اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ابزار صنعتی

ابزار های دستی که برای مصارف خانگی مورد نیاز خواهند بود

امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه های تعمیرات و خدمات فنی افراد ترجیح می دهند تا خودشان کارهای فنی را در منزل یا محل کار انجام بدهند و به همین دلیل این افراد باید به دنبال ابزارهای دستی مهم و مورد نیاز برای مصارف خانگی باشند. 

آچار

کاربرد آچار برای باز و بستن پیچ و مهره است و همچنین باعث جلوگیری از چرخیدن پیچ و مهره می شود. برای استفاده از آچار با طول عمر و دوام بالا بهتر است از آچار با جنس کروم وانادیوم خریداری نمایید.همچنین برای پیچ و مهره ها با سایزهای مختلف آچار ها هم متناسب با اندازه های آن ها تولید شده است.

از رایجترین و مهم ترین آچارها می توان به آچار فرانسه، کلاغی و شلاقی اشاره کرد که در خیلی از شرایط و محیط ها و مصارف خانگی احتیاج می شوند. آچار ها دو دسته اند یکی دوسو و دیگری چهارسو که برخی از آنها نیز دارای فازمتر هستند که فاز و نول بودن را نمایش می دهند.

پیچ گوشتی

از متداول ترین و ضروری ترین ابزارهایی که برای مصارف خانگی و محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار برای باز و بستن پیچ ها استفاده می شود انواع مختلفی از پیچ گوشتی وجود دارد مانند پیچ گوشتی شارژی، برقی و دستی.

افرادی که در محیط کار تعداد زیادی پیچ را باز و بسته می کنند باید از پیچ گوشتی برقی و یا شارژی استفاده نمایند تا سرعت و زمان را تا حد ممکن پایین بیاورد همچنین برای مصارف خانگی و کارهای سبک نیازی نیست هزینه زیادی برای خرید پیچ گوشتی برقی کرد.

متر دستی

یکی از ابزارهایی که در هر خانه ایی باید وجود داشته باشد متر است. برخی از وسایل خانه برای اندازه گیری دقیق و تعویض آنها نیاز به متر است مانند خیاطی، اندازه کاشی وغیره.متر ها مدل های مخلتفی دارند یکی از مترهایی که کار را آسان کرده و کارایی بالایی نیز دارد می توان به متر لیزری اشاره نمود که در کمترین زمان اندازه گیری دقیق را انجام می دهد.

دریل

از مهم ترین ابزارها برای مصارف خانگی و همچنین پرکاربرد می توان به دریل برقی اشاره کرد که از آن می توان برای بستن آینه و سوراخ کردن دیوار و… استفاده کرد.

کارواش خانگی

کار نظافت یکی از کارهایی است که نیاز به زمان دارد ولی با استفاده از کارواش به سرعت و در زمان کم کار را انجام دهید و هم در هزینه خود صرفه جویی نمایید از مزایای کارواش خانگی مصرف کم آب است ولی با فشار قوی باعث از بین بردن جرم از دیوار و سطح زمین می شود از دیگر قابلیت های این کارواش شستن اتومبیل و نظافت استخر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مخفی کردن >>