اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه بین المللی کازان

معرفی فرودگاه بین المللی کازان:
امروز می خواهیم یکی از فرودگاه های آینده دار کشور روسیه را به شما معرفی نماییم، فرودگاه بین المللی کازان (Kazan International Airport). همانطور که می دانید به زودی بازی های جام جهانی 2018 در این کشور آغاز می شود و یکی از شهرهای که در آن بازی های مقدماتی برگزار می گردد، کازان است و از این رو می توان این فرودگاه را به عنوان یکی از فرودگاه های مهم و اصلی کشور روسیه و علی الخصوص در این زمان دانست.

فرودگاه بین المللی کازان برعکس جو و شرایط موجود در روسیه که تشکیلات و تجهیزات مختلف را در حال حاضر برای جام جهانی آماده کرده است، از سالیان سال پیش وجود داشته است.

باید این نکته را قبل از هر چیزی بگوییم که قبل از ساخت فرودگاه فعلی، یک فرودگاه دیگر در شهر کازان وجود داشته و در حال کار بوده است. به هر حال تأسیس و ساخت فرودگاه بین المللی کازان فعلی در تاریخ 2 ماه سپتامبر سال 1979میلادی به اتمام رسید.

البته تا چندین سال فرودگاه کازان قدیم در حال کار بود تا این که بالاخره در سال 1984 فرودگاه کازان قدیم که اتفاقا به صورت کامل در داخل شهر کازان قرار داشت، به صورت کامل بسته شد.

فرودگاه جدید کازان در ابتدا به صورت یک فرودگاه محلی و داخلی و همچنین مکانی برای جا به جایی مسافران در داخل خاک روسیه مورد استفاده قرار می گرفت اما با ارتقای سطح تجهیزات، افزایش زمینه های کاری و همچنین بازسازی و بهسازی فرودگاه، در سال 1986 توانست رده ی بین المللی را دریافت نماید که این مورد خود نقطه ی عطف و جهشی قابل قبول برای کشور روسیه و صنعت هواییش که آن روزها در دست سران شوروی بود به حساب می آید.

با توجه به این که این فرودگاه در تاتارستان قرار گرفته است، در حال حاضر این فرودگاه را به عنوان بزرگ ترین فرودگاه منطقه ی تاتارستان نیز می شناسند. فرودگاه بین المللی کازان با میانگین جا به جایی بیش از 2 میلیون مسافر در طول سال، در حال حاضر در رتبه ی 15 فرودگاه های پر رفت و آمد روسیه قرار گرفته است.

قطب اصلی خطوط هوایی و شرکت های هواپیمایی در این فرودگاه کار می کنند، شرکت هواپیمایی UVT Aeroمی باشد. فرودگاه بین المللی کازان را فرودگاه قازان نیز می گویند.

این فرودگاه را به عنوان یک فرودگاه همگانی مسافربری در این شهر می شناسند که دارای یک باند فرود بتن نیز می باشد. اگر بخواهیم از مشخصات فنی این باند برایتان بگوییم، طول این باند 3724 متر می باشد.

این فرودگاه بین المللی در فاصله ای که حدودا 25 کیلومتر از جنوب شرق کازان فاصله دارد، واقع شده است. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که فرودگاه بین المللی کازان را به عنوان بزرگ ترین فرودگاه در تاتارستان روسیه می شناسند.

خدمات فرودگاهی این فرودگاه شامل تمامی 4 میلیون نفر مردم و شهروندان کازان و شهرها و بخش های حومه و اطراف آن می شود. با این که در حال حاضر پرواز مستقیمی بین دو مقصد تهران و کازان روسیه صورت نمی گیرد و کلیه ی پروازها بین این دو کشور به مسکو و سنت پترزبورگ صورت می پذیرد، اما با این حال فاصله ی هوایی این شهر تا تهران، حدودا 2230 کیلومتر معادل 7 ساعت زمان است.

اطلاعات فرودگاه بین المللی کازان:

  • نام فرودگاه بین المللی کازان: Kazan International Airport.
  • کد یاتا: KZN.
  • کد ایکائو: UWKD.
  • نوع فرودگاه: بین المللی.
  • ارتفاع از سطح دریا: 126 متر.
  • ترمینال ها: 3 ترمینال مجزا از یکدیگر.

ترمینال های فرودگاه بین المللی کازان:
فرودگاه بین المللی کازان در مجموع دارای 3 ترمینال است که اتفاقا هر 3 این ترمینال ها به یکدیگر به نوعی متصل هستند. اگر بخواهیم به تفکیک کار هر کدام از این ترمینال ها را برای شما بگوییم، بیشتر پروازهای داخلی این فرودگاه از طریق ترمینال شماره ی 2 صورت می پذیرد.

در دو ترمینال دیگر نیز پروازهای داخلی و بین المللی و همچنین تشرفات خصوصی برا مهمانان ویژه ای که به این فرودگاه می آیند نیزمورد استفاده قرار می گیرد.

امکانات فرودگاه بین المللی کازان:
از امکانات فرودگاه بین المللی کازان نیز می توان به در دسترس بودن اینترنت پر سرعت وای فای رایگان برای تمامی مسافران و مراجعان این فرودگاه، دستگاه های خود پرداز، سالن غذاخوری، اتاق مخصوص تلویزیون، اتاق مراقب نوزاد و مادر، صرافی و تبدیل ارز، فروشگاه های مختلف، کافه و رستوران های مختلف، مرکز فوریت های پزشکی شبانه روزی، دفتر پست و همچنین حمام برای مسافران اشاره کرد.

راه های دسترسی به فرودگاه بین المللی کازان:
راه های مختلفی برای مسافران این فرودگاه در جهت رسیدن از این فرودگاه به مرکز شهر و یا بالعکس وجود ندارد. اگر شما هم برای دیدن بازی های جام جهانی و همچنین تماشای بازی تیم ملی کشورمان به این شهر قرار است به این فرودگاه سر بزنید، برای دسترسی به فرودگاه از طریق حمل و نقل و ناوگان عمومی، 3 راه برای شما و یا مسافران این فرودگاه وجود دارد که با اتوبوس و یا قطار اکسپرس انجام می شود.

علاوه بر این ها اگر راحتی برایتان بسیار مهم استف می توان از تاکسی نیز استفاده کنید. البته حتما به این نکته توجه نمایید که فرودگاه بین المللی کازان همواره به مسافران مخصوصا مسافران خارجی این فرودگاه برای استفاده نکردن از تاکسی های شخصی هشدار می دهد.

اتوبوس 197 که تنها اتوبوس این قسمت است، از ساعت 6 صبح تا 8 شب از پارک کشت و صنعت شهر کازان به سمت ویلیج یونیورساید عبور می نماید.

توجه داشته باشید که حرکت اتوبوس ها هر 20 دقیقه یک بار است. در ایستگاه هی مترو این شهر می توانید بسیار راحت تر سوار اتوبوس شوید.

قطار اکسپرس از ایستگاه راه آهن شهر کازان، به صورت دقیق در هر 30 دقیقه یک بار حرکت می کند. با این حال باید حتما به برنامه ی حرکت قطار دقت نماید زیرا اولین قطار ساعت 12 بامداد راه می افتد ولی این مسئله وجود دارد که تا قبل از ساعت 8 صبح، هیچ قطار دیگری برای تردد وجود ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>