اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مراحل ریسندگی

اخیرا، ماشین های ریسندگی رینگ سیستم فاستونیِ پیشرفته برای تولید و عملکرد بسیار عالی در قسمت Pendulum Arm با تطبیق مکانیزم عملکرد با سیستم تولید، با توجه به ساخت سرعت متغیر اتوماتیک اسپیندل ها و کنترل در قسمت اندازه گیری کاهش انرژی، سهولت در عملکرد، تعمیر و نگهداری و تنظیمات، امکانات بالقوه ای را در این سیستم ها ایجاد نموده است.

در ساختار داخلی این نوع ماشین ها که بنام واگن تایپ داف اتوماتیک شناخته می شوند. به منظور کاهش هزینه ی کل و بهبود وضعیت کار، توزیع وضعیت ایرادات در حین داف و رفع مشکلات پیش آمده در حین کارِ این سیستم در نظر گرفته شده است. برای ریسندگی نخ های ضخیم مناسب سیستم نخ فرش، ماشین های ریسندگی با سرعت بالا، با کشش بالا و تولید بسته های بزرگ با طراحی اسپیندلهای مخصوص، ساخته و تولید شده اند.

مرحله توبه فتیله 

امروزه در ماشین های رینگ سیستم فاستونی مدرن با عملکرد عالی در قسمت های Pendulum Arm، مکانیزم و تنظیمات اتوماتیک شده و از پیشرفت خوبی برخوردار است. ساختار ماشین ها در قسمت داف اتوماتیک جهت کاهش عملیات و تعمیر و نگهداری و تنظیمات اتوماتیک از پیشرفت خوبی برخوردار است.

ساختار ماشین ها در قسمت داف اتوماتیک جهت کاهش عملیات و بهبود کار و توزیع بهتر و رفع مشکلات و دردسرهای داف در کل سیستم ریسندگی به بهترین شکل ممکن، طراحی و ساخته شده است. به منظور تولید نخ های ضخیم مورداستفاده در صنعت فرش یا نخ های فرش، ماشین رینگ با سرعت بالا با کشش زیاد و بسته های تولیدی نخ بزرگ از اسپیندل های نوک تاجدار و محدب استفاده شده است.

در ماشین Stretch-Breaking جهت افزایش تولید در مرحله ی تغذیه Tow تا 2000000D، با یک رنج کاربردی نه فقط برای نخ های پفکی اکریلیک، بلکه الیاف پلی استر با زیردست مشخص و از قبل در نظر گرفته شده و ریسندگی نخ های با دنیر خیلی ظریف، طراحی و ساخته شده است.

در مدل های جدید ماشین تبدیل Tow نیز پیشرفت های قابل ملاحضه ای صورت پذیرفته به صورتی که مشکلاتی چون نقاط ضعیف به وجود آمده، درحین مرحله ی تبدیل رفع شده است. در این ماشین سیستم قیچی نمودن حذف و عمل کات نمودن به وسیله ی یک کاتر مارپیچ صورت گرفته و پروسه ی کشش تا 4000000D انجام می گیرد.در ماشین تبدیل تو به فیتیله یا تاپس نیاز است که مراحل خیلی کوتاه بوده و سیستم کاردما را از تولید با کیفیت بالا مطمئن نموده و توزیع گسترده و کاهش قیمت و انرژی نیز در این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است.

در تکنولوژی های امروزه تابندگی شرایطی ایجاد می نماید که اتوماسیون و تکنولوژی اتوماسیون ها را به جهت افزایش اتوماسیون انواع ماشین های دیگر تابندگی و برگردان و افزایش سرعت تابندگی اتوماتیک تا 1200 و 2500 متر در دقیقه رهنمون می سازد. البته حفظ چنین سرعتی با راندمان بالا و تحول در ماشین های گره زن بدون گره را موجب شده است، هم چنین سبب طراحی سیستم های ریسندگی پیوسته و مرحله ی تابندگی به وسیله ی شانه زنی و داف اتوماتیک ماسوره را موجب شده است.

اگرچه سیستم های ریسندگی رویای رسیدن به نهایت سرعت را در ژاپن تا مرز r.p.m 250000 رسانده اند و گسترش رنج قابل رسیدن، بهبود کیفیت نخ به همراه بهبود در اتوماسیون سرعت بالا و ادواتی مثل پاک کننده های نخ و پاک کننده های داخل درام نیز از جمله تغییرات اساسی در این خطوط است. از طرف دیگر تحولات زیادی در انواع ادوات و تجهیزات در قسمت های متعلقات برای اتوماسیون و پیوستگی صورت پذیرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>