اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکیج دیواری

پکیج دیواری وسیله ای است که به عنوان جایگزین موتورخانه، مرکزی شوفاژ، آب گرم مورد لزوم جهت گرم نمودن فضا، توسط رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزانه از قبیل شستشو، حمام و غیره را تامین می نماید. در این نوشتار به مزایای این سیستم نسبت سیستم سنتی موتورخانه مرکزی اشاره شده است.

مزایای پکیج شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه

مستقل بودن واحدهای مصرف کنندهمعافیت واحدها از پرداخت هزینه نگهداری سیستم های مشترک.

دسترسی آسان به پکیج شوفاژ دیواری: دسترسی آسان به آن در آشپزخانه و امکان تنظیم دستگاه مطابق با سلیقه و نیاز ساکنین و سهولت استفاده، بدون نیاز به رفت و آمد به خارج از واحد.

کاهش هزینه سوخت مصرفی: به دلیل عدم وجود سیستم مشترک، در صورت خالی بودن یکی از واحدها در ساختمان و یا در هنگام سفر، واحد مورد نظر اجباری برای پرداخت هزینه سوخت در مدت مورد نظر ندارد. همچنین با توجه به راندمان بالا و مصرف کمتر سوخت، از افزایش تصاعدی هزینه گاز ساختمان جلوگیری می شود.

مدیریت بهتر سیستم گرمایش: درهر زمان و بر اساس نیاز ساکنین واحد، امکان روشن یا خاموش کردن دستگاه و کم یا زیاد کردن درجه آن وجود دارد.

کاهش هزینه احداث و تعمیر و نگهداری: هزینه تعمیرات لوله ها، اتصالات و همچنین هزینه عایق کاری به علت کوتاه تر بودن مسیر لوله کشی کاهش می یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>