اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورق مولتی استایل

ورق مولتی استایل ورقی از جنس پلی استایرین فشرده با مقاومت بالا است که برای پوشش سطوح به کار می رود. وزن کم، انعطاف پذیری بالا، سهولت حمل و نقل، تنوع در طرح و رنگ و سهولت در برش و نصب از مزایای این ورق ها به شمار می آید.

قابلیت حک و برش این ورق ها با دستگاه های لیزر توجه خاص شرکت های تبلیغاتی را جهت ساخت انواع پلاک های صنعتی، تجاری و تبلیغاتی، تندیس و لوح تقدیر و غیره به خود جلب کرده است. تفاوت عمده این نوع پلاک با پلاک های فلزی عدم تأثیر رطوبت هوا بر آن است.ورق های مولتی استایل معمولا دارای چسب بوده و یا به وسیله چسب های مخصوص بر روی سطوح چسبانده می شوند.

این ورق ها در طرح های متنوع، به صورت مسطح و یا برجسته، لوکس و تولید می شوند. پروفیل هایی نیز در قالب رنگ های زمینه اصلی ورق ها، به صورت یک طرفه، دو طرفه و زاویه دار ارائه می شود.ورق های مولتی استایل نباید در محیط هایی که در تماس با آب هستند یا در سطوحی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای بالاتر از 60 درجه سانتی گراد قرار دارند مورد استفاده قرار گیرند.

ابعاد ورق های مولتی استایل چقدر است؟

ابعاد ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای 120X60 سانتی متر می باشد و ضخامت آن ها نیز 1٫5 میلیمتر می باشد. ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای در دو نوع خشدار و براق عرضه می شوند.جهت سهولت در استفاده خریداران محترم امکان سفارش ورق مولتی پشت چسبدار نیز وجود دارد. هنگام سفارش می توانید یکی از انواع ساده و پشت چسبدار را انتخاب نمایید.

مولتی استایل یک پای ثابت پلاک و تابلو

ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای عموما در ساخت انواع پلاک مورد استفاده قرار می گیرند.بیشترین کاربرد ورق مولتی استایل در ساخت انواع پلاک و تابلو رومیزی است. به طوری که می توان گفت در طراحی انواع پلاک و تابلو، مولتی استایل یک گزینه اصلی محسوب می شود.

خلاقیت در استفاده از مولتی استایل، طراحی داخلی را دگرگون می کند

متریالی که عموما در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد می بایست خواص مکانیکی منحصر به فردی داشته باشد. همچنین یکی دیگر از مهم ترین فاکتور های مورد توجه، ظاهر خاص آن می باشد. توجه به خواص ظاهری یک متریال و نوع انطباق پذیری با اجزای دیگر در یک مجموعه نتیجه مطلوبی به همراه خواهد داشت.

ورق های مولتی استایل از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند که این عامل توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب می نماید. و اصلی ترین علت این اقبال نیز ظاهر متنوع آن ها می باشد. طرح ها و رنگ های گوناگونی از مولتی استایل ارائه شده است و این طیف رنگی روز به روز گستره تر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>