اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ابزار صنعتی

می توان میزان نظافت و مرتب بودن را از ماشین هر شخص فهمید.اگر به ماشین خود رسیدگی نکنید نمی توانید بگوییدکه شخص کاملا مرتب و با نظمی هستید.به همین دلیل در این مقاله برای اینکار ما به شما ابزاری معرفی میکنیم تا بتوانید به سریعترین و موثرترین روش کار را انجام دهید.

مهم نیست که فردی حرفه ای یا مبتدی باشید ابزاری که ما به شما معرفی میکنیم به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان به بهترین روش و با کمترین هزینه کار خود را انجام دهید.این وسیله به یک ظرف بزرگ رنگ متصل شده است، و دیگر نیازی به این نیست که هر 20 دقیقه یک بار ظرف رنگ را شارژ کنید.بهترین وسیله برای رنگ کردن خودروی خود پیستوله رنگ می‌باشد.

در هنگام خرید باید به یک سری از فاکتورها توجه نمایید تا بتوانید بهترین مدل را خریداری نمایید.یک کمپرسور هوا پیدا کنید که 5/1برابر CFM که اسپری با فشار مشخض نیاز دارد، تولید کند.به همین دلیل مطمئن خواهیم شد که کار متوقف نخواهد شد.برخی از این دستگاه ها دارای موتوری هستند که فشار هوایی که اسلحه اسپری شما نیاز دارد تولید می‌کند به این دستگاه ها پیستوله برقی گفته می‌شود.

هزینه پیستوله رنگ

هزینه این دستگاه ها بسته به نوع و کیفیت آن متغیر می باشد، البته پیستوله هایی هستند که ارزان هستند وکیفیت کمتری دارند.همیشه به دنبال محصولی مناسب باشید تا در کمترین زمان بهترین کارایی و کیفیت را به شما ارئه دهد.

برای رنگ کردن اصولی ماشین به چه امکاناتی نیاز می باشد؟

برای رنگ کردن ماشین به اتاقی با تهویه هوا مناسب و کمترین میزان گرد و خاک، پریز برق و نور کافی نیاز می‌باشد.ابزار و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید وسایل رنگ کاری و پیستوله و ابزار آلات ایمنی از مهم ترین ابزار برای کار رنگ کردن می‌باشد.

اگر روی بدنه ماشین زنگ زدگی یا کنده شدگی هست اول باید بدنه را تعمیر کنید.وسایلی مثل چراغ یا باربند که باز کردنشان آسان می باشد را جدا کنید تا رنگ کاری بی نقصی داشته باشید.می توانید رنگی که از قبل بوده را کامل پاک کنید و روی آهن رنگ را پیستوله کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>