اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


جوشکاری

سبک ترین دستگاه جوش اینورتر

داستان دستگاه های جوش از ترانسفورماتورها با مصرف بالای انرژی و ابعاد بزرگ و وزن زیاد شروع شده و تا اینورتر های جوش امروزی با ابعاد کوچک، مصرف کم، حداقل صدا و از همه مهم تر وزن کمتر ادامه پیدا کرده است.بعضی اوقات یک مشخصه در دستگاه ها باعث برتری قابل توجه آن نسبت به محصولات مشابه آن دارد.

وزن یکی از شاخصه های بسیار مهم برای کاربران دستگاه های جوش اینورتر می باشد. لذا دستگاه جوش سبک از محبوبیت بالایی برخوردار است.با توجه به لزوم جابه جایی و انتقال اینورتر جوش از محلی به محل دیگر، وزن و ابعاد آن بسیار اهمیت پیدا می‌کند و اگر شما دستگاهی با ابعاد کوچک تر و وزن کمتر داشته باشید این امر با سهولت بیشتری صورت می گیرد.

گاهی اوقات شما برای جوشکاری باید در ارتفاع زیادی از سطح زمین باشید و فضای زیادی برای قرار دادن دستگاه ندارید اینجاست که وزن و ابعاد دستگاه اهمیت خود را نشان می دهد.تولید کنندگان به دنبال تولید دستگاه های کوجکتر با قابلیت های بیشتر می باشند آنها محصولاتی با تکنولوژی روز دنیا با ابعاد کوچک تر، وزن کمتر و قابلیت های جدید به بازار عرضه کرده اند که می توانند نیاز مشتریان را بر طرف نماید.

این دستگاه ها باید با توجه به ابعاد کوچکشان دارای توان خروجی قابل قبولی باشند که بتوانند نیاز کابران را مرتفع سازند.

سبک ترین دستگاه جوش اینورتر

در حال حاضر دستگاه هایی وجود دارند که با وزن بسیار پایین (حدود 2 کیلوگرم) و ابعاد بسیار کوچک (حدود15*20 سانتی متر) دارای توان خروجی مناسب ( 140 تا 160 آمپر) می باشند و می توانند به راحتی شرایط استفاده از الکترود 3 را فراهم سازد.از این دستگاه ها برای مصارف خانگی، مصارف نیمه صنعتی و موارد خاص استفاده می کنند و بعلت وزن کم و ابعاد کوچک دارای محبوبیت خاصی نزد کاربران هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>