اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین آلات نساجی

توسعه و رشد تکنیکی و اتوماسیون در ژاپن در همین سال های نزدیک شروع شده است. امروزه بیش از 350، 000 اسپیندل به صورت مداوم و اتوماسیون در مرحله ی مخلوط نمودن، حلاجی و کاردینگ تا مرحله ی کشش که براساس آخرین تغییرات و به روز شدن، در ژاپن کار می کند.

سیستم شوت فید براساس نیاز 350، 000 اسپیندل برای مراحل مداوم مخلوط نمودن، حلاجی تا کاردینگ که کاملا مؤثر بوده و در جهت اتوماسیون و کاهش هزینه ها نقش دارد طراحی شده است.به هرحال این سیستم در انواع مختلف مناسب برای کنترل میزان تغذیه و قابل تنظیم برای هر میزان تغییر در تغذیه ی مواد ساخته شده است. در نتیجه برای پارت های مختلف تولید، داف اتوماتیک و ادوات و تجهیزات نقل و انتقال در سیستم بالشچه آماده و اجرائی شده است.

بالشچه و فتیله در خیلی از مواقع خارج از محل اصلی و در انواع مختلف به صورت اتوماتیک تغذیه شده و رشد تکنیکی زیادی را برای مراحل اتوماسیون می طلبد. در بخش کاردینگ، افزایش سرعت ها، تولید به 100 کیلوگرم در ساعت با تغییرات مطمئن در اصول کاردینگ و بهبود عملکرد در قسمت های بازکننده ی الیاف، رسانده است.

البته غلتک های داخلی وجود سیستم جفت کویلر و اتوماسیون عملکردهای جنبی مثل: سیستم جمع آوری ضایعات و گردوغباردر این افزایش تولید مؤثر بوده است. افزایش سرعت و یک نواختی تولید در ریسندگی در بخش شانه، سیلندر سوزن ها، با بهبود صفحات خاردار با سیلندر خارهای سیمی و یا هر دو صفحات استیل سوزنی، امکان پذیر گشته است.

در حال حاضر عملکرد شانه تقریباً به 240 تا 250 نیپ در دقیقه رسیده است. بالشچه به صورت اتومات تغذیه و عملکرد اتوماتیک دافر نیز به این افزایش سر عت کمک نموده است. در قسمت کشش، سرعت تولید با بهبود مکانیزم کشش به 500 متر در دقیقه رسیده است.

در مرحله ی نیمچه نخ، پیشرفت بزرگی با ساخت ماشین های سرعت بالا و بسته های تولیدی حجیم و توان تولیدی 1200 تا 1400 دور در دقیقه برای فلایر و برداشت 14 تا 16 اینچ، صورت پذیرفته است. حاصل همه ی این موارد، سهولت سیستم داف که قادر است بدون برداشتن فلایر کار نماید، اتوماتیک بودن دافر، کمک شایانی به بهبود عملکرد ماشین نیم-تاب یا فلایر نموده است.

در مرحله ی ریسندگی، عملکرد کاملا یکنواخت به وسیله ی غلتک های دقیق و دقت عمل اسپیندل، کار ریسندگی را به بهترین شکل ممکن می سازد. در ژاپن تقریبا نیمی از دوک های ریسندگی مجهز به داف اتوماتیک برای کاهش هزینه ها گردیده است. اتوماسیون مقدمات تولید و بعد از تولید فتیله، نیمچه نخ و نخ و در شرایط تولید و جابه جایی مواد اولیه اهمیت زیادی برای ماشین های ریسندگی دارد. دافر اتوماتیک و گره زن اتوماتیک نخ در ماشین های ریسندگی مثال خوبی برای استفاده ی درست از تکنولوژی است.

موارد مطرح شده در تعدادی از ماشین های ریسندگی در ژاپن است که یک سری از گره زن نخ در مراحل پیوسته ی کار و موارد غیر پیوسته در قفسه های ریسندگی، برداشت نخِ نیم تاب تا مرحله ی پیچش نخ ریسیده شده روی بوبین به صورت اتوماتیک شده است که اتوماسیون گره زنِ نخ با یکدیگر یعنی اتوماسیون دافر هماهنگ گردیده است. در ماشین های سیستم ریسندگی اُپن-اند از نوع روتور سرعت ها تا 80000 دور در دقیقه افزایش یافته است.

این ماشین ها برای داف اتوماتیک آسان و تولید بسته های حجیم نخ تولیدی طراحی شده است. گستردگی قابل توجه در کاهش هزینه مخصوصا در مرحله ی ریسندگیِ نخ های مغزی ایجادشده است. در ژاپن 250000 چشمه ی ریسندگی اپن-اند در حال فعالیت بوده و تغذیه ی اتوماتیک باسرعت بالا با درام تمیزکننده ی داخلی و غیره.

با گسترش و بهبود عملکرد ماشین ها درمجموع به جهت گسترش نخ های قابل ریسیدن و بهبود کیفیت نخ، از نکات مثبت این پیشرفت است. در ماشین های ریسندگی اُپن-اند برای الیاف بلند نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای وجود دارد.

معمولا سیستم ریسندگی اُپن-اند با سیستم روتور شناخته می شود، اما مدل های دیگر سیستم ریسندگی اُپن-اند مثل ایروُرتکس که بنام ماشین های سیستم ریسندگی پیچشی شناخته می شود نیز تولید می گردد.این ماشین ها هم عملا در حال کار هستند و هم نمرات ظریف با سرعت 140 تا 200 متر در دقیقه تولید می کنند. به صورتی که رسیدن به یک تحول بزرگ و کامل را در ماشین های ریسندگی امکان پذیر ساخته اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>