اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لاک الکل

لاک الکل گزینه ی بسیار مناسبی برای هر نوع مبلمان و وسایل خانه به غیر از هر جایی که محل نگهداری غذا یا نوشیدنی باشد است مانند قفسه ی کتاب، قفسه های عادی، قاب عکس ها و میزها. اما باید مراقب اثرات لکه های سفید به جا مانده از استکان یا لیوان های نوشیدنی خود باشید.

فراموش نکنید که قبل از استفاده از لاک الکل چوب مورد نظر را کاملاً آماده کنید. که این فرایند می تواند سنباده زدن، تمیز کردن و مهر و موم کردن چوب باشد. با وجود اینکه لاک الکل زدن کار راحتی است اما به یاد داشته باشید محیطی که در آن کار می کنید نباید رطوبت داشته باشد؛ زیرا رطوبت می تواند محصول را سفید و فرآیند خشک شدن آن را با مشکل مواجه کند.

چوب مورد نظر را سنباده کرده تا اگر قبلاً پرداختی روی کار شده از بین برود تا با یک سطح جدید شروع کنید.
چوب را با دستمالی تمیز کرده تا از هر گونه گرد و خاک و آلودگی پاک شود.ماده ای برای آستر روی کار بزنید. برای این ماده لاک الکل سفید مناسب است.

لاک الکل جامد را با مقدار مناسبی الکل مخلوط کنید.لاک الکل را دست و دلبازانه روی چوب بزنید و رگه های چوب را با ضربه های بلند و کلی تمیز کنید.اجازه دهید اولین سطح لاک الکلی که روی کار زدید برای حداقل 4 ساعت خشک شود.

با ورقه ی سنباده ی متوسط سطح کار را صیقل داده و بعد پودری که از سنباده حاصل شده را با دستمال تمیز کنید.مرحله ی سنباده و تمیز کردن را برای 2 یا 3 بار دیگر ادامه دهید و مابین هر بار جلا دادن به کار زمان مناسب برای خشک شدن را ایجاد کنید.

بعد از آخرین مرحله پرداخت سطح براق را توسط یک سیم ظرف شویی در امتداد رگه های چوب پاک کنید.
48 ساعت به قطعه کار دست نزنید.در لایه آخر لایه ای واکس را توسط پارچه نرم یا ابزار صیقل دهنده با دریل روی کار بکشد و خوب قطعه را صیقل دهید.

پوشش کار توسط لاک الکل بسیار کار راحتی است به همین دلیل اصولاً برای مبتدیان این حرفه گزینه ی کاملاً مناسبی است و همین طور اگر زمان کمی برای انجام کار داشته باشید با امکان خشک شدن در 4 ساعت انتخاب بهتری در مقایسه با وارنیش که احتیاج به 24 ساعت زمان برای خشک شدن دارد، است.

اگر خیلی حال و هوای این کار را دارید بد نیست که متد فرانسوی که شامل مخلوط لاک الکلی خاص و روغن است و در 8 مرحله اجرا می شود و نتیجه ی صیقلی تر و پایداری دارد را امتحان کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>