اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


فوگر

وسیله ای برای گندزدایی انواع فضاها و اماکن عمومی

امروزه از مه پاش یا فوگر حرارتی برای گندزدایی یا ضدعفونی کردن فضاها و اماکن عمومی استفاده می شود. با توجه به همه گیری ویروس کرونا استفاده از این وسیله نمود بیشتری به خود یافته است و از آن برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی بیشتر مورد استفاده قرار داده می شود. اما پیشتر مه پاش سرد و گرم را برای سمپاشی زمین های زراعی مورد استفاده قرار می دادند.

در هر صورت کاربرد این دستگاه برای ضدعفونی کردن یا سمپاشی و گندزدایی است و در اماکن مختلفی از جمله زمین های زراعی یا مکان های عمومی مختلف نظیر: معابر، مدارس و بیمارستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.در هر صورت باید به خاطر داشت که دو نوع فوگر یا مه پاش حرارتی وجود دارد که میان هر یک از آن ها تفاوت هایی وجود دارد. به همین علت در ادامه ضمن معرفی مه پاش سرد و مه پاش گرم به ارائه تفاوت میان هر یک از آن ها پرداخته می شود. پس تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با مه پاش سرد و کاربرد آن

مه پاش سرد یا فوگر سرد از جمله تجهیزاتی به شمار می آید که امروزه زیاد از آن سخن به میان می آید. چرا که این نوع از فوگرها را بیشتر برای ضدعفونی کردن مورد استفاده قرار می دهند.با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا، مه پاش حرارتی سرد را به طور یکنواخت با وجود ترکیبات ضدعفونی کننده به تمامی سطوح می پاشند که بتوان در کمترین زمان ممکن تمامی سطوح مختلف اماکن عمومی را خیلی سریع ضدعفونی نمود.بنابراین در صورتی که نیاز به یک وسیله بسیار کارآمد و مفید در زمینه گندزدایی و ضدعفونی مکان های عمومی و بزرگی همچون: مدرسه و بیمارستان و... دارید؛ مه پاش حرارتی سرد بهترین گزینه پیش روی شماست.

آشنایی با مه پاش گرم و کاربرد آن

برخلاف مه پاش سرد، فوگر یا مه پاش گرم را بیشتر به منظور دفع حشرات موذی و سمپاشی زمین های زراعی مورد استفاده قرار می دهند.بنابراین در کنار سایر سمپاش های دیگر که کشاورزان و باغبانان مورد استفاده قرار می دهند؛ شما می توانید از فوگر یا مه پاش حرارتی گرم استفاده کنید که با وزن سبک خود و قدرت بالایی که در گندزدایی و سمپاشی زمین های زراعی می تواند یکی از گزینه های مناسبی برای کشاورزان و باغبانان در زمین های زراعی به شمار می آید.

تفاوت مه پاش یا فوگر سرد با گرم در چیست؟

حال که با مه پاش سرد و گرم آشنا شده اید؛ به طور قطع به یقین می توانید حدس بزنید که چه تفاوت هایی میان هر یک از این دستگاه های فوگر وجود دارد. در ادامه به ارائه وجوه تمایز میان هر یک از این دستگاه های فوگر پرداخته می شود.

توجه به این تفاوت ها و تمایزهای مختلف میان هر یک از این دستگاه های مه پاش حرارتی سرد و گرم می تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری پیش رو داشته باشید و بر حسب نیاز خود هر یک از این دستگاه ها را خریداری کنید تا بیشترین بهره وری را از آن ها داشته باشید. از جمله این وجوه تمایز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- تفاوت در نوع کاربرد

همان طور که می دانید؛ نوع کاربرد هر یک از این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است. به این صورت که کاربرد مه پاش سرد بیشتر به منظور ضدعفونی می باشد و امروزه نیز بیشتر با شیوع ویروس کرونا برای ضدعفونی کردن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ولی مه پاش حرارتی گرم را بیشتر برای سمپاشی زمین های زراعی در باغ ها و گلخانه ها و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می دهند.

2- تفاوت در تولید میکرون ها

هر یک از دستگاه های فوگر نامبرده شده اعم از مه پاش حرارتی سرد و گرم با قطرهای مختلف تولید می شوند که تفاوت هایی میان هر یک از آن ها وجود دارد. بدین صورت که قطر مه پاش سرد با قطرات 30 میکرون و قطر مه پاش گرم با قطرات 50 میکرون تولید می شوند.تفاوت از آنجایی بروز می یابد که با توجه به وجود همین قطر قطرات مختلف آن ها هر یک از آن ها را برای کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می دهند.

3- تفاوت در توان و کارایی

قدرت و توان هر یک از دستگاه های مختلف فوگر با یکدیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود از وجود قدرت و توان آن ها به خوبی بهره مند گردید. به طور کلی در نظر داشته باشید که اگر به فکر دستگاه فوگربا قدرت و توان بالا هستید؛ مه پاش حرارتی گرم نسبت به مه پاش سرد از قدرت و توان بالاتری برخوردار می باشد.

بنابراین شما می توانید با خرید آن ها با توجه به فشار بالایی که از مه پاش های حرارتی گرم وجود دارد؛ به خوبی برای سمپاشی زمین های زراعی خود استفاده کنید. البته نباید از این نکته هم غافل ماند که قدرت و کیفیت و کارایی مه پاش سرد هم در نوع خود بالا و جالب توجه است.

4- تفاوت در قیمت

از دیگر تفاوت هایی که میان مه پاش حرارتی سرد و گرم یا دستگاه های فوگر وجود دارد؛ تفاوت در قیمت آن هاست. بنابراین پیش از خرید این نوع از دستگاه ها شما باید به قیمت آن ها هم توجه داشته باشید.هر چند که هر یک از مه پاش های حرارتی سرد و گرم، کاربران خاص خود را دارند و در مواقع خاص افراد مختلفی از آن ها استفاده می کنند تا با خرید این نوع از دستگاه ها بتوانند نیاز خویش را برطرف سازند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>