اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماشین رنگرزی

ماشین های رنگرزی و تکمیل معمولاً به ماشین ها و تجهیزاتی که برای شستشو، سفیدگری، رنگرزی، چاپ و تکمیل مورداستفاده قرار می گیرند، طبقه بندی می شوند.به علاوه ماشین ها و تجهیزات هر مرحله به طبقه بندی کوچک تری که تعدادی از انواع ماشین های آمده سازی با نوع منسوجات و نحوه ی عملکرد و وارد استفاده آن ها تقسیم می شوند. بر این اساس ماشین های رنگرزی و چاپ و تکمیل رنج وسیعی از انواع ماشین آلات را شامل می شوند.

این ماشین ها براساس نیازهای تکنولوژی رنگرزی و تکمیل طراحی و توسعه یافته اند. جهت رسیدن به این منظور امروزه هم ماشین آلات و هم تکنولوژی های به کار رفته در بهترین موقعیت کاری در دنیا قرار دارند. کاربردها و هم چنین بهترین عملکرد، سهولت در کار با آن ها و تعمیر و نگهداری، تولید بسیار بالا و مزایای اقتصادی آن ها عموماً از نکات برجسته ی آن ها می باشد. اما آن چه در ابتدا به عنوان پیشرفت مطرح می شود در نکات زیر است:

  • بهبود‭ ‬در‭ ‬راندمان‭ ‬به‭ ‬منظور‭ ‬کاهش‭ ‬در‭ ‬مصرف‭ ‬انرژی، ‭ ‬کاهش‭ ‬در‭ ‬مصرف‭ ‬آب‭ ‬و‭ ‬کم ترین‭ ‬ایجاد‭ ‬آلودگی
  • کنترل‭ ‬اتوماتیک‭ ‬و‭ ‬عملکرد‭ ‬عالی‭ ‬در‭ ‬حین‭ ‬کار‭ ‬توسط‭ ‬کنترل های‭ ‬االکترونیکی

1 مراحل رنگرزی نخ، رنگرزی الیاف، رنگرزی تاپس

انواع ماشین های رنگرزی براساس یکنواختی تغذیه و کم ترین تفاوت در پاریق های حمام های رنگرزی و در غالب آن ها، این ماشین هاکل مراحل رنگرزی توسط طراحی برنامه ی کامپیوتری کنترل می شود. هم انواع رنگرزی و خشک کن های تحت فشار و بدون فشار برای کنهای نخ معمولی و کنهای سوراخ دار و مخصوصاً خشک کن های فشار بالا برای نخ های پیچشی که توسط ماشین های اتوکن یا لاکنی با یک طرح مشخص، پیچیده شده زمان خشک نمودن و ظرفیت خشک نمودن، برای یک حجم تولید بالا بسیار مناسب است.

2 مراحل رنگرزی پارچه های حلقوی تاری و پودی

به منظور تولید با کیفیت بالا، عملیات سفیدگری بدون وارد نمودن تنشن به پارچه، هر سه این رینگ های پارچه های حلقوی، ریلکسیشن مداوم، ماشین های شست وشو مداوم و … از پیشرفت در تکنولوژی و طراحی خوبی برخوردار بوده اند. 3٫مراحل آهارگیری، شست و شو و سفیدگری پارچه های بافته شده ی تار و پودی.

مراحل آهارگیری، شست و شو و سفید گری انواع تولیدت پارچه های تار و پودی و همه تولیدات مشابه، کوتاه شده و از پیشرفت در تکنولوژی و کاهش زمان تولید خوبی برخوردار شده اند. در طی این مراحل کاهش مصرف انرژی، کاهش مصرف آب و هزینه های مربوط به کارخانه و افزایش راندمان به نحو کاملاً رضایت بخشی تغییر اساسی یافته است. در این بخش افزایش سرعت در کلیه ی مراحل و در بعضی از ماشین ها به سرعت 250 متر در دقیقه رسیده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>