اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارواش خانگی

کارواش خانگی چیست واتر جت یکی از متداول ترین دستگاه های مورد استفاده در منازل و یا گاراژها به منظور ایجاد پاکیزگی می باشد.اصول کار این دستگاه به این صورت است که موتور آن آب را با فشار بسیار بالا از طریق نازل به بیرون هدایت می کند و بر سطح مورد نظر می پاشد، فشار بالای آب موجب تمیزی سطح مورد نظر از جرم و آلودگی می شود.

در سال های اخیر از کارواش یا واتر جت به عنوان یک ابزار پر قدرت و کار آمد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفت.اما سهولت استفاده از آن و کاربری بسیار عالی این ابزار موجب شد که پای به بازار مصرف خانگی نیز باز کند و تنها محدود به مصارف صنعتی نگردد و انواع و اشکال مختلف آن به بازار عرضه گردد.

کاربرد اصلی واتر جت یا کارواش خانگی چیست انجام عملیات شستشو و نظافت سطوح از آلودگی توسط فشار آب می باشد.این دستگاه ها معمولا دارای اندازه های مختلف می باشند که عمدتا به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شوند.

کارواش خانگی کوچک

از این اندازه ی کارواش به منظور شستشوی درب حیاط خانه، شستشوی حیاط، ماشین و اثاثیه ی چوبی مورد استفاده قرار می گیرند و به آسانس از پس آن بر می آیند، کمترین میزان قدرت این کارواش ها 100 بار است.

کارواش های متوسط

این کارواش ها حداقل دارای 130 بار قدرت می باشند، این نوع از کارواش ها برای شستشوی قایق و نرده ها و نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

کارواش بزرگ یا حرفه ای کارواش خانگی چیست

این نوع از کارواش ها معمولا دارای حداقل 160 بار خروجی فشار آب می باشند و عملیات رنگ برداری و جرمگیری را انجام می دهند و کاربرد آن ها بیشتر صنعتی است تا کارواش خانگی چیست.

مزیت استفاده از کارواش خانگی چیست ؟

  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در نیروی انسانی کار
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • از مزیت های این کارواش ها اندازه کوچک و سهولت در جابه جایی آن ها می باشد.
  • معمولا این کارواش ها دارای محل نصب لوازم جانبی مختلف می باشند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>