اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نقاله اره میزی

یکی از سخت ترین مراحل سازه های چوبی مرحله اندازه گیری است که بدون استفاده از ابزارهای موردنیاز، این کار تقریبا غیرممکن است. یکی از ابزارهای جانبی که به نجار در اندازه گیری و برش چوب در زوایای مختلف کمک زیادی می کند نقاله است. این ابزار دارای راهنمای بلند و باریکی است که کاربرد آن هدایت نقاله روی میز اره است.

در قسمت بالای راهنما قطعه ای به شکل نیم دایره وجود دارد که به آن متصل شده است. با استفاده از مکانیزم قفل نقاله می توان قطعه نیم دایره را در هر زاویه دلخواه (از 45- درجه تا 45+ درجه) قفل کرده و برش زاویه دار را انجام داد. شناخت این ابزار به تنهایی کافی نیست بلکه باید روش کار با آن را نیز بدانید که پیشتر در مقاله ای آموزش کامل استفاده از نقاله اره میزی را آورده ایم.

ممکن است هنگام خرید نقاله اره میزی با مشکل مواجه شوید و ندانید از میان انواع نقاله کدام یک را باید انتخاب کنید. متاسفانه بیشتر نقاله های اره میزی کیفیت چندان خوبی ندارند و این واقعیتی است که نه تنها در مورد نقاله بلکه در کل صنعت ابزارآلات صدق می کند. برخی از نقاله ها از مواد بسیار بی کیفیتی ساخته شده اند و در نتیجه هیچ تأثیری در بهبود و پیشرفت کار نخواهند داشت.

بهترین نقاله ها برای اره میزی

INCRA Miter1000/HD

بهترین نقاله ای که می توانید در سال 2020 برای اره میزی خود انتخاب کنید مدل INCRA Miter1000/HD است. اما چرا این محصول بهترین شناخته شده است؟ این نقاله دارای یک راهنمای قابل تنظیم و انعطاف پذیر، یک خط کش استیل که امکان اندازه گیری های دقیق و ظریف را فراهم می کند و از همه مهم تر طراحی زیبا و چشمگیری دارد. ناگفته نماند که استفاده از این نقاله بسیار آسان بوده و از ویژگی های بارز آن سهولت حمل است.نقاله اینکرا 1000/HD اندازه گیری بسیار دقیق و صحیح را برای کاربر فراهم کرده و می توان گفت برای یک نجار حرفه ای بهترین انتخاب است.

مزایا

  • ساخته شده از مواد سخت و بادوام
  • خوش دست
  • تنظیم و استفاده آسان
  • عملکرد بدون نقص
  • طراحی منحصربه فرد

معایب:

  • ابزاری پیچیده برای تازه کارها
  • نقاله اره میزی Kreg KMS7102

دومین نقاله در این لیست مدل Kreg KMS7102 است که از متریال بادوام ساخته شده و طراحی منحصربه فردی دارد. صادقانه بگوییم انتخاب بین مدل Kreg KMS7102 و INCRA Miter1000/HD کمی سخت است. زیرا هر دو از متریال بادوام ساخته شده و تولیدکنندگان توجه خاصی به آن ها دارند. اما دلیل این که این مدل مقام دوم ار در لیست ما دارد، مشکل بزرگی است که این نقاله دارد.

طراحی این نقاله کمی پیچیده است و کمی زمان می برد تا کاربر به استفاده از آن عادت کند. این نقاله دفترچه راهنمایی ندارد و به همین دلیل باید برای استفاده از قبل آشنایی کافی با این ابزار را داشته باشید.نمی توان گفت نقاله Kreg محصول بدی است؛ زیرا تنها نقص آن پیچیدگی طراحی آن است.

مزایا

  • ساخته شده از متریال سخت و بادوام
  • عملکرد دقیق و بدون نقص
  • ابزاری بادوام

معایب

  • طراحی بسیار پیچیده
  • نقاله اره میزی Incra MITERV27

در این لیست نقاله Incra MITERV27 از نظر قیمت بهترین محصول است. این نقاله کاربرد بسیار آسانی داشته و به علت طراحی منحصربه فردی که دارد استفاده از آن بسیار آسان است.این نقاله به دو دلیل در رده اول یا دوم لیست قرار نگرفته است. نخست این که ویژگی چندان خاصی نسبت به نقاله های دیگر ندارد و در بازار به راحتی یافت می شود. اما نسبت به دو محصول نخست که معرفی شد مقرون به صرفه تر است.

به همین دلیل از نظر قیمت در لیست بهترین ها قرار گرفته است. دلیل دیگری که باعث شده این محصول را در رده های اول قرار ندهیم، کیفیت متریال و طول عمر آن است که بر خلاف طراحی منحصربه فردش تعریف چندانی ندارد. حتما به عنوان یک نجار حرفه ای انتظار دارید محصولی که می خرید طول عمر بالایی داشته باشد و بتوانید آن را در هر پروژه ای استفاده کنید؛ اما از این نقاله چنین انتظاراتی را نمی توان داشت.

مزایا

  • مقرون به صرفه
  • طراحب خوب
  • کاربرد ساده

معایب

  • دوام پایین و طول عمر کم

نقاله INCRA MiterV120

چهارمین محصول در لیست بهترین نقاله ها مدل INCRA MiterV120 است که بسیار خوش دست بوده و استفاده از آن نیز آسان است. این نقاله به دو دلیل در رده های اول تا سوم قرار نگرفته است: نخست این که برای استفاده نیاز به سرهم بندی دارد و قطعات خاص آن باید تنظیم شود. بنابراین استفاده از این نقاله کمی زمان بر است و این خود نقص بزرگی است. ثانیا از این برند نقاله های بهتری نیز ارائه شده است که کاربر تجربه بهتری هنگام استفاده از آن ها خواهد داشت. اگر یک نقاله بسیار باکیفیت می خواهید مدل INCRA Miter1000/HD توصیه می شود.

مزایا

  • عملکرد خوب
  • کاربرد آسان

معایب

  • طراحی نامناسب

نقاله اره میزی POWERTEC 71005 Deluxe

این نقاله از آنجا که محصول چندان خوب و باکیفیتی نیست، خرید آن نیز توصیه نمی شود. صادقانه بگوییم محصولات کمپانی پاورتک کیفیت چندان بالایی نسبت به رقبای خود در بازار ندارد.اجزاء و مواد تشکیل دهنده این نقاله ارزان و سست بوده و دوام بالایی ندارد. در میان محصولات باکیفیت و بادوام تولیدشده توسط کارخانجات دیگری که تعدادی از آن ها در این لیست معرفی شده است، انتخاب های بهتری می توان داشت.

معایب

  • ساخته شده از متریال ارزان و سست
  • کم دوام

راهنمای خرید نقاله اره میزی

هنگام خرید یک نقاله باید 3 فاکتور مهم در نظر گرفته شود که شامل موارد زیر است:

کیفیت اجزاء تشکیل دهنده

این فاکتور به میزان دوام نقاله مرتبط است.همانطور که می دانید نقاله باید از اجزاء باکیفیتی تشکیل شده باشد که هم دوام بیشتری داشته باشد و هم کاربرد آسان و دقیق. اگر اجزاء تشکیل دهنده نقص داشته باشد یا کیفیت بالایی نداشته باشد، کاربرد و عملکرد آن نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

کاربرد آسان

کاربرد آسان نقاله با نوع طراحی آن در ارتباط است. طراحی نقاله به گونه ای است که اگر در نگاه اول متوجه چگونگی استفاده از آن نشوید، کاربرد آن کمی سخت و وقت گیر می شود و سرعت کار را پایین می آورد. از آنجا که استادکاران وقت کافی برای تشخیص نحوه استفاده از ابزار ندارند، محصولی را انتخاب می کنند که نحوه کاربرد آن آسان باشد. اگر نقاله کاربرد سخت و پیچیده ای داشته باشد و دفترچه راهنما نداشته باشد، روی کیفیت و سرعت پروژه تأثیر می گذارد. به همین دلیل کاربرد آسان از ویژگی های مهم یک نقاله خوب و باکیفیت است.

عملکرد

اگر نقاله یا هر ابزار دیگری آن عملکردی که انتظار می رود را نداشته باشد، تمام موارد بالا مثل طراحی خوب یا کاربرد آسان بیهوده خواهد بود. هر ابزاری کاربرد خاصی دارد و باید توانایی اجرای عملکرد را داشته باشد. در غیراینصورت ابزار خوبی نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
جانی دهقان:
خریدنقاله اره میزی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>