اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گلخانه

ستونهای سازه گلخانه اسپانیایی:

ستونهای گلخانه از نوع پروفیل فولادی قوطی 80 * 80 میلیمتر می‌باشد. فاصله ستونهای کناری 2٫5 متر از یکدیگر و فاصله ستونهای میانی 5 متر می باشد. ارتفاع ستونها 3 - 3٫5 - 4 - 4٫5 - 5 - 5٫5 متر می‌باشند که پنجاه تا هشتاد سانتیمتر آن به صورت یک تکه یا به صورت دو تیکه برای ایجاد اتصال داخل بتن قرار می‌گیرد.

کمان گلخانه اسپانیای:

قطر کمانه گلخانه60 میلیمتر و فاصله بین تمامی کمانه گلخانه 2٫5 متریا 3متر می‌باشد.

وترهای سازه گلخانه اسپانیایی و نگهدارنده محصول.

این وترها هر 5 متریا 3متر توسط اتصالات ساپوتر ها گلخاته به کمانها گلخانه متصل می‌باشد.قطر وتر ها 42 یا 32 میلیمتر

بسته به نوع کشت و بارگذاری می‌باشند.

ساپوتر ها ساخت گلخانه (شبکه ها)

شبکه ها از لوله با قطر 25 یا 32 میلیمتر و سه نوع ساده / ساده دستکدار، پیشرفته / پیشرفته دستکدار مطابق شکلهای ذیل می‌باشند که بسته به اقلیم و بارگذاری انتخاب می‌شوند.

پروفیلهای مصرفی (لاکینگ) گلخانه اسپانیای

با تحمل بار استاتیکی ساخت گلخانه برای اتصال طولی کمانها به یکدیگر M از پروفیلهای لاکینگ با مقطع استفاده می‌شود که همچنین وظیفه اتصال فیلم پلاستیک به سازه را هم بعهده دارند و معمولا در راس تاج سازه و جلو پنجره سقفی و زیر پنجره استفاده می‌شوند.

جهت اتصال پانل های پلی کربنات استفاده می‌شود که معمولا در دیواره U از پروفیل ها با مقطع ها و یا درسقف گلخانه جهت پوشش سقفی پلی کربنات گلخانه استفاده می‌شود.

جهت اتصال فیلم پلاستیک به سازه گلخانه طرح اسپانیایی در آبراه و یا روی کمانها C از پروفیلهای لاکینگ با مقطع استفاده می‌شوند.

ناودانی گلخانه اسپانیایی:

ناودانها از پروفیلهای 5 متری و ضخامت 2 میلیمتر و در کناره ها 2میلیمتر می‌باشد. این پروفیلها بین کمانها و در سرتاسر طول گلخانه ادامه دارد. ناودانها باعث می‌شود آب باران به نحو مناسب از روی سقف گلخانه به استخر تعبیه شده کنار گلخانه هدایت شود و همچنین دسترسی به سقف سازه گلخانه را تسهیل می‌کند. پروفیل این ناودانی با تعداد 7 عدد خم مطابق شکل، استحکام لازم را جهت بارهای ناشی از باد و برف را ایجاد می‌کند.

سرستون گلخانه اسپانیایی:

سرستون گلخانه مهم ترین اتصال در سازه گلخانه می‌باشد.

اتصالات سرستون گلخانه به کمان گلخانه، ناودان و وتر را به ستون متصل می‌کند. این اتصالات از صفحات ورق گالوانیزه فابریک به ضخامت 2٫5 میلیمتر و به روش کشش فرم مطابق شکل ذیل ساخته شده است.

اتصالات بست گلخانه

اتصال در ساخت گلخانه بایستی به صورت بست و پیچ و مهره باشند

ستونهای مهار قسمت ابتدا و انتهای سازه گلخانه:

برای هر دهانه ابتدا و انتها چهار ستون به قطر 60 و ضخامت 2 میلیمتر که توسط 8 اهرم لرزه گیر به قطر 42 به کمانها متصل می‌شوند. همچنین از شبکه های سقفی به قطر 32 میلیمتر جهت استحکام مورد نیاز مطابق شکل در نظر گرفته می شود.

اهرمهای مهار بادبند گلخانه

از بادبند ها به قطر 42 میلیمتر به صورت ضربدری در قسمت وسط امتداد ستونها مطابق شکل ذیل برای ایجاد استحکام مورد نیاز برای باد در جهت مقابل به سازه استفاده می‌شود.

پنجره گلخانه سازه اسپانیای

دریچه های سقفی گلخانه و جانبی یکی از مهم ترین عوامل برای ایجاد شرایط اقلیم گلخانه می باشد.

دریچه های پیشنهادی برای این تیپ سازه گلخانه از نوع بال کبوتری یکطرفه با راس تاج گلخانه با بازوی 2 متری که موجب تهویه نسبتا بیشترنسبت به دیگر مدل دریچه ها سقفی گلخانه ها می‌باشد.

برای هر دهانه گلخانه یک دریچه سقفی گلخانه که هر کدام توسط موتور گیربکس مجزا باز و بسته می‌شوند در نظر گرفته می‌شود.

انتقال نیرو از موتور گیربکس گلخانه به راک و پینیون ها با استفاده از لوله گالوانیزه به قطر 32 میلیمتر و ضخامت2 میلیمتربه عنوان محور عمل می‌کند.

از دریچه های جانبی گلخانه یا کناری برای تهویه در تابستان و یا برای پنجره پد ها استفاده می‌شود که در دیواره های گلخانه به صورت یک تا چهار سمت گلخانه کار می‌شود که مکانیزم آن به صورت رول آپ برقی مطابق شکل یا راک و پینیون استفاده می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>