اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


الیت زن


قابلیت مونتاژ و دمونتاژ آسان و سریع

محصولاتی که با استفاده از اتصال الیت ساخته می شوند به راحتی مونتاژ و دمونتاژ می شوند بدون آن که کوچک ترین تغییری در ظاهر کلی آن ایجاد شود؛ به عبارت دیگر به مرور زمان کیفیت آن کاسته نشده و سست نمی شود.

استحکام کششی بسیار بالا

این پیچ در مقایسه با انواع دیگر پیچ از استحکام کششی بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر فشار بسیار مقاوم است.

ابزار و مراحل تولید کمتر

برای مونتاژ و دمونتاژ محصولاتی که با استفاده از پیچ الیت ساخته می شوند نیاز به ابزار خاصی نیست و به راحتی با استفاده از یک پیچ گوشتی و تنها با فشار دست انجام می گیرد.

نصب آسان و ساده

استفاده و نصب پیچ ساده بوده و به تخصص یا مهارت فنی خاصی احتیاج ندارد؛ به همین جهت به راحتی مونتاژ شده و زمان زیادی برای نصب نیاز ندارد.

عدم نمایش محل اتصال

محل اتصال و جای سوراخ پیچ در اتصالات معمولی دیده می شود و برای پوشاندن آنها اغلب از برچسب های مخصوص استفاده می شود اما در اتصال الیت نیازی به پوشش جای پیچ ندارد.

دستگاه الیت زن دستی

این دستگاه برای ایجاد سوراخ مخصوص پیچ الیت بوده و روند ایجاد سوراخ های مخصوص را در سریع ترین حالت ممکن ایجاد می کند. این دستگاه از جهت افقی که در قسمت نر صفحه ام دی اف یا لترون سوراخ ایجاد می کند، مته 8 میلی متری داشته و برای ایجاد سوراخ 15 میلی متری مخصوص قرار گرفتن کپسول، یک مته سه نیش 15 میلی متری عمود بر صفحه دارد.

شابلون سوراخ زن
شابلون سوراخ کاری ابزاری است که کمک می کند تا جای اتصالات الیت به آسانی روی سطح کار ایجاد شده و دو قطعه را به یکدیگر متصل می کند. همچنین اگر سوراخ مورد نظر نیاز به زاویه دارد، ایجاد آن با استفاده از سایر ابزار آلات بسیار دشوار است اما به راحتی می توانید با استفاده از شابلون سوراخکاری چوب، سوراخ مربوطه را برای پیچ کردن ایجاد کنید.

بهترین برندهای دستگاه الیت زن

شرکت های تولید ماشین آلات و دستگاه های نجاری زیادی در زمینه ساخت دستگاه سوراخ زن فعالیت دارند که از بهترین برندهای آن می توان به MAS، KDT، Unitech، نوین چوب و مولن اشاره کرد.

راهنمای خرید دستگاه الیت زن مناسب

اولین نکته ای که در انتخاب و خرید دستگاه الیت زن باید مد نظر قرار دهید نوع کار و پروژه تان است. اگر کارگاه کوچکی دارید یا میزان استفاده شما از دستگاه سوراخ زن کم است نیازی به خرید دستگاه سوراخ زن تمام اتوماتیک با قیمت و ابعاد بزرگ نیست اما اگر استفاده شما در دسته صنعتی با تعداد بالا است بهتر است از دستگاه تمام اتوماتیک استفاده کنید و با این کار میزان بهره وری و سرعت تولید را افزایش دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>