اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


صفحه کورین


مقایسه صفحه کورین با دیگر موادی که برای کانتر آشپزخانه استفاده می شود

رویه استیل برای استفاده به عنوان رویه کانتر آشپزخانه رستوران بسیار کارآمد است اما این رویه برای استفاده در منزل مسکونی کاربردی ندارد. قیمت صفحه کورین برای جمع کثیری از افراد قابل پرداخت است.مواد دیگر مانند چوب و کاشی محدودیت هایی دارد. تمیز کردن چوب به دلیل منافذی که دارد، سخت است و پس از مدتی ظاهری کثیف پیدا می کند.

کاشی سرامیکی سطحی بدون منفذ و سخت دارد اما مواد و دوغاب بین کاشی ممکن است در آماده سازی غذا مشکلی ایجاد کند.سنگ گرانیت و مرمر بسیار گران هستند و ممکن است بشکنند؛ به همین جهت گزینه ایده آلی برای رویه کانتر آشپزخانه به حساب نمی آیند.لمینت، صفحاتی است که با رزین به هم چسبیده و رویه طرح دار آن را به نئوپان می چسبانند. از معایب لمینت ظاهر مصنوعی و ورقه ورقه شدن آن است.

مقایسه آکریلیک با صفحه کورین پلی استر

صفحه کورین پلی استری ارزان هستند اما در مقایسه با صفحه کورین آکریلیکی، کیفیت پایینی دارند. بعضی برندها صفحه کورین را از 100 درصد آکریلیک و بعضی برندها آن را ترکیبی از آکریلیک و پلی استر می سازند.صفحه کورین پلی استری تنوع رنگ بیشتری دارد اما آکریلیک برای کارهای فانتزی مانند ترمو کردن مناسب است.

مواد سازنده صفحه کورین

صفحه کورین از 33% رزین (چسب) و 66% مواد معدنی مانند مشتقات بوکسیت و آلومینیوم تری هیدرات ساخته شده است. آلومینیوم تری هیدرات پودری سفید و با کیفیت است که باعث صافی سطح کورین می شود.در ترکیب صفحه کورین کوارتز، 10 % رزین و 90 % مواد معدنی استفاده می شود. مواد معدنی این ترکیب شامل مرمر و گرانیت اضافه صنعتی و گاهی شیشه و آینه می شود.

نکاتی درباره کانتر صفحه کورین

نصاب صفحه کورین برای نصب آن باید جای سینک ظرفشویی را بریده و جدا کند. از نصاب بخواهید لبه ها و روی قسمت بریده شده را سنباده بزند و از آن برای شما تخته ساطور درست کند.می توانید رویه کانتر را خودتان بازسازی کنید برای این کار کافی است با استفاده از سنباده گرد لرزان با صفحه سنباده 220 روی آن را سنباده بزنید. هرچه از سنباده زبرتری برای این کار استفاده کنید، نتیجه کار بهتر خواهد شد. بعضی سازندگان از اسکاچ برای بازسازی صفحه کورین استفاده می کنند.

آیا می توان کانتر کورین سفارشی خود را بسازیم؟

تا مدت ها یکی از نقاط ضعف صفحه کورین این بود که دسترسی و به دست آوردن مواد اولیه آن بسیار سخت بود. مجبور بودید مغازه خرده فروشی را پیدا کنید که تمام برندهای مواد اولیه صفحه کورین را بفروشد.علاوه بر این تقریبا مواد اولیه رویه کابینت تمام آشپزخانه ها به استثنا چوب، به ابزار برش و وسایل مخصوص نیاز دارند. امروزه شرایط تغییر کرده و بعضی کارها مانند برش مستقیم یا در آوردن جای سینک ظرفشویی توسط افراد مبتدی قابل انجام است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>