اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه کپی تراش

دستگاه کپی تراش خراطی چوب که ممکن است آن را با نام ماشین منبت، پانتوگراف چوب یا دستگاه ماشین کاری هم بشناسید کاربردهای بسیاری در صنعت نجاری و درودگری دارد که از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید مبلمان چوبی

یکی از مهم ترین کاربردهای این ماشین در کپی برداری از قطعات انواع مبل استیل، نیمه استیل، راحتی، سرویس خواب، بوفه، میز جلو مبلی است. این دستگاه برای تولید انواع مبلمان ایده آل بوده و با کپی برداری از تمام قسمت های اصلی، کار را به صورت سری انجام می دهد که باعث سرعت بخشیدن به کار شده و راندمان تولید را چندین برابر می کند.برای کار با این ماشین باید نمونه ای از پیش تعیین شده چوبی، فلزی، پلاستیکی یا داشته باشید که کار کپی برداری از روی آن صورت می گیرد.

ساخت ادوات موسیقی

از این وسیله در ساخت انواع تار، تنبور، ویولن و همچنین سازهایی که در ساخت آن نیاز به کپی برداری وجود داشته باشد، استفاده می شود. در تولید کاسه تار و تنبور که باید به صورت یک تکه انجام شود و در ساخت آن به کپی برداری نیاز است از این ماشین برای کپی برداری استفاده می شود.

قنداق تراشی

در ساخت تمام اسلحه هایی که دسته چوبی دارند از این دستگاه برای تراش قنداق استفاده می شود.

مجسمه و پیکره تراشی

در ساخت انواع مجسمه، تابلو و از این قبیل کارهای تزیینی از دستگاه کپی تراش استفاده می شود.

تولید انواع مصنوعات چوبی و غیر چوبی

ساخت انواع مصنوعات و قطعات چوبی یا غیر چوبی که از لحاظ جنس به چوب نزدیک باشند در تمامی اشکال، ابعاد و فرم های مختلف از جمله کاربردهای این دستگاه است.

راهنمای خرید ماشین خراطی کپی تراش

بعد از معرفی ماشین خراطی کپی تراش، اجزا و نحوه عملکرد آن نوبت به راهنمای خرید می رسد. این دستگاه در انواع یک کله، دو کله، چهار کله و شش کله ساخته شده و دهانه ای با ابعاد مختلف 45، 50، 52 و 75 سانتی متری دارد که بر حسب نیاز و نوع کار می توانید مدل مناسبتان را خریدار ی کنید. همچنین ماشین خراطی در دو نوع رومیزی و پایه دار وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بهتر است ماشین کپی تراش را از برند و کمپانی معتبر تهیه کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی یا آسیب قطعات بتوانید به راحتی و بدون مشکل آن را تعمیر یا تعویض کنید. از بهترین برندهای دستگاه تراش چوب می توان به آینهل و محک اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>