اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع صحفه فرز

از پرکاربردترین ابزارآلات سنگ فرز است که با کارایی بسیار بالا به وسیله ای پر مصرف در صنایع مختلف از جمله نجاری، خودروسازی و صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است. این ابزار انواع مختلفی دارد که برای کاربردهای مختلف طراحی شده است. یکی از اصلی ترین متعلقات فرز صفحه برش است که هر گونه برش و ساییدگی روی سطوح مختلف را به راحتی انجام می دهد. صفحه برش هم مانند مته انواع مختلفی دارد که برای استفاده صحیح از آن حتما باید انواع آن را به خوبی بشناسید.

هر صفحه برش از دانه های بسیار ریز سایشی تهیه و ساخته شده که این ذرات در برخورد با سطوح مورد اصطکاک قرار گرفته و به مرور زمان از بین می روند؛ به همین جهت باید با ذرات یا دانه های بزرگ تر دیگری جایگزین شود. انواع صفحه برش قابلیت نصب روی فرز را دارند و با خرید صفحات متنوع می توانید از این دستگاه در کارهای مختلف استفاده کنید.

راهنمای خرید انواع صفحه فرز

روی بیشتر فرزها می توان انواع صفحه ها را نصب کرد. صفحه های خاصی مانند صفحه ساب و پولیش باید با سرعت بسیار کم استفاده شوند. از هر صفحه باید برای کاربرد مخصوص خود استفاده کرد. برای مثال نمی توان از صفحه برش برای عملیات سایشی استفاده کرد؛ زیرا ممکن است با این کار صفحه فرز بشکند، به اطراف پرتاب شده و آسیب های جبران ناپذیری ایجاد کند.

صفحه فرز سیلیکون کارباید

به طور کلی از این صفحه برای شکل دادن به فلزات استفاده می شود. از این صفحه برای سنگ زنی فلزات و پاک کردن جای جوش یا زنگ آهن و ایجادی ظاهری تمیز برای فلزات استفاده می شود. هم چنین برای لبه صفحات فلزی و تیز کردن ابزار هم کاربرد دارد.

صفحه برش

این صفحات برای برش اجسام سخت مانند میله، مهره، میل گرد ولوله های فلزی مناسب است.

صفحه سنباده

  • تراشیدن رنگ کهنه از روی سطوح
  • صافکاری چوب قبل از استعمال روغن جلا و دیگر پوشش های شفاف و رنگی
  • صاف کردن سطوح و حذف برآمدگی ها و ناصافی ها

صفحه سنگ

این صفحه برای فرم دادن سریع لبه ها و تیز کردن ابزار مختلف کاربرد دارد.

سری سیمی

از این سری برای پاک کردن رنگ، زنگ آهن و از بین بردن برجستگی ها از روی صفحات سخت فلزی استفاده می شود.

صفحه الماسه

این صفحه برای برش بتون، کاشی، گرانیت و سنگ استفاده می شود. صفحه الماسه در دو نوع خشک و تر وجود دارد که باید با توجه به نوع کاربردتان صفحه مناسب را انتخاب کنید.

صفحه فرز آلومینیوم اکسید

این صفحات چندکاره بوده و می تواند در نجاری و برش موادی مانند نئوپان استفاده شود.

صفحه فلپ دیسک

این صفحه شباهت زیادی به سری سیمی دارد اما به جای سیم، روی آن صفحه هایی روی هم قرار می گیرند. فلپ دیسک برای هم سطح کردن درزهای جوش کاری شده بسیار ایده آل است. فلپ دیسک برای صاف کاری برش های ناصاف و جلا دادن به فلزات کارآمد است. از این صفحه می توانید مانند سنباده زبر استفاده کرده و قسمت های چوبی اضافه را از بین ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>