اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پانل بر ایستاده

مدل عمودی یکی دیگر از انواع مختلف پانل برها می باشد. این دستگاه در بسیاری از جهات شبیه به همتای خود مدل افقی است. تفاوت اصلی این دو مدل در جهت قرارگیری میز برش است. در عمودی همان طور که از نام آن مشخص است میز اصلی آن به صورت عمودی قرار گرفته است.این دستگاه  پانل بر عمودی دارای دو مولفه اصلی است:

  • قالب اره ای: این قالب توسط قطعه کار - workpiece پشتیبانی می شود که عموما به شکل یک قاب تخته ای از جنس چوب یا پلاستیک است. هدف از این قطعه جلوگیری از پیچ خوردگی و جابجا شدن صفحات در حین کار و برش است.
  • حامل تیغ اره: تیر عمودی به همراه تیغه اره.

از موارد استفاده عمودی می توان به برش پانل های کامپوزیت آلومینیومی، چوب و مشتقات آن، سرامیک، پلاستیک  اشاره کرد.مدل افقی از نظر جا محیط بیشتری را اشغال می کنند. برعکس مدل های عمودی به جای کمتری احتیاج دارند. از طرفی دخالت نیروی انسانی در فرایند آن کمتر است. پس اگر که به فضا و نیروی انسانی کافی دسترسی ندارید باید به سراغ پانل برهای عمودی بروید.

همچنین این دستگاه از نظر سرعت، دقت و ایمنی نسبت به افقی ارجحیت دارند. اما اگر صاحب کارگاه های بزرگ با تولید گسترده تر هستید مدل افقی گزینه مناسب تری است. زیرا این دستگاه به دلیل ظرفیت بالا در برش می تواند به طور همزمان چندین صفحه را برش دهد. این یعنی سرعت عمل در کار و تولید بیشتر.

مونتاژ دستی و مونتاژ کارخانه ای

این دستگاه ها در دو حالت مونتاژ دستی و کارخانه ای قابل خرید هستند. در مونتاژ کارخانه ای این دستگاه آماده به کار است. یعنی تمام قطعات توسط کارخانه سرهم شده اند. فقط باید آن را به کارگاه خود بیاورید و روشن کنید. اما در مونتاژ دستی این دستگاه توسط خود کاربر و خریدار سرهم می شود. در صورتی که تجربه ای در این کار ندارید پیشنهاد می کنیم به سراغ مونتاژ کارخانه بروید. البته که قیمت دستگاه در این حالت بیشتر است و باید هزینه ای جهت سرهم کردن آن هم پرداخت کنید.

سیستم راهنمای دقیق

تجهیزات راهنما یکی از فاکتورهای اساسی در پانل برهای دستی برای رقابت با نمونه های تماما اتوماتیک است. این تجهیزات در مدل افقی و عمودی کمی با هم متفاوت هستند. در پانل بر عمودی شاهد لوله راهنما هستیم. در صورتی که در مدل افقی از ریل راهنما استفاده شده است. نکته مهم در اینجا این است که این قطعات به درستی به دستگاه متصل شده باشند تا دقیق ترین خروجی از دستگاه گرفته شود.

انتخاب برند تولید کننده

بدون شک کمپانی تولید کننده در کیفیت و عملکرد دستگاه نقش اساسی دارد. البته اکثر دستگاه های پانل بر موجود در کشورمان وارداتی هستند. به همین خاطر در حین خرید آشنایی با این کمپانی ها به شما کمک بسیاری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>