اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نخ ورژن

هر نوع نخ با ویژگی های خاصی شناخته و تعریف می شود که خاص همان نوع است. این ویژگی نخ ها است که باعث می شود استقبال و عدم استقبال از آن ها صورت بگیرد و یا به عنوان امضای خاص یک نخ شناخته شود. در ادامه قصد داریم که با ویژگی های نخ مصنوعی ورژن آشنا شویم:

دوام و مرغوبیت

نخ ویرجین یا ورژن دوام بیشتری نسبت به دیگر نخ ها دارد. از این رو در صنعت بافت و تولید فرش، به آن توجه شده و از آن برای بافت فرش های ماشینی استفاده می شود. از آنجایی که فرش، خصوصا برای ایرانیان، یک وسیله کاربردی مهم در منزل و یا حتی محل کار و … شناخته می شود، دوام و کیفیت آن بسیار مهم است.

لطافت

حتی اگر شما تخصص خاصی در شناخت فرش ها نداشته باشید، در مقایسه فرش بافته شده از الیاف پلی استر و ورژن، تفاوت آن ها را به خوبی تشخیص می دهید. چرا که فرش های تولید شده از نخ ویرجین، لطافت بسیار بیشتری نسبت به دیگر الیاف مصنوعی دارند. باید بدانید که این نوع فرش، در اصطلاح، با پا خوردن نرمی و لطافتش را از دست نمی دهد.

ثبات رنگ

رنگ ها و ثبات و پایداری آن ها، در تولید و استفاده از فرش ها نقش اساسی دارند. زمانی که شما اقدام به خرید فرش می کنید، مهم است فرشی را انتخاب کنید که رنگ های چشم نواز و زیبایی دارد و در اصطلاح، جلب توجه می کند.

باید بدانید که فرش های بافته شده از نخ مصنوعی ورژن یکنواختی بیشتری در بافت خود دارند. این یکنواختی به ثبات رنگ ها و زیبایی آن ها کمک می کند. بنابراین می بینیم که رنگ ها در فرش بافته شده از این نخ، طبیعی تر و به اصطلاح زنده تر است.

مزایای استفاده از نخ ویرجین در بافت فرش

استفاده از نخ های ورژن در صنعت فرش، مزایایی دارد که به ویژه برای بافندگان و تولیدکنندگان فرش ماشینی مهم است.

  • از آن جایی که نخ ویرجین، قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر نخ ها دارد، قیمت نهایی فرش بافته شده از آن نیز کمتر است. در واقع می توان گفت که اگر به دنبال یک فرش ارزان قیمت و در عین حال بادوام می گردید، فرش های بافته شده از این نوع نخ بسیار مناسب هستند.
  • این نوع نخ، پرزدهی بسیار کمی دارد و به جهت جلوگیری از حساسیت های آلرژیک بسیار پرطرفدار است.
  • یکنواختی بافت با نخ های مصنوعی ورژن زیبایی آن را چند برابر می کند و جلوه خاصی به فرش می بخشد.
  • این نوع نخ از صنایع پتروشیمی ایرانی تهیه می شود و مرغوبیت خوبی دارد.

وجه به ویژگی و مزایای این نوع نخ در تولید فرش می تواند دید بازتری برای تهیه فرش به شما ببخشد. برای خرید فرش های ماشینی، توجه به کیفیت، دوام، ثبات رنگ و قیمت فرش حرف اول را می زند که تمام این ویژگی ها را می توانید در فرش های بافته شده 500 شانه ماشینی، از نخ ویرجین پیدا کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>