اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اره عمود بر


اره عمود بر چیست ؟

در این مقاله سعی داریم اره عمود بر را تشریح کرده و مورد بررسی قرار دهیم.اره های عمود بر را می توان یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار های برقی نجاری دانست، از این ابزار برای برش های سطحی و یا نقاطی از چوب که اشکال خاصی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.اره های عمود بر به دو دسته ی صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شوند.

اره های عمود بر صنعتی

این نوع از ابزار ها دارای گیربکس فولادی می باشند که در جلوی دستگاه قرار دارند، و به دلیل وجود این قسمت می توان از آن در مدت زمان بسیار زیادی استفاده کرد و فشار زیادی را بر آن وارد کرد.

اره های نیمه صنعتی اره عمود بر چیست

این نوع از اره ها برای افرادی که به صورت نیمه حرفه ای در نجاری مشغول هستند کاربرد دارد و معمولا از قدرت کمتری نسبت به اره های عمود بر صنعتی دارند.

ساختار اره های عمود بر

اره های عمود بر دارای موتور مسی هستند که نیروی گشت آور آن ها به یک تیغه ی عمودی منتقل شده و آن را به بالا و پایین حرکت می دهد این تیغ اره به عمق کار چوب نفوذ کرده و آن را برش می دهد.در اره های عمود بر آروا این تیغه به صورت بسیار آسان تعویض شده و جایگزین می شوند.همچنین دسته ارگونومیک + سیستم ضد لرزش در این اره باعث بهبود عملکرد و بالا رفتن بازدهی کار خواهد شد.

راهنمای کار با اره عمود بر

برای برش سطوح چوبی مختلف به وسیله ی عمود بر ابتدا باید نقشه یا الگوی مسیر حرکت تیغه را بر روی یک کاغذ رسم کرده و پس از این مرحله کاغذ را بر روی سطح کار بچسبانیمدر مرحله ی بعدی باید تیغه و سرعت مناسب را به جهت انجام کار به بهترین نحو ممکن انتخاب کرده و کار را شروع کنیم

دقت داشته باشید هرچه کار سخت تر باشد، باید سرعت اره کمتر انتخاب شود، برای شروع برش ابتدا سوراخی را برای رد شدن تیغه ایجاد و تیغه را از آن رد کنید و بعد دستگاه را روشن و شروع به برش نمایید.در آخر توصیه می شود نکات ایمنی را قبل از شروع کار رعایت نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>