اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


میخکوب


تفاوت میخکوب و منگنه کوب در چیست؟

دوتا از متداول ترین ابزار هایی که برای ساخت مبلمان، رویه کوبی و ساخت دکوراسیون خانه از آن ها استفاده می شود، میخکوب و منگنه کوب می باشد. هر دوی آن ها عملکردی شبیه به هم دارند و تفاوت آن ها بیشتر در زمینه مورد استفاده شان می باشد. 

تفاوت میخ کوب و منگنه کوب

معمولا اشتباهی که رخ می دهد این است که میخکوب و منگنه کوب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. در صورتی که این طور نیست و آنها تفاوت هایی نسبت به یکدیگر دارند. از میخکوب بیشتر در صنایع چوبی نجاری اشتفاده می شود. در حالی که عمده ی استفاده از منگنه کوب ها در صنایع مبلمان سازی و رویه کوبی می باشد.

ساده ترین تفاوت میان میخ و منگنه نیز در اندازه شان می باشد؛میخ معمولا قطر بزرگ تری نسبت به منگنه دارد و سوراخ بزرگ تری در سطح مورد نظر ایجاد می کند. معمولا می توان با میخ کوب با سرعت بسیار بالاتری کار کرد؛ هم چنین وزن آن نسبت به منگنه کوب سبک تر می باشد.

میخکوب برای کار کردن به نوعی روغن خاص نیاز دارد ولی در منگنه کوب این طور نیست و به هیچ روغنی منگنه کوب نیاز ندارد و تنها از هوای فشرده شده کارش را انجام می دهد در صنایعی مانند مبلمان سازی و رویه سازی دیده شده که منگنه بهتر و محکمتر سر جای خودش قرار می گیرد. به همین دلیل منگنه کوب در این صنایع معمول تر می باشد و بیشتر به کار می رود.

بر حسب نوع کار کرد، منگنه کوب ها به نوع مختلف تقسیم می شوند؛نوع دستی یا manual، برقی و بادی در نوع دستی منگنه با کمک فشار و نیرویی که از طرف دست انسان بر آن وارد می شود. بر سطح مورد نظر کوبیده شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>