اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


دریل


بهترین دریل کدام است؟

اولین مسئله ی مهمی که باید هنگام خرید به آن توجه داشت کاربرد دریل مورد نظر و فعالیتی که می خواهید با آن انجام دهید، می باشد.این ابزار انواع مختلفی دارد که هر کدام برای انجام فعالیت خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی دریل ها بر اساس ویژگی هایی همچون سرعت، گشتاور و منبع تغذیه طراحی و تولید می شوند. لذا هم دریل برقی و شارژی از لحاظ ویژگی هایی که دارند مشابه یکدیگر می باشند اما مساله مهمی که در اینجا حائز اهمیت می باشد قدرت و شرایط کاری می باشد

انواع دریل و کاربرد آنها

معمولی ترین انواع دریل، کاربرد سوراخ کردن چوب و فلز را دارند، بسته به اندازه دهنه ورودی مته نیز تا یک قطر به خصوص می توانند سوراخ ایجاد کنند. کاربرد آن نیز برای کارهای کوچک و رفع نیازهایی مثل نیازهای داخل منزل است. خب با کاربرد محدود این دریل ها مشخص است که بین انواع مختلف، قیمت دریل های ساده از باقی انواع آن پایین تر است. در ادامه به معرفی انواع دریل و بهترین آن میپردازیم.

بهترین دریل شارژی

این دسته از دریل ها با باتری کار می کنند، که صد البته قابلیت شارژ مجدد باتری نیز وجود دارد. دریل بیسیم برای افرادی مناسب است که کار چندانی با دریل ندارند و قصدشان از خرید آن انجام کارهای شخصی ای است که خود بتوانند به تنهایی از عهده ی آن برآیند و یا برای کسانی که در محل های خاصی از آنها استفاده می کنند که دسترسی به برق همیشه وجود ندارد، مانند تعمیرکاران وسایل که به صورت سیار کار می کنند. برای دیدن بهترین دریل شارژی به سایت شرکت آروا نگاهی بیاندازید.

بهترین دریل بادی

گونه ای از دریل ها از کمپرسورهای هوا قدرت می گیرند، بدین معنی که به جای آن که مستقیماً به برق متصل باشند از طریق شیلنگ مخصوص به کمپرسور متصل شده و با فشار هوای فشرده موتورشان به حرکت در می آید، این مدل از دریل ها مناسب جهت امور صنعتی و کارهای مستمر و پرفشار می باشند.

بهترین دریل بتن کن یا چکشی

این نمونه دریل ها به اضافه کاربرد اصلی خود یعنی سوراخ نمودن، همانند یک چکش نیز عمل کرده که در مصالح سخت تر از جمله بتون کارآیی فراوانی دارند. به این مدل از دریل ها دریل بتن کن، دریل ضربه ای (impact) و یا دریل چکشی می گویند. یکی از مشخصه های اصلی در این دریل ها، سرعت ضربه زدن آن هاست که آن را با مقیاس BPM-Beat Per Minute نمایش می دهند.

ابزار کمکی

برای سهولت در امر دریل کاری برخی ابزار کمکی در اختیار خریدار قرار می گیرد که در این قسمت نام می بریم:

  • دستگیره اضافه (برای سهولت در نگهداری دریل هنگام کار)
  • عمق سنج
  • جعبه ابزار (برای حمل و نقل آسان تر)
  • کلید سه نظام
  • برس اضافه
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>