اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مشتریان برون مرزی اصلی وزین پلاست کشورهای زیر به ترتیب هستند البته وزین پلاست تنها تولید نایلون نیست بلکه سلفون و استرچ و … نیز تولید می کند.

به ترتیب:

  • صادرات نایلون به عراق
  • صادرات نایلون به ترکیه
  • صادرات نایلون به عمان
  • صادرات نایلون به امارات
  • و….

همانطور که می بینید بیشتر کشورهای همسایه طبیعتاً مشتاق به واردات نایلون به کشور خود هستند. یکی از دلایل اصلی برای صادرات به کشورهای اروپایی که کمتر است به دلیل وجود تحریم ها است به همین دلیل شرکت های بین المللی از واردات محصولات ایرانی خودداری می کنند.

گلخانه

شرایط سفارش محصولات صادراتی
مشتری محترم پس از انتخاب و سفارش کالای مورد، مبلغی را به عنوان بیعانه در حساب شرکت به امانت می گذارد و به این ترتیب قرارداد بین طرفین منعقد می گردد. زمان تحویل کالا از طرف وزین پلاست در قرارداد قید می شود. این زمان با توجه به نوع کالا و حجم سفارش متغیر خواهد بود. پس از اتمام مراحل تولید توسط کارخانه، کالا به صورت هوایی با هواپیما، به صورت زمینی توسط تریلی ترانزیت، و یا از طریق راه دریایی به وسیله کشتی و لنج تا لب مرز حمل خواهد شد. پس از چک و تایید شدن محصول از طرف مشتری، تسویه حساب صورت گرفته، اجناس از گمرک ترخیص و به مشتری تحویل داده خواهند شد.
بعد از اینکه کیفیت کار از جانب مشتری تایید و بار به سلامت از مرز خارج شد، هرگونه مسئولیتی از جانب شرکت وزین پلاست سلب می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>