اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برند دیوالت

دیوالت شرکتی پرآوازه در عرصه تولید ابزارآلات صنعتی و دستی برای تأسیسات ساختمانی، کارخانه ها و کارگاه های نجاری و چوب بری است. کمپانی دیوالت در سال 1924 توسط فردی به نام ریموند ای دیوالت که مخترع اره بازویی است، تأسیس شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین دستگاه های نجاری دیوالت بپردازیم. دستگاه سنباده زن DCW210، اره عمود بر DCS334 و اور فرز نجاری DCW600 از ابزار جدید بوده که برای نجاران حرفه ای، کابینت سازان و … مناسب است. هر یک از این ابزار جدید کارایی و ویژگی های منحصر به خود را دارد.

ابزارهای جدید دیوالت، شارژی یا بدون سیم هستند که برای استفاده در فضاهایی که به برق دسترسی نداریم یا سخت است، بسیار کاربرد دارد. علاوه بر این، نداشتن سیم و شارژی بودن دستگاه مزیتی محسوب شده که حین کار مزاحمتی ایجاد نمی کند و بیشترین آزادی عمل را برای فرد فراهم می کند. دیوالت در ابزار جدید خود از موتورهای بدون زغال که اصطلاحاً به آن براشلس می گویند، استفاده کرده است. موتور براشلس نیاز به تعویض زغال نداشته و طول عمر بالاتری دارد.

وزن ابزار جدید دیوالت بسیار کمتر است که این وزن کم در کنار طراحی ارگونومیک به کاربر اجازه می دهد تا ابزار را بهتر کنترل کند. استفاده از پلاستیک ضد لغزش از سر خوردن دستگاه جلوگیری کرده و امکان استفاده از آن در حالت های مختلف و حتی فضاهایی که دسترسی به آن مشکل تر است را فراهم می کند.

سنباده زن شارژی دیوالت مدل DCW210

این دستگاه برای نجاران حرفه ای بسیار مناسب است. کلید روی سنباده امکان تغییر سرعت سنباده را فراهم می کند. محفظه روی سنباده، گرد و غبار حاصل از سنباده زنی را جمع کرده و از پخش شدن گرد و غبار در فضا جلوگیری می کند. سوییچ ضد گرد و غبار دستگاه طول عمر سوییچ را افزایش می دهد.

وزن، طراحی و ارتفاع کم دستگاه کنترل آن را آسان تر کرده و کارایی آن را بهبود می دهد. روی دستگیره از پلاستیک ضد لغزش استفاده شده که از سر خوردن دستگاه جلوگیری می کند. کاغذ سنباده این دستگاه با 8 سوراخ و گیره که در قسمت پایین قرار دارد به راحتی قابل تعویض است.

اره عمود بر شارژی دیوالت مدل DCS334

اره عمود بر شارژی دیوالت با موتور بسیار قوی برای بریدن چوب بسیار ایده آل است. سرعت موتور قوی دستگاه درجه بندی داشته که با توجه به سختی و نوع ماده ای که می خواهید در آن برش ایجاد کنید، قابل تنظیم است. وزن این محصول بسیار سبک بوده و دستگیره ضد لغزش آن از سر خوردن دستگاه جلوگیری می کند. چراغ ال ای دی روی دستگاه سطح کار را روشن می کند تا به خوبی خط راهنما دیده شود.

این دستگاه قابلیت ایجاد برش فارسی داشته که برای این کار تنها کافی است زاویه تیغه را تغییر دهید. برای تغییر زاویه ابتدا باید اهرمی که پشت دستگاه قرار دارد آزاد کرده سپس صفحه را به جلو کشیده و به کمک درجه بندی روی آن درجه مورد نظر را انتخاب کنید. برای تعویض تیغه ی دستگاه نیازی به آچار یا ابزار نداشته و کافی است اهرم بالای تیغه را بکشید و تیغه را عوض کنید. در پشت دستگاه محلی برای اتصال به جاروبرقی برای جمع کردن خاک اره وجود دارد.

اور فرز شارژی دیوالت مدل DCW600

موتور اور فرز نجاری DCW600 کاملاً فلزی بوده و دوام بالایی دارد. موتور اور فرز قابلیت تغییر سرعت دارد. این دستگاه دارای قابلیت Soft Start است که با حداقل کردن گشتاور باعث می شود عملیات با سرعت پایین آغاز شود. هم چنین این دستگاه دارای کنترل سرعت الکترونیکی است که وظیفه آن تطبیق سرعت دستگاه با مواد مختلف و ثابت نگه داشتن سرعت دستگاه در حین کار است. چراغ ال ای دی اور فرز سطح کار را روشن می کند.

از ویژگی های مهم این محصول داشتن نشانگر عمق سنج و مکانیسم قفل محور برای تعویض تیغه است. اندازه کولت با مهره کولت در 12 حالت قابل تغییر است. بدنه اور فرز شبیه حرف D طراحی شده که استفاده از آن را آسان تر می کند.

3 ابزاری که در بالا به آن اشاره شد برای استفاده کاربران حرفه ای بسیار مناسب است. از ویژگی های مهم دستگاه های بالا می توان به قابلیت تغییر سرعت، داشتن ال ای دی برای روشن کردن سطح کار، شارژی بودن، بدنه و موتور فلزی محکم اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>