اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بافت حلقوی

تحولات و تغییرات تکنیکی در ماشین های حلقوی در راستای: سرعت بالا، گیج ظریف و ابعاد بزرگ ایجاد ارزش افزوده ی بالا، تغییر و تحول در ادوات و تجهیزات طراحی و نقشه بافت. این موضوعات به پشتوانه ی شرایط محیطی و نیاز زمانه مقدمتا با استفاده از کامپیوتر، توسعه لوازم جنبی هم چون تغذیه با فیدر مثبت نخ، برطرف کننده ی پرز و غیره.

ایجادشده توسط ویژگی هایی هم چون تولید ساقه یا دهنه ی جوراب و بافت با حلقه های باز براساس طرح های در نظر گرفته شده و کشبا ف های مطابق با مد روز، بافت هایی که فرمان بافت آن ها را ژاگارد داده است و غیره دارد.

این ماشین به صورت کاملا اتوماتیک و در انواع مختلف ساخته می شودو امروزه به صورت قابل توجهی در انواع مختلف که به وسیله کامپیوتر کنترل و کاملاً رقابتی با سایر ماشین ها عرضه می گردد. هم چنین تنوع بافت در انواع کشباف برای مدل CUT-and-Sew به صورتی است که تقاضای زیادی برای بافت های تک وجود دارد.

ماشین های حلقوی پودی گرد باف شامل ماشین ژرسه ماشین های بافت لباس شنا و ماشین های بافت لباس زیر و به طور معمول این ماشین ها مسیر پیشرفت برای تولید در سرعت بالا، قطر بافت بیشتر از حد معمول، تغذیه ی چند نوع نخ برای بافت، گیج ظریف و غیره را طی می کند. انواع ماشین های حلقوی گردباف، ماشین های ژرسه، در دو نوع تک سیلندر و دو سیلندر تولید می شوند.

ماشین های تک سیلندر برای بافت لباس های رو مورد استفاده قرار می گیرند. گیج این ماشین ها بین 5/5 تا 42 در انواع قطر سیلندر بافت و تغذیه ی نخ و برهمین اساس در 60 نوع مدل تولید می شود. این ماشین ها مجهز به کنترلر کامپیوتری و تطبیق داده شده با شرایط محیطی براساس تقاضای مشتری، کاهش هزینه کارگاه و کاهش هزینه ی تولید و افزایش تولید و افزایش ارزش افزوده با کاهش قیمت طراحی و زمان و جهت گیری صحیح به سوی مد در حجم تولید کم و حتی نمونه بافی در همان لحظه سفارش که قابل تحویل به مشتری است را داراست.

انواع پیشرفته ی این ماشین ها امکان بافت به صورت چرخ طرح که یک سری طرح مشخص روی این چرخ طرح ثبت شده و ماشین های گردباف به خوبی ماشین های تخت آن ها را می بافند عرضه شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>