یه توضیحی خواستم چون چندین ساله باهاش دارم نون میخورم هر موتور زنجیری با هر برندی میتونه چندین سال براتون کار کنه اگر بتونی درست باهاش کار کنی. در مورد برش باید خدمت شما عرض کنم که اگر نتونین درست زنجیر تون رو تیز کنید اشتیل هم به پای زوماکس نمیرسه چه برسه به هیوندای یا. هر موتوری بعد از کار وبعد از سرد شدن باید پیچهای سیلندر و بقیه اجزا باید سفت بشه که اگر سرسری گرفته بشه باعث بریدن پیچ بعدی یا ترک خوردن سیلندر میشه و این هیچ ربطی به برند و قدرت موتور نداره یا همون کند بودن زنجیر که اول حرفام گفتم حتی بر اثر فشار زیاد در حین کار ممکنه رینگ بچسبونه یا قفل کنه خاک گیر یا هواکش موتور قلب موتور هست اگه همیشه تمیز نباشه موتور درست عمل نمیکنه و این هم هیچ ربطی به برند نداره و مخزن روغن همچنین. خودم اشتیل 070دارم ویک عمر دارم باهاش کار میکنم اکثر موتورها از 170تا 390یا زوماکس و هیوندای باهاشون کار کردم با زوماکس درختی به قطر 50سانتم بریدم آخ نگفته. شاد و پیروز باشید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>