اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لاک الکل

پرداخت چوب توسط لاک الکل سال ها است که برای پروژه های چوبی و ضد آب کردن آن، پایداری و دادن سطح سخت به چوب مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه لاک الکل در هر دو حالت اسپری و مایع موجود است که هر دوی آن ها در بین دیگر مواد پرداخت جزو پرسرعت ترین ها هستند. استفاده از قلم مو برای زدن لاک الکل کمی زحمت و زمان بیشتر احتیاج دارد ولی در کل راهی تمیزتر از لاک الکل های اسپری مانند است.

لاک الکل ها برای هر دو پروژه های با اسپری و بدون آن یعنی با استفاده از قلم مو قابل استفاده است. همچنین که استفاده از نوع مایع آن بر روی اسپری شده ی آن اصلاً ایده ی خوبی نیست زیرا اسپری لاک الکل خیلی سریع خشک می شود.

لاک الکل مایع هم خیلی زود خشک می شوند اما زمانی هم برای زدن آن روی سطح توسط قلم مو به شما می دهند تا قبل از خشک شدن با لایه های زیرین مخلوط شود. از یک قلم موی باکیفیت با موی طبیعی استفاده کنید. مطمئن شوید که لایه ی نازکی لاک الکل روی کار می زنید و سعی کنید زیاد از حد به صورت لایه لایه کار نکنید؛ زیرا بعد هم زمان برای این کار دارید.

اگر از لاک الکل های اسپری مانند استفاده می کنید می توانید آن ها را در همه ی مدل های اسپری یعنی بادی غیر بادی و افشانه ای تهیه کنید. باوجود اینکه انتخاب اسپری های افشانه ای گزینه ی گرانی تمام خواهد شد اما انتخابی عالی و پرداخت آن غیر قابل بازگشت است.در صورت استفاده از اسپری در محیطی با تهویه خوب کار کنید زیرا حلال موجود در لاک الکل، بوی خیلی سنگینی دارد و همچنین قابل اشتعال است.

لاک الکل محصول زیبایی است ولی این که بدانیم با چه محصولی کار می کنیم کمک بیشتری برای اجرا روی کار می کند. لاک الکل ماده ای کاملاً جامد است و از پوست درختانی که لک باگ مؤنث روی آن ها ترشح می کند به وجود می آید که معمولاً در درختان بومی تایلند و هند پیدا می شوند.

به همین علت این ماده کاملاً طبیعی به وجود می آید و در دو حالت جامد و خشک کاملاً بی خطر است. لاک الکل معمولاً به صورت ورقه های جامد است که با الکل (اتانول) مخلوط می شود و ماده مورد نظر تولید می شود.

این ماده به صورت طبیعی در رنگ های مختلفی مثل رنگ های روشن، قهوه ای تیره، نارنجی و طیف زیادی از رنگ های گرم تولید می شود. شرقی ها برای هزاران سال است که به دلیل دسترسی آسان از این ماده استفاده می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بهناز نادرنژاد :
سلام وقت شما بخیر توضیحات و تصاویر همه و همه عالی بود خیلی ممنون از اینکه در باره محصولات و نهوه کاربردش رو به ما اطلاعات درست رو میدین با تشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>