اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع سنگ فرز

یکی از ابزار های بسیار کاربردی برای کار با آهن، سنگ فرز می‌باشد و سنگ زنی دلیل اصلی خریدن سنگ فرز است. با نصب انواع سنگ فرز اعم از: سنگ، بتن، کاشی، پلاستیک، pvc و چوب را برش می دهد و با استفاده از صفحه های تیز می توان آهن را شکل داد.

انواع سنگ فرز

سنگ فرز ها در نگاه اول شبیه به هم هستند.بر خلاف دریل که معمولا برای بستن پیچ یا ایجاد سوراخ استفاده می‌شود.معمولا کار با سنگ فرز کمی زمان بر است.

صفحاتی که روی مینی فرز نصب می‌شود با ابعاد 18سانتی متر یا کوچک تر روی آن نصب می‌شود. مینی فرز 10سانتی متری یا ½ اینچی یا1.27 سانتی متری از پر طرفدارترین نوع مینی فرز و انواع سنگ فرز هستند.

طول مینی فرز حدوداً برابر 30سانتی متر بوده ومدل های مختلفی دارد.مینی فرز در انواع مدل ها برقی، بی سیم (شارژی) بادی (نئوماتیک) می باشند.کوچک ترین قطر صفحه برش که برای ریز کاری ها و کارهای ظریف به کار میرود 7.5سانتی متر می باشد.

مینی فرز چه ویژگی هایی دارد؟

  • موتور بدون ذغال (Brushless): همان گونه که مشخص است با ذغال کار نکرده و
  • کارایی مدل های شارژی را افزایش می دهد و طول عمر ابزار را افزایش می دهد.

سیستم ضد قلاب (Kick Back Stop): وقتی احساس کند صفحه گیر کرده موتور را فورا متوقف کرده که از تکانهای ناگهانی که باعث می‌شود از دستتان خارج شود جلوگیری می‌کند.

دسته ضد لغزش: این ویژگی برای برای کسانی است که مدت زمان زیادی با فرز و انواع سنگ فرز کار می‌کنند.

کلید ضامن: از روشن شدن تصادفی یا اتفاقی دستگاه جلوگیری می‌کند، اگر اینکلید نباشد ممکن است اتفاقی دست شما روی کلید رفته باشد این و به ست شما آسب برساند.

دیمر یا سرعت متغیر: به شما اجازه می دهد تا زمانی که سرعت صفحه را کنترل کنید و زمانی که دما بالا میرود ممکن است قطعه کار بسوزد، سرعت آن را کم یا حتی متوقف کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>