اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترمال بریک

در و پنجره های دوجداره آلومینیومی به دو صورت ساده و ترمال بریک عرضه می شوند. پنجره های Thermal break  از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.به علت ضریب انتقال حرارت بالای آلومینیوم، این فلز گرما و سرما را به راحتی انتقال می دهد. در پروفیل آلومینیومی ترمال بریک، دو قطعه آلومینیوم توسط تیغه های پلی آمید به هم متصل و دوجداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت دراین نوع پروفیل می شود.

درسیستم ترمال بریک به دلیل وجود لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل، امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را به وجود می آورد. از جمله مزایای پلی آمید مورد استفاده در این نوع از پنجره ها می توان از بالا بودن استحکام و طول عمر بالای آن نام برد.

در صورت استفاده از سیستم ترمال بریک در درب و پنجره ها 38% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و 32% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، 28% کاهش مصرف سوخت، 20 % کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تأسیسات و به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری می شود.

مزایای استفاده از پنجره های دوجداره ترمال بریک

پنجره های دوجداره ترمال بریک، نویز، حرارت و سر و صدا را حدود صد برابر کمتر از پنجره های معمولی آلومینیومی انتقال می دهند. در پنجره های دوجداره ترمال بریک یک لایه اضافی تعبیه شده است که امنیت داخل ساختمان را تا چند برابر افزایش می دهد، همین طور این پنجره ها در برابر انتقال حرارت و اشتغال بسیار مقاوم هستند.

پنجره های دوجداره ترمال بریک طول عمر و دوام بالایی دارند و کمتر دچار فرسایش و خوردگی می شوند، از این رو به هزینه تعمیر و نگهداری بالایی نیاز ندارند. استفاده از درب و پنجره های ترمال بریک باعث 38 درصد کاهش اتلاف انرژی حرارتی در زمستان، 32 درصد کاهش اتلاف انرژی در تابستان، 28 درصد کاهش مصرف سوخت و 20 درصد کاهش هزینه های سرمایه گذاری اولیه تأسیسات می شود.

جنس خوب و شیوه ساخت پنجره های ترمال بریک باعث شده است، که این پنجره ها برای مناطق زلزله خیز کاربردهای فراوانی داشته باشند. پنجره های دوجداره ترمال بریک دارای ساختار انعطاف پذیر و خوبی هستند و این انعطاف پذیری در قسمت های داخلی و خارجی پنجره کاملا نمایان است.یکی دیگر از مزیت های پنجره ترمال بریک این است، که قسمت های داخلی و خارجی می توانند رنگ های متفاوتی داشته باشد و با توجه به شرایط خاص پروژه می توان از پنجره با رنگ های متنوع استفاده کرد.

اگر قصد خرید پنجره مناسب برای ساختمان مسکونی یا تجاری را دارید، ممکن است بین پنجره های یو پی وی سی و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک که به شکلی خاص طراحی شده اند، مردد باشید. پنجره های ترمال بریک در مقایسه با انواع دیگر، در برابر عوامل جوی مختلف و کاهش مصرف انرژی برتر هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>