اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هیتر گلخانه از ارزش بالایی برای گلخانه ها برخوردار است. بهترین زمان برای آماده سازی هیتر برقی گلخانه برای ماه های زمستان است و اما نصب سیستم بخاری گلخانه در طول پاییز انجام می گیرد. گرم کردن گلخانه هنگامی که می خواهید پتانسیل گیاهان خود را در فصل سرمای زمستان به حداکثر برسانید، ضروری است که بهترین هیتر گلخانه را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید گیاهان مورد علاقه خود را در تمام طول سال رشد دهید. با ما همراه باشید.

شاید فکر کنید که نصب بخاری گلخانه برای شما گران تمام می شود. در مقابل، انتخاب طرح و تجهیزات گرمایشی مناسب مقرون به صرفه است. برای پرورش دهندگان، تجهیزات گرمایشی مناسب با سرعت ROI باید عمل کنند. ناگفته نماند که اضافه کردن گرمایش یا انواع هیتر گلخانه به طراحی گلخانه بسیار هوشمندانه است.

گلخانه

چگونه هیتر گلخانه مناسب انتخاب کنیم؟

چند عامل وجود دارد که در تصمیم گیری در مورد سیستم گرمایش صحیح گلخانه ای نقش دارند:

  • گلخانه شما چه اندازه است؟
  • میزان سرمای هوا چقدر است؟
  • ارزان ترین / مقرون به صرفه ترین گزینه در منطقه شما کدام نوع بخاری گلخانه است؟
  • گلخانه شما چقدر نیاز به هیتر دارد؟
  • چند نوع گیاه در گلخانه شما رشد می کند؟
  • چه نوع گیاهانی را برای رشد انتخاب کرده اید؟

گیاهان به شکل متفاوتی برای اینکه زنده بمانند به شرایط محیطی متنوعی نیاز دارند. برخی عاشق هوای گرم هستند و برخی دیگر با هوای سرد بیشتر رشد می کنند. بنابراین تصمیم گیری در مورد هیتر گلخانه ارتباط زیادی با نحوه استفاده از گلخانه شما دارد. گیاهان در واقع خود نیز گرما ایجاد می کنند. باید بدانید آیا گلخانه شما پر از گیاهان بوده، یا قصد دارید فقط بخشی از فضای گلخانه خود را به رشد گیاهان مختلف اختصاص دهید.

برای چه فضایی هیتر گلخانه سازی نیاز است؟

به هر حال، شما باید در مورد چگونگی مدیریت گلخانه خود در زمستان فکر کنید. در غیر این صورت، شما نمی توانید برای گرم کردن گلخانه خود انتخاب صحیحی انجام دهید. بیایید بگوییم، شما فقط گیاهان خشن و سخت را پرورش می دهید و بیشتر گلخانه خود را به این نوع گیاهان اختصاص می دهید. ممکن است یک سیستم گرمایش DIY (جرم حرارتی) یا یک بخاری کوچک برای این نوع گیاهان کافی باشد. اگر گلخانه بزرگ تری دارید، در فصل سرما از آن نمی توانید استفاده کنید و اگر درجه حرارت در منطقه شما بسیار سخت و خشن است، ممکن است به یک هیتر ساخت گلخانه نیاز داشته باشید که بتواند با این شرایط همگام باشد.

اندازه گلخانه:

اندازه گلخانه شما نیز در انتخاب بهترین نوع هیتر گلخانه نقش مهمی دارد. اطمینان حاصل کنید که گلخانه به درستی عایق بندی شده است تا گرما از بین نرود.

شما لزوماً علاوه بر اینکه به هیتر برقی گلخانه در صورت داشتن فضای زیاد نیاز دارید بلکه باید همراه با آن:

عایق کاری درجه یک را برای گلخانه خود در نظر بگیرید
برخی از ایده های گرمایشی دیگر را نصب کنید. DIY - می توانید از (توده حرارتی، سنگهای جذب گرما،

کدام نوع هیتر ساخت گلخانه را باید انتخاب کنید؟

متداول ترین انواع بخاری گلخانه نوع برقی و گازی است. بیشتر باغداران بخاری گازی را ترجیح می دهند زیرا از نظر قیمت مقرون به صرفه است، به خصوص در منطقه محلی خود از گاز طبیعی استفاده می کنند. بخاری های گازی تأثیرات مشابه بخاری های برقی دارند. شما به سادگی باید تهویه کافی را در گلخانه خود نصب کنید زیرا ممکن است مقدار قابل توجهی دود از آن ساطع شود. دودهای محصور شده می توانند برای سلامتی شما و سلامتی گیاهان مفید باشند.

بخاری برقی گلخانه به دلیل کارآیی در حفظ گرما در سطح ثابت از محبوبیت بالایی برخوردار است. هیچ دود خطرناکی را رها نمی کند. این بهترین حالت برای گلخانه هایی با تهویه کافی است. ممکن است بهترین باشد، اما گران ترین نوع نیز هست.

اطلاعات بیشتر: پارافین ارزان ترین بخاری دستی است که هرکسی می تواند از یک بازار محلی خریداری کند. سوخت مورد استفاده نیز مقرون به صرفه است اگرچه یافتن آن کمی سخت است. همچنین دی اکسید کربن مورد نیاز گیاهان شما را خاموش می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>