اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارکت

خیلی از شما از کوچکی منزل خود رنج می برید و دوست دارید کاری کنید که این فضا بزرگ تر به نظر برسد این خواسته ی شما غیر ممکن نیست بلکه با انتخاب کف پوش مناسب می توانید خانه ی خود را کوچک تر یا بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهید.

رنگ پارکتی که انتخاب می کنید مطمئنا روی فضای داخلی تأثیرگذار است.با آگاهی از این که رنگ، نور و فضا به هم وابسته اند، انتخاب سخت تر می شود. رنگ سقف و دیوارها تأثیر قابل توجهی روی احساس شما از محیط می گذارد. رنگ انتخابی می تواند یک اتاق را بزرگ تر، کوچک تر، پهن تر، باریک تر، عمیق تر، بلندتر، روشن تر و یا گرم تر نشان دهد.

یک اتاق با پارکت و دیوارهای روشن خانه را بزرگ تر نشان می دهد. اما اگر فقط از رنگ های روشن استفاده شود، خانه سرد و بی روح خواهد شد.اگر دیوارهای اتاق تاریک اما پارکت و سقف روشن باشد، تأثیر خطوط افقی بیش تر می شود. به عبارت دیگر به خطوط افقی بیش تر توجه می شود.

در صورتی که پارکت و سقف روشن و کل دیوارها تیره باشند، اتاق باریک تر و بلندتر به نظر می رسد.پارکت تیره با دیوارها و سقف روشن، اتاق را پهن تر نشان می دهد.یک اتاق با پارکت و سقف تیره و دیوارهای روشن، پهن تر و پایین تر به نظر می رسد.

اگر سقف روشن اما دیوارها و پارکت تیره باشند، حس بودن در زیرزمین در فرد ایجاد می شود. چون نور فقط از بالا خواهد بود.پارکت بژ و کرم متمایل به زرد، جاهای کم نور و تاریک را روشن تر و شادتر می کند و آرامش بخش است.پارکت فندقی جزو رنگ های گرم و هماهنگ است و فضایی صمیمی ایجاد می کند.

پارکت قهوه ای، حس ارتباط با زمین و طبیعت را ایجاد کرده و با مبلمان روشن زیباتر خواهد بود.پارکت بژ مایل به سفید احساس جدید بودن و پاکیزگی را به وجود آورده و فضای اتاق را روشن می کند.پارکت خاکستری تیره خنثی، شیک و آرامش بخش است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>