اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پانل بر دستی

مدل دستی آن یکی دیگر از انواع دستگاه پانل بر است. برخی از مدل های پانل بر برای کارایی، به دخالت انسان و دست نیازمند هستند. به طور کلی این مدل ها در خانواده پانل بر دستی قرار می گیرند. از این مدل ها می توان به مدل افقی، عمودی و شیاری اشاره کرد.

برخلاف این دسته گروهی دیگر از آنها هستند که تمام فرآیند کاری آن ها به صورت تماما خودکار انجام می شود. نقش انسان در این مدل از دستگاه ها فقط تنظیم برنامه های مربوط به کامپیوتر می شود و هیچ دخالت فیزیکی دیگری در این روند ندارد.پانل برهای دستی هم مانند دیگر مدل ها از ابزارهای کارآمد و مفید محسوب می شوند. به همین خاطر دقت در انتخاب امری حیاتی است.

نباید این موضوع را نادیده گرفت که ابزارهای اتوماتیک و هوشمند برتری بیشتری نسبت به ابزارهای دستی دارند. اما اغلب افراد به دلیل کمبود بودجه و یا نداشتن دانش مناسب برای کار با نرم افزارهای کامپیوتری مجبور به انتخاب نمونه های دستی می شوند. به همین خاطر بهتر است که بهترین انتخاب را از بین گزینه های موجود داشته باشند.

قیمت دستگاه پانل بر MDF

قیمت دستگاه پانل بر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در مورد چندتا از این فاکتورها پیش از این صحبت کردیم. یکی از این فاکتورها عمودی یا افقی بودن آن است. پانل بر های افقی با توجه به اینکه عموما ظرفیت تولید بالاتری نسبت به مدل های ایستاده دارند، قیمت شان نیز متفاوت از آن ها است. این دستگاه ها ممکن است به نسبت همدیگر قابلیت های متفاوتی برای سهولت در عملیات برش و افزایش بازدهی و استفاده بهینه از صفحات مواد اولیه ارائه دهند که در قیمت ماشین تأثیرگذار خواهد بود.

دستگاه پانل بر دست دوم و راهنمای خرید آن

از آن جایی که قیمت این ماشین آلات بالاست، خرید دستگاه دست دوم از دیگر گزینه هایی است که پیش رو دارید. البته در خرید پانل بر دست دوم باید وسواس بیشتری به خرج دهید. برای مثال یکی از مواردی که در حین خرید دستگاه پانل بر دست دوم باید به آن توجه کنید سالم بودن میز است.

در حین خرید حتما صاف بودن میز برش را بررسی کنید. این میز نباید تغییر شکل داده باشد. در غیر این صورت این دستگاه نتیجه دقیق و قابل قبولی نخواهد داشت. همچنین فراموش نکنید که در تجهیزات مدرن امروزی میزهای برش حتما باید راهنمای طولی داشته باشند.موارد دیگری که در حین خرید دستگاه پانل بر دست دوم باید به آن دقت کنید سالم بودن نگهدارنده ها و تیغه هاست.

از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت آنها می توان به کیفیت ساخت اشاره کرد. مسلماً پانل بر های ساخت اروپا و خصوصا ایتالیایی و آلمانی به نسبت آسیای شرق با توجه به کیفیت ساخت بهتر به نسبت ارزش نیروی کار، دارای قیمت بالاتری هستند.از محبوب ترین پانل بر های سراسر دنیا در میان کمپانی های بزرگ صنایع چوب، پانل بر های افقی کمپانی ایتالیایی Biesse، تبلور تکنولوژی های مدرن در کنار ساختار فوق قدرتمند است.

اما در میان برندهای آسیایی نیز نام برند KDT با پانل بر معروف KS838 به چشم می خورد که دست کمی از برترین پانل بر های حال حاضر ندارد و به خوبی در بازار رقابت می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون ویژگی های این پانل برها و استعلام قیمت با کارشناسان چوب صفحه ای در گروه صنعتی نوین چوب تماس بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>