اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دریل چکشی

از جمله ابزارآلات بسیار پرمصرف، دریل شارژی است، وسیله­ ای که کار را نه­ تنها برای حرفه­ ای­ های صنعت بسیار راحت کرده است، بلکه افراد عادی نیز وقتی در منزل یا محل کار از دریل شارژی استفاده می­ کنند، هم راحت­تر و هم با سرعت بیشتری کار می­ کنند.

دریل شارژی کارایی ­های متفاوتی دارد، از سوراخ کردن تا باز و بسته کردن پیچ و حتی سمباده زدن سطوح مختلف. آنچه مسلم است، دریل شارژی ابداعی برای سرعت بخشیدن به کارهای فنی است؛ آن­ هم همراه با افزایش دقت.

البته ابتدا دریل­ های عادی یعنی دریل­ های باسیم ابداع و تولید شدند، اما مشکلاتی که در زمان کار کردن با این نوع دریل­ ها به­ وجود آمد؛ نظیر کوتاه و دست و پا گیر بودن سیم دستگاه، باعث شد تا طراحان و مهندسان حوزه ابزار آلات صنعتی به فکر ابداعی جدید بیفتند که نتیجه آن، ابداع دریل شارژی بود.

انواع دریل موجود در بازار

اکنون انواع دریل در بازار وجود دارد؛ نظیر دریل برقی، دریل شارژی، دریل چکشی، دریل نمونه­ بردار، دریل مگنت، دریل ستونی و دریل همزن که در این میان، دریل شارژی با ویژگی­ ها و انواع ساده و چکشی، از محبوبیت خاصی در بازار ابزار آلات برخوردار است.اگر می ­خواهید یک دریل بخرید، یقینا دریل شارژی به­ ویژه دریل شارژی چکشی انتخاب خوبی است. در عین حال، هنگام خرید دریل باید از خودتان بپرسید که برای چه هدفی این خرید را انجام می­دهید.

آیا هدف شما از خرید دریل، فقط انجام کارهای خانگی روزانه مانند سوراخ کردن دیوار برای نصب لوستر، دستگیره حوله و جای مایع دستشویی است یا این­که انجام کارهای بزرگ­تر نظیر سوراخ کردن سنگ و آجر و حتی ایجاد سوراخ­ خیلی بزرگ است؟ گاهی هم نیاز پیدا می­کنید که از مزایای دریل­ های چندکاره بهره ببرید.دریل ­های شارژی دارای دو نوع باتری نیکل کادمیوم (NiCd) و لیتیوم آیون (Li-Ion) است و هر یک مزایا و معایب خودشان را دارند.

دریل شارژی چگونه کار می­کند؟

دریل شارژی، نوع بی ­سیم دریل است و باتری آن هنگامی که شارژ می ­شود، کمک می­ کند تا شما یک دریل بدون سیم را به ­راحتی در دست بگیرید و در هرجا کار کنید. استفاده از دریل شارژی باعث می ­شود تا شما گرفتار سیم آن که به دست و پای شما می­ پیچد یا کوتاهی آن، شما را به دردسر می­ اندازد، نشوید.

این راحتی آنقدر ارزش دارد که شما ما به­ تفاوت قیمت دریل ساده با دریل شارژی را بپردازید.نکات مهمی که هنگام استفاده از دریل شارژی ساده یا دریل شارژی چکشی باید به آنها توجه داشته باشیم، عبارتند از:

  • پرهیز از فشار آوردن اضافی به دستگاه
  • پرهیز از کار کردن با دستگاهی که کلید روشن و خاموش آن ایراد دارد.
  • از سوراخ ­کاری روی سطوحی که احتمال وجود سیم برق در آن هست، پرهیز کنید و در صورت اجبار، از عایق­ های الکتریکی روی دسته دریل استفاده کنید.
  • پرهیز از دست زدن به مته بلافاصله پس از اتمام سوراخ­ کاری به دلیل داغ بودن
  • استفاده از ابزار آلات ایمنی نظیر عینک و دستکش ایمنی

دریل شارژی چکشی

هنگامی که از یک دریل شارژی استفاده می­ کنید، راحتی سوراخ کردن، باز و بسته کردن پیچ و حتی سمباده زدن شما را جذب می­ کند، اما وقتی از یک دریل شارژی چکشی استفاده می­ کنید، متوجه کارایی بیشتر آن به­ خصوص هنگام سوراخ کردن سطوح سخت و سفت مانند آجر و سنگ می ­شوید. در حقیقت، چنین دریلی خاصیت و کارکردی دارد که فشار اتوماتیکی را به محل مورد نظر وارد می­ آورد و با ضربات چکشی، کار کردن را برای شما بسیار راحت­تر می­ کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>