اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

منسوجات بی بافت

بدون شک هندوستان را می توان یکی از بازیگران مهم صنعت منسوجات بی بافت جهان عنوان کرد. هندوستان در سال های اخیر در تمام بخش های صنعت بی بافت به ویژه محصولات بی بافت با کاربردهای بهداشتی و بیمارستانی پیشرو است.

هندوستان دومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود و با توجه به آمارهای موجود تا سال 2035 جمعیت هندوستان از چین هم فراتر خواهد رفت و به پرجمعیت ترین کشور جهان تبدیل خواهد شد. تولید ناخالص ملی هندوستان در سال 2013 حدود 5 درصد و در سال 2014 حدود 7درصد رشد داشته است. همچنین اقتصاد هندوستان پس از چین دارای بیشترین رشد در بین کشورهای جهان است. و همه اینها نشان دهنده آینده بسیار درخشان هندوستان در صنایع نساجی و بی بافت است.

بازار محصولات بهداشتی بی بافت مانند انواع پوشک های بهداشتی کودکان و بزرگسالان، دستمال های مرطوب، دستمال های بهداشتی بیمارستان ها و دستمال های ضدعفونی کننده، در سال های اخیر رشد انفجاری را داشته اند و همانطورکه ذکر شد هندوستان نیز یکی از کشورهای مهم تولیدکننده این نوع محصول می باشد.

سرمایه گذاری های اخیر در هندوستان رشد این صنعت در آینده را تضمین کرده است. به طور مثال سرمایه گذاری جدید مشترک دو شرکت Arvind از هندوستان و OG از ژاپن برای تولید منسوجات بی بافت صنعتی و نیز تولید فیلترهای بی بافت خانگی یکی از این نمونه هاست که با سرمایه گذاری و تکنولوژی مستقیم ژاپنی ها راه اندازی شده است.

این واحد تولیدی که از آخرین تکنولوژی های تولید استفاده می کند قابلیت تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا برای عرضه در بازارهای جهانی و نیز بازار داخلی ژاپن را دارد. در این واحد انواع بی بافت های ویژه از الیاف پلی استر، پلی پروپین، pps و آرامید تولید می شود. سرمایه گذاران ژاپنی دلیل این سرمایه گذاری را رشد روزافزون صنعت بی بافت در هند و نیروی کار ارزان تر در این کشور اعلام کرده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>