اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ریسندگی فاستونی

اسم دیگر آن سیستم ریسندگی الیاف بلند است. سیستم های شستشوی پیشرفته همچون سیستم های شستشوی قلیائی، سیستم جت و برای شستشوی پشم وجود دارد. اما این سیستم ها غالباً برای جداسازی شن و سنگ های ریز موجود در پشم کاربردی ندارند. اصولا برای شستشوی پشم از ماشین های شستشویی استفاده می شود که مخازن شستشوی آن عمق زیادی داشته باشد.

جهت تولید محصولات نساجی با مواد اولیه ی مختلف، انواع ماشین ها با راندمانِ بالا همچون بازکننده ی الیاف تغذیه کننده با مقدار دقیق تغذیه، میکسر مناسب و با راندمان و کیفیت خوب، تغذیه کننده پشم اتوماتیک و … مراحل تولید مداوم مطابق با استانداردها و شرایط مطلوب تولید، با ترکیب نسبتا خوب این ماشین ها امکان پذیر است. انواع کاردینگ های غلتکی سیلندری متناسب با انواع مواد ریسندگی، مطابق با نیاز کیفی و میزان ریسندگی موردنیاز، توسط سیلندر کاردینگ با عرض 1550 تا 3000 میلی متری ساخته شده اند.

بهبود کیفیت سرعت بالا و تولید بالا به وسیله ی اختراع نوارهای متالیک، افزایش کیفیت مواد و مراحل تولید دقیق با جفت دافرها به دست آمده است. تولید بالا با اطمینان از عملکرد شانه که کیفیت و توان تولیدی فتیله با 160 نیپ در دقیقه را دارد حاصل می گردد. در حال حاضر سرعت 185 نیپ در دقیقه برای ماکزیمم نرخ تغذیه ی 450 گرم در متر در نظر گرفته شده است.

در سال های اخیر سیستم تغذیه ی مواد برای شانه بر اساس تغذیه ی بالشچه که رشد و توسعه ی این ماشین ها موجب تولید بسته های بزرگ بالشچه که به منظور کاهش هزینه درکل، طراحی شده اند، امکانِ پیچش بسته های تا 170 کیلوگرمی را داده است. مدل عمومی این ماشین، ماشین گیل، مخلوط کن و مرحله ی کشش با گیل میانی که موتور آن مجهز به اسکرواست. این ماشین با سرعت مطمئن 2200 دراپ در دقیقه کار می کند.

سیستم ریسندگی پنبه و مخلوط الیاف طول کوتاه بشر ساخته

انواعِ دیگر ماشین های با موتور الکتریکی بدون اسکرو که قابلیت تولید با سرعت بالای 400 متر در دقیقه را داشته که سرعت شانه زنی آن ها تا 7000 دراپ در دقیقه می رسد نیز طراحی شده است. تعدادی از این ماشین ها به روتاری گیل باکس یا واحد کشش غلطکی مجهز که این نوع ماشین ها مناسب هر نوع تولید با کاربردهای مصرف مختلف می باشند.

با توجه به تجهیز ماشین های جدید به تجهیزات الکترونیکی همچون برد کنترل های قابل برنامه ریزی، اینورتورهای ترانزیستوری، میکرو کامپیوترهایی برای کنترل اتوماتیک کلیه ی مراحل تولید، افزایش تولید و بهبود تنوع تولید و تولید پارتی های کوچک را امکان پذیر نموده است.

مرحله ی نیمچه نخ به ماشین های فینیشر مالشی یا کشنده مستقل با کیفیت بالا، تولید بسته های بزرگ، سهولت عملکرد از ویژگی های ماشین های جدید است. یکی از ماشین های فینیشر مالشی مدرن با قابلیت مطلوب که مجهز به دافر اتوماتیک است توانایی کار با سرعت ریسندگی m/min 200 را دارد. با توجه به اینکه بوبین پیچیده شده به صورت کامل بین 4 تا 6 کیلوگرمی را تولید می نماید.

در ماشین های نیمچه نخ نیز پیشرفت به صورتی بوده است که بوبین کامل پیچیده شده در قطر 175 میلی متر و کورس لیفتینگ تا 400 میلی متر، گردش فلایر با 1600 r.p.m با سرعت ریسندگی 100 متر در دقیقه امکان پذیر گردیده است.

درایو تقویت شده بالایی فلایر عموما جهت داف راحت و مناسب طراحی شده و تعدادی ماشین نیز به صورت داف نیمه اتوماتیک ساخته شده اند. اگرچه درحال حاضر، تحقیق و توسعه به دنبال راهی است که عمل داف کاملاً به صورت اتوماتیک صورت پذیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>