اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فن

در ادامه به جزئیات بیشتری درباره ضرورت استفاده از فن گلخانه تهران خواهیم پرداخت:

  • کنترل دمای موجود در گلخانه
  • کنترل میزان گردش هوای موجود در محیط گلخانه
  • جلوگیری از آفت زدگی محصولات
  • تنظیم رطوبت مورد نیاز گلخانه بنا به نوع محصولات تولیدی در آن
  • تأمین دی اکسید کربن مورد نیاز گلخانه در جهت رشد گیاهان و عمل فتوسنتزی آن ها
  • افزایش راندمان کاری سیستم سرمایشی

معرفی انواع فن گلخانه

به طور کلی انواع گوناگونی از فن برای گلخانه تولید شده در بازار تجهیزات عرضه و به فروش می رسد:

  • فن سقفی گلخانه
  • فن گلخانه اکسیال
  • فن گلخانه یوتیلیتی

می توان گفت تمامی این مدل ها دارای ساختار مشابه و یکسانی هستند و از لحاظ فنی هر یک از آنان در زمره فن های سانتریفوژ قرار دارند. قدرت هوادهی در این دسته از تجهیزات پر فروش چیزی ما بین 1000 تا 5750 است. از مشخصه های بارز و منحصر به فردی که می توان به انواع فن گلخانه ای نسبت داد کم صدا بودن و قدرت مکش فوق العاده آن ها است. بد نیست بدانید که هر یک از آن ها از یک سری متریال های مرغوب و با کیفیتی همچون سیستم کانال کشی، هود، فیلتر، هواکش و در نهایت دودکش یا همان کانال عمودی تشکیل شده اند.

با گسترش شهرها و افزایش جمعیت نیاز به مواد غذایی در غیر از فصلی که تولید می شود اهمیت پیدا کرد و انواع صیفی جات و سبزیجات و مواد غذایی تولیدات گلخانه ای جایگاه ویژه ای در سبد غذایی مردم به دست آورد. با توجه به اینکه تولیدات گلخانه ای باید در فضای گلخانه به وجود بیاید، تجهیزات گلخانه نیز به تناسب پیشرفتی که در دیگر صنایع اتفاق افتاد پیشرفت های ویژه ای پیدا کرد.از جمله تجهیزات مهم گلخانه فن 140 گلخانه می باشد. تمامی گیاهان برای فتوسنتز به دی اکسید کربن نیاز دارند. اگر هوا به خوبی در گلخانه شما جریان نداشته باشد، گیاهان دی اکسید کربن لازم برای تولید موادغذایی مورد نیاز خودرا ندارد. پس گلخانه نیاز به دریچه های هوا یا تجهیزاتی مانند فن دارد تا اجازه دهد هوای تازه وارد شود.در حقیقت برای اینکه تولیدات گلخانه ای کیفیت بهتری داشته باشد تحقیقات زیادی بر روی رطوبت و دمای مناسب هوای گلخانه انجام شد و از آنجا که تهویه هوا امری مهم و ضروری برای گلخانه بود فن گلخانه جایگاه خاصی در بین بقیه تجهیزات گلخانه ای پیدا کرد. یکی از موارد اصلی استفاده از فن 140 گلخانه است که بانصب آن می توانید رطوبت گلخانه ها را کاهش داد.

علاوه بر این، دستگاه فن 140 گلخانه را می توانید برای عبور و گردش هوا در گلخانه نصب و استفاده کنید.تجهیزات فن 140 گلخانه به عنوان سرد کننده و برای خنک تر کردن هوای محیط های گلخانه ای، و حتی برای تهویه مرغداری ها هم استفاده می شود.پروانه فن گلخانه بسته به سفارش مشتری از استیل خالص استنلس و یا انواع پلیمرهای صنعتی تولید می گردد علاوه بر این فن های 140 در 140 با تکنولوژی تسمه فولی تولید می گردند که امکان افزایش یا کاهش دور موتور را امکان پذیر می سازد. فن 140 گلخانه معمولا دارای 32000 تا 35000 متر مکعب هوادهی در ساعت می باشند.

اهداف تهویه گلخانه با استفاده از فن 140 گلخانه

  1. تبادل هوای داخل و خارج گلخانه
  2. تأمین دی اکسید کربن لازم برای فتوسنتز گیاه
  3. کاهش دما و خنک کردن گلخانه
  4. متعادل کردن رطوبت

آشنایی با فن گلخانه ای و کاربردهای آن

فن 140 گلخانه اگزاست در اندازه های 100 و 140 تولید شده و در بازار موجود می باشد. فن 140 گلخانه اگزاست موتور سه فاز با توانایی 1400 دور در دقیقه دارد، که تولید موتور با این کیفیت با در خواست مشتری می تواند به صورت تک فاز نیز تولید شود. تیغه های پره فن 140 گلخانه اگزاست از جنس استیل تهیه شده است. قدرت جابه جای هوای فن 140 در حدود 42000 متر مکعب بر ساعت می باشد. فن گلخانه اگزاست دارای دو نمونه شیر کنترل می باشد.شیر کنترل اتوماتیک و شیر کنترل گریز از مرکز.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>