اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شپخ آلمان

استفاده از ابزارآلات و ماشین آلات مناسب، هر پروژه و کاری را آسان تر و نتیجه ای مطلوب ایجاد می کند. این شعار شپخ، برند مشهور و پر آوازه با یک قرن سابقه در جهان است که برای اولین بار در سال 1927 توسط ژوزف شپخ در شهر کرومباخ آلمان تأسیس شد. این کمپانی در ابتدا با هدف تولید ماشین آلات و ابزارآلات کشاورزی تأسیس شد اما دیری نگذشت که تغییر رویه داد و پا به عرصه توسعه و تولید ابزارآلات گذاشت.

انواع محصولات شپخ

شپخ به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در صنعت همواره سعی داشته تا در راستای تامین و توسعه محصولات جدید گام بردارد که همین امر باعث شده تا طیف گسترده ای از محصولات را به بازار عرضه کند و از این طریق به کمک مشاغل و حرفه های مختلف مانند باغبانی و باغ داری، صاحبان صنایع، ساختمان سازی و علاقه مندان به این حوزه بشتابد.

به طور کلی محصولات شپخ در سه دسته ابزارآلات DIY، ابزارآلات باغبانی و ساختمان سازی و بهسازی طبقه بندی می شود که مشتریان می توانند بسته به نوع نیاز و کاربرد یکی از انواع ابزارآلات را براساس منبع تغذیه گازی، برقی یا شارژی را انتخاب و خریداری کنند. از جمله مهم ترین و پرطرفدارترین گروه کالایی های محصولات این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اره فلکه

اره فلکه که ممکن است آن را با نام اره نواری هم بشناسید یکی از ابزارآلات مهم در چوب بری، نجاری و مبلمان سازی است. اره نواری برای برش های منحنی بسیار ایده آل است اما تنها کاربرد آن به برش انواع قوس و منحنی محدود نمی شود بلکه می توان از آن برای بریدن چوب های ضخیم، اتصال فاق و زبانه، برش طولی و تبدیل چوب به الوار استفاده کرد.

اره فلکه شپخ یکی از پرطرفدارترین انواع محصولات شپخ است که برای برش مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک و فلز مناسب است. اره فلکه شپخ با داشتن موتوری قدرتمند و سرعت گردش بالا امکان برش باریک، سریع و دقیق را فراهم می کند که باعث افزایش بهره وری شده و اتلاف مواد اولیه را به حداقل می رساند. شپخ اره نواری خود را در دو نوع عمودی و افقی و در ابعاد با قدرت موتور مختلف به بازار عرضه کرده که هرکس با توجه به پروژه و نوع کار خود می تواند یکی از انواع آن را انتخاب کند.

اره میزی

یکی از مهم ترین ابزارآلات نجاری که پای ثابت هر کارگاه صنعتی و نجاری است اره میزی است که کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت دارد. قابلیت های مختلف اره میزی به قدری متنوع است که نمی توان کارگاهی را بدون آن تصور کرد.اهمیت استفاده از اره میزی با ورود و استفاده از صفحات نئوپان و ام دی اف به بازار بیشتر احساس شد و کم کم به دستگاهی مخصوص برای برش انواع چوب به خصوص تخته سه لا، ام دی اف و نئوپان تبدیل شد.

اره میزی شپخ ابزاری است که برای برش طولی و عرضی چوب بسیار ایده آل است. برش دقیق این محصول در کنار قدرت برش بسیار بالای آن به کاربر این امکان را می دهد تا با صرف انرژی بسیار کم و در مدت زمانی بسیار کوتاه برش هایی بسیار تمیز و دقیق ایجاد کند.

شپخ طیف گسترده و وسیعی از اره میزی را به بازار عرضه کرده که برحسب نیاز می توانید محصول مناسب برای کارگاه خود را انتخاب کنید؛ اگر از چوب هایی با ضخامت کم (بین 1.5 تا 2.5 سانتی متر) استفاده می کنید بهتر است از اره میزی با ابعاد کوچک و اگر از چوب هایی با ضخامت زیاد (حدود 7 سانتی متر) استفاده می کنید بهتر است اره میزی با ابعاد بزرگ تر را انتخاب کنید.

دستگاه خراطی

خراطی به معنی جدا کردن پوست چوب، تراشیدن و متقارن سازی چوب و در نهایت ساخت احجام و اشکال مختلف از دل تکه چوب است. هنر خراطی با حرفه نجاری کاملا متفاوت است و به قدری جذاب است که برخی از نجاران این حرفه را ترجیح داده و صرفا به خراطی می پردازند. نکته مهم در خراطی علاوه بر مهارت و تمرین کافی، استفاده از چوب مناسب و دستگاه خراطی با کیفیت است.

هنر خراطی روی چوب از دیرباز در میان مردم مرسوم بوده و هنرمندان بسیاری با استفاده از وسایل اولیه و امکانات کم، تراش و خراطی روی چوب را به صورت حرفه ای دنبال می کردند اما امروزه با پیشرفت و توسعه ی تکنولوژی و ورود انواع و اقسام دستگاه های خراطی مدرن کار برای هنرمندان بسیار آسان تر شده است.

همانطور که می دانید برند شپخ یکی از پیشتازان و نوآوران در صنعت است که سالانه 100 ثبت اختراع در زمینه تولید ماشین و ابزارآلات صنعتی جدید دارد. البته لازم به ذکر است که این برند در کنار تولید ابزارآلات و ماشین آلات مدرن صنعتی، به صورت تخصصی در حوزه تولید ابزارآلات نجاری گام برداشته تا آنجا که امروزه به عنوان یکی از مشهورترین برندهای تولیدکننده لوازم نجاری در جهان شناخته شده است. تنوع محصولات شپخ به قدری وسیع است که توانسته با تولید ابزارآلات با کیفیت تمام نیازهای نجاران، خراطان، درودگران و علاقه مندان به صنعت نجاری و درودگری را پاسخ دهد.

اگر به دنبال خرید دستگاه خراطی با کیفیت بسیار بالا هستید پیشنهاد ما به شما دستگاه خراطی شپخ است. این محصول تمام ویژگی هایی که برای خراطی آسان، تمیز و با دقت و کیفیت بالا لازم است را داشته و با استفاده از این محصول می توانید آثار خراطی بسیار نفیس را ایجاد کنید.

فارسی بر کشویی

ابزارآلات و دستگاه های زیادی برای برش چوب وجود دارند اما تنها وسیله ای که امکان برش دقیق با زوایای مخصوص با سرعت بسیار بالا را دارد، فارسی بر است. دستگاه فارسی بر با داشتن درجه بندی امکان برش چوب در زوایای مختلف را فراهم می کند. با استفاده از این اره می توان برش عمودی، افقی، اریب، فارسی و حتی برش ترکیبی را با دقت و سرعت بسیار بالا و در مدت زمان بسیار کوتاه ایجاد کرد.

فارسی بر با داشتن کارایی متنوع و حمل و نقل آسان بسیار پرکاربرد بوده و در اکثر کارگاه های نجاری موجود است. به دلیل محبوبیت اره فارسی بر انواع مختلفی از آن به بازار عرضه شده که از جمله آن می توان به فارسی بر کشویی، دستی، صندوقی، ثابت و دو طرفه اشاره کرد. انتخاب فارسی بر مناسب تا حد زیادی به کاری که می خواهید انجام دهید بستگی دارد اما اره فارسی بر کشویی شپخ با موتوری بسیار قدرتمند و سرعت و ظرفیت برش بالا یکی از محبوب ترین انواع فارسی بر است که به راحتی می تواند هر نوع چوب، فلز، پلاستیک و … را در زاویه ای خاص ببرد.

جارو برقی

جارو برقی صنعتی که ممکن است آن را با نام مکنده صنعتی هم بشناسید، وسیله ای پرکاربرد برای تمیز کردن و زدودن گرد و غبار و آلودگی در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی است. از انواع جارو برقی می توان به جارو برقی های خانگی، تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سنگین اشاره کرد که با توجه به اسم آنها مشخص است که هرکدام برای چه کار و هدفی تولید و به بازار عرضه شده است.

نکته ای که در انتخاب جارو برقی نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سنگین باید مد نظر قرار دهید توجه به فیلتراسیون، توان موتور، ظرفیت مخزن زباله، قدرت و سرعت مکش با توجه به نوع کار است. جارو برقی شپخ یکی از انواع مکنده صنعتی با کیفیت است که با داشتن ویژگی های مختلف این وسیله را به ابزاری ایده آل برای کارگاه و محیط های نیمه صنعتی و صنعتی تبدیل کرده است. طراحی پمپ و موتور جارو برقی صنعتی شپخ به گونه ای است که آن را برای استفاده در کارگاه های بزرگ صنعتی با میزان آلودگی بالا مناسب کرده است.

گندگی

گندگی یا گنده گیر دستگاهی است که از آن برای تبدیل قطعه چوب به الواری با ضخامت و اندازه مشخص و یکسان استفاده می شود. این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و دستی وجود دارد که طول تیغه و عرض صفحه آن متفاوت است. نحوه کار گندگی به این صورت است که با حرکت قطعه چوب، سطح چوب به میزانی که از قبل تنظیم کرده اید رنده شده و در انتها قطعه چوبی با ضخامت و سطحی صاف خواهید داشت.

برند شپخ با سابقه ای نزدیک به یک قرن در عرصه تولید ابزارآلات صنعتی و نجاری محصولی با کیفیت به بازار عرضه کرده است. اجزای مختلف دستگاه گندگی شپخ عبارتند از بدنه ماشین، صفحه اصلی، جک های بالابر، محل خروج پوشال، توپی رنده، غلطک ها، موتور، زنجیر و … که همگی از لوازم اولیه با کیفیت بالا و مطابق با استاندارهای روز اروپا تهیه شده است.

پمپ باد

استفاده از ابزار بادی در گذشته تنها به مصارف خاص صنعتی محدود می شد اما امروزه با گسترش تقاضا و مصرف ابزارآلات بادی طیف وسیعی از ابزار پنوماتیک به بازار عرضه شد. امنیت و قدرت بسیار بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، سهولت در استفاده، قابلیت حمل، استهلاک پایین، هزینه تعمیر و انرژی کمتر همگی از دلایل محبوبیت ابزار بادی است.

برای استفاده از این ابزارآلات به انرژی باد نیاز دارید که این انرژی از طریق پمپ باد یا کمپرسور هوا تامین می شود. پمپ باد وسیله ای برای فشرده و ذخیره سازی هوا است که پس از ذخیره سازی هوا در مخزن می توان با استفاده از شلنگ، باد فشرده شده درون دستگاه را برای مصارف مختلفی استفاده کرد.

پمپ باد باید بر اساس نوع ابزار بادی و با توجه به حجم و فشار مورد نیاز انتخاب شود. برند شپخ انواع مختلفی از پمپ باد در حجم و اندازه های مختلف به بازار ارائه کرده که با توجه به نیاز می توانید آن را انتخاب کنید. پمپ باد شپخ در مقایسه با دیگر انواع کمپرسورهای موجود در بازار موتوری قدرتمند داشته که می تواند باد را با سرعت بیشتر ذخیره کند و سطح باد را با جریان بالا ثابت نگه دارد.

اره نفوذی

اره نفوذی شباهت بسیار زیادی به اره دیسکی دارد با این تفاوت که برش ایجاد شده با این اره بسیار دقیق و ایمن تر است. یکی دیگر از وجه های تمایز و همچنین دلیل نام گذاری این محصول این است که کاربر می تواند برش چوب را در هر نقطه ای که بخواهد شروع کند و در هر نقطه ای که نیاز می بیند پایان دهد اما اره دیسکی چنین قابلیتی ندارد.

کیفیت برش اره نفوذی به دلیل امکان تنظیم عمق و زاویه برش، حرکت روی ریل و پوشش سراسری تیغه است. به طور کلی می توان نتیجه گرفت که اره نفوذی همان اره دیسکی است که برای برش صفحات لمینت، ام دی اف، نئوپان و … طراحی شده است. تیغه گردان اره نفوذی داخل محفظه ای قرار داد که باعث می شود گرد و غبار و تراشه های چوب در محیط پخش نشود و به آسانی جمع آوری شوند.

اره نفوذی شپخ با موتور قدرتمند، سرعت گردش و عمق برش بالا ابزاری قوی برای نجاری است. در کنار موارد ذکر شده دارا بودن حفاظ، قفل سوییچ و امکان برش با زوایه مشخص همگی از ویژگی هایی است که این محصول را از محصولات مشابه در بازار متمایز کرده است.

دیگر محصولات شپخ

طیف گسترده محصولات شپخ تنها به این موارد محدود نمی شود و در قسمت بالا تنها به معرفی محصولات بسیار پرطرفدار و محبوب شپخ پرداختیم. همچنین طراحان، تکنسین ها و مهندسان شپخ همواره مشغول نوآوری و تولید محصولات جدید هستند که همین باعث شده تا در میان رقبای خود و در بازار جهانی لقب شرکت همواره درحال رشد را به خود اختصاص دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>