اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ماشین جوراب بافی


ماشین های جوراب بافی

ساخت و تولید ماشین های جوراب بافی که جوراب های بدون درز تولید می کنند به منظور کاهش هزینه ی سرمایه گذاری در کارگاه و سرعت عملکرد (مخصوصاً افزایش سرعت چشم گیر) رو به گسترش است. این ماشین ها با تغذیه ی 4 نخ در سرعت 1000 دور در دقیقه ساخته می شوند.

در ماشین های جوراب بافی جوراب بچگانه، جوراب زنانه و مردانه، ادوات طراحی به وسیله ی کامپیوتر کنترل شده و ابزار و ادوات زنجیر طرح ان به نحو چشمگیری توسعه یافته است.

در نتیجه زمان برای آماده سازی طرح بافت کم شده، هزینه ی سرمایه گذاری کارگاه کاهش، روش های ایجاد بافت ظریف متنوع و ماشین ها برای بافت متنوع و تولیدات حجم کم و نمونه بافی در نظر گرفته و ارائه شده است.

هم چنین به دلیل بهبود عملکرد در انواع ماشین های گردبافی، پیشرفت بزرگی در ارتباط با پیچش، دوخت، کنترل و بازرسی، رنگرزی و تکمیل صورت گرفته است. در ماشین های دستکش بافی، بافت دستکش های بدون درز با بافت ژاکارد و طرح های مختلف و متنوع در انواع مختلف ساخته شده و ارائه می گردد.

ماشین های قلاب دوزی و توربافی

تولید از 120 دور در دقیقه و سرعت بین 150 تا 180 دور در دقیقه امکان تولید بالا نیز در این ماشین ها ایجاد گردید.در سال های اخیر عرض تولید از 10 یارد تا 5/13 یارد به 15 یارد و تا 21 یارد بر اثر پیشرفت تکنولوژی این ماشین ها، پارچه های توری بافت به کمترین قطر ممکنه حلقه تور و زمان کار برای تولید حجم زیادی از محصولات رسیده است، درنتیجه مراحل تولید به کوتاه ترین مقدار ممکن و بهبود تولید و کاهش هزینه تولید، حاصل عملکرد این ماشین ها است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>