اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اینورتر

جهت معرفی پر فروش ترین دستگاه اینورتر جوشکاری ابتدا بهتر است بدانیم نوع کار بری و کاربرد مورد استفاده از دستگاه چه می باشد سپس می توانیم پر فروش ترین آنها را معرفی کنیم.مواردی که می بایست هر کاربری در نظر بگیرد جهت انتخاب پرفروش ترین دستگاه اینورتر جوشکاری عبارتند از:

1- نوع قطعه، ضخامت، میزان نفوذ جوش و نحوه جوشکاری

موارد فوق مشخص می کند چه دستگاه جوشکاری جهت کار شما مورد نیاز است دستگاهای جوشکاری اینورتر شامل (دستگاه جوشکاری الکترود دستی- دستگاه جوشکاری co2 یا mig/mag دستگاه جوشکاری آرگون یا تیگ دستگاه جوشکاری زیر پودری) که حتی بنا بر نوع دستگاه ها می توانند چند کاره نیز باشند.

بعد از مشخص شدن نوع دستگاه میزان آمپراژ مورد نیاز بسیار مهم می باشد در صورتی که مثلا برای جوشکاری یک قطعه احتیاج به الکترود 5 باشد حداقل جریان خروجی مورد نیاز می بایست 250 تا 210 آمپر باشد در غیر اینصورت عملیات جوشکاری از کیفیت مطلوب بر خوردار نمی باشد.

جوشکاری

2- دیوتی سایکل یا چرخه کاری

چرخه کاری دستگاه یعنی نشان می دهد دستگاه شما، مثلا 250 آمپر چند درصد میزان خروجی به شما می دهد که بسیار مهم می باشد اصولا دستگاه های صنعتی با حداکثر آمپراژ 80% دیوتی سایکل را دارا می باشند و دستگاه های خانگی حدود 60% دیوتی سایکل با حداکثر آمپراژ می باشند بنا براین از دستگاه 250 آمپر خانگی قطعا نباید انتظار دستگاه 250 آمپر صنعتی را داشت.

3- وزن دستگاه

وزن دستگاه یکی از عوامل مهم انتخاب ما می باشد بسیار رایج شده است که افراد فکر می کنند هر چه وزن دستگاه بیشتر باشد کیفیت و کارایی آن بیشتر است که باید گفت این تفکر با پیشرفت تکنولوژی کاملا غلط می باشد و طراحی های جدید همگی به سمت وزن کمتر با دیوتی سایکل بالا می باشد.

به عبارت دیگر المان های به کار رفته در ساخت هر دستگاه در قدرت آمپراژ و دیوتی سایکل آن بسیار تأثیر دارد و طراحی سیستم های جدید IGB همگی به سمت سبک شدن دستگاه با کارایی و دیوتی سایکل بیشتر به پیش می رود بنا بر این سعی کنید دستگاه سبک تر البته با المان های بسیار عالی با برند های معروف را خریداری کنید.

4- قیمت دستگاه

امروزه با توجه به اینکه پیشرفت ساخت بورد و مهندسی معکوس برد های الکتریکی ساخت اینورتر ها در داخل در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی بسیار ارزان تر می باشد و ارزان تر بودن آن به دلیل صرفه جویی در محل نقل و گمرکات می باشد بنا براین دستگاه های با گارانتی داخلی که از صحت گارانتی آن اطمینان دارید کاملا مشابه نمونه های خارجی آن می باشد.

حال با توجه به مطالب فوق و جدول بالا به نظر می رسد به دلیل استفاده بیشتر جوشکاران از الکترود دستی و همچنین رنج مصرفی الکترود ها 3و4 که احتیاج به 130تا 190 آمپر دارند و بیشترین مصرف را دارا می باشند. دستگاه جوشکاری 200 آمپر صنعتی و خانگی از پر فروش ترین دستگاه های موجود در بازار می باشند و در رنج خانگی دستگاه های کوچک و معروف به اینورتر جیبی 160 آمپر بسیار محبوب و دارای کارایی بالا می باشند که توانایی ذوب الکترود 2/5 به صورت کامل و 3 به صورت مقطعی می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مجید سحری:
خوب بود دستگاه های اینورتر بهترینن من یدونه نیاز دارم قیمت و روش ارسال چجوریه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>