اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پولیشر چیست؟

دستگاه پولیشر و یا پولیش یک ابزار برقی محسوب می شود که به عنوان تجهیزات نظافتی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از پولیشر معمولا برای جلا دادن سطوح استفاده می کنند. کارایی فوق العاده پولیشر به این گونه است که یک مخزن آب دارد و کار شستشطوی سطوح را به وسیله جلادهی سطح مورد نظر انجام می دهد. اما استفاده از پولیشر تنها برای برخی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که مناسب تمامی سطوح نخواهد بود.

به طور کلی دستگاه پولیش یا پولیشر مخصوص جلادهی و درخشنده کردن سطوح حساس و خشن مانند کفپوش و پارکت، سنگ، سرامیک، بتن های روکش دار و ترمیم سطح بدنه اتاق خودرو می باشد.بدنه خودرو پس از مدت زمانی که استفاده می شود کدر می گردد و یا بر اساس مرور زمان دارای خط و خش می شود که برای از بین بردن این قبیل موارد از پولیش استفاده می شود. هنگامی که پولیش بر روی خودرو انجام می شود بدنه و رنگ خودرو همانند روز اول می شود و درخشندگی خاصی پیدا می کند.

اجزای پولیشر چیست؟

پولیشر از سه قسمت اصلی: پد یا برس، مخزن آب تمیز و دسته قابل تنظیم تشکیل می گردد.

انواع دستگاه پولیشر

دستگاه پولیشر بر اساس قدرت و توان به دو گروه تقسیم بندی می شود که با توجه به نیازشان می توانند انتخاب کنند:

تک دیسک

  • دارای ساختار ساده
  • سرعت چرخش برش در حدود 400 دور بر دقیقه
  • دو سرعته برای هر دو عملیات برس زنی و جلادهی
  • سرعت چرخش بالا برای صیقلی کردن سطوح و جلادهی
  • سرعت چرخش پایین برای برس زنی سطح با آب و محلول شوینده

برنشیر

  • ساختار پیچیده تر
  • ابعاد و قطر برس بزرگ تر
  • سرعت چرخش برس درحدود 1500 دور بر دقیقه
  • مناسب جهت سطح بالای درخشندگی و ترمیم عمقی

برنشیر قابل تقسیم به دو دسته زیر می باشد:

  • دارای کابل برق و مناسب برای فضاهای با مساحت کم
  • دارای باتری و مناسب برای فضاهای با مساحت زیاد

راهنمای خرید پولیشر

برای آن که بهترین نوع انتخاب را داشته باشید باید بدانید که چه نوع پولیشری باید برای خود انتخاب نمایید. بسیار حائز اهمیت است که ویژگی های دستگاه پولیشر را کامل بدانید. ایتم های مختلفی است که ویژگی های یک دستگاه پولیش مناسب را تشکیل می دهند:

منبع تغذیه

منبع تغذیه دستگاه پولیشر بر دو اساس شارژی و برقی تشکیل می شود. هر کدام از این دو منبع تغذیه دارای مزایای مجزایی هستند که بر اساس میزان نیاز هر فرد تفکیک می شود. نوع شارژی پولیشر به وسیله باتری پشتیبانی می شود و برقی نیز با برق شهری کار می کند.

قابلیت تنظیم سرعت

معمولا این دستگاه ها به گونه ای ساخته می شوند که قابلیت تنظیم سرعت را داشته باشد تا کاربر بتواند برای برای کنترل آسان تر و انجام عملیات پولیش سرعت را به دلخواه تغییر دهد.

تنوع و تعداد پدها

این دستگاه ها از پد های مختلفی ساخته شده اند که و کاربر می تواند بر اساس سطح مورد نظر آن را انتخاب نماید.

اندازه صفحه

اندازه صفحه پولیش نشان دهنده مساحتی است که دستگاه پولیشر می تواند پوشش دهد. در واقع در هر چقدر قطر صفحه بیشتر باشد، سطح بیشتری را می توان پولیش کرد.

توان مصرفی

از مهم ترین ویژگی های پولیشر می باشد، هرچقدر توان دستگاه بیشتر باشد، مصرف انرژی آن نیز بیشتر خواهد بود و همانطور که گفته شد بر قیمت نیز تأثیر می گذارد.

سرعت گردش

یکی دیگر از ویژگی های مهم این پولیشر ها سرعت گردش آن می باشد. هرچه سرعت بیشتر باشد، کاربر با سرعت و کیفیت بهتری می تواند عملیات پولیش کردن سطوح مختلف را انجام دهد.

گارانتی

گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم ترین ویژگی های است که حتما باید به آن توجه نمایید. سعی کنید از فروشگاه هایی خرید نمایید که خدمات پس از فروش آن مناسب و قابل دسترس باشد. شرکت آروا دارای خدمات پس از فروش منحصر به فرد در ارائه محصولات خود ارائه می نماید.

قیمت

از عوامل موثر در قیمت، شرکت تولید کننده، توان مصرفی، سرعت چرخش، میزان سرعت و همچنین تنوع و تعداد پد هاست که بر قیمت پولیشر تأثیر می گذارد. هر چقدر تعداد آپشن های پولیش بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش میابد.

شرکت سازنده

شرکت های مختلفی هستند که تولید کننده پولیشر می باشند. پولیشر آروا دارای بهترین کیفیت می باشد و آروا دارای خدمات پس از فروش منحصر به فرد می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>