اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش سه بعدی

اجرا و نصب کفپوش های سه بعدی بسیار حساس بوده و نیازمند افراد مجرب و با تجربه است. اما اگر شما به کار دست خود ایمان دارید و می خواهید خودتان این کفپوش ها را اجرا کنید، می توانید مراحل زیر را قدم به قدم اجرا کنید. در ادامه نحوه اجرای کفپوش سه بعدی بروی سطوح بتنی توضیح داده شده است.

ابتدا میزان رطوبت و بخار را اندازه گیری کنید. چراکه رطوبت مانع چسبیدن لایه ها می شود؛ همچنین باعث ایجاد حباب یا رشد کپک می شود.

در مرحله بعد، باید سطح لایه زیرین آماده شود. برای آماده سازی سطح بتن باید از ابزارهای تراش الماسی (diamond grinding tools) یا ابزارهای سمباده کشی (sanding tools) استفاده کرد. در نهایت، سطح بتن باید فاقد هر گونه شکاف، پستی و بلندی و سطوح اریب شود و کل سطح بتن باید کاملا صاف و یکدست باشد.

بعد از تراش و همسطح سازی، در مرحله سوم سطح بتن باید کاملا از هر گونه گرد و غبار، مواد روغنی، مواد شیمیایی و آلودگی پاکسازی گردد. برای این کار می توان از جاروهای برقی استفاده کرد.
4- در مرحله چهارم رطوبت باید کنترل شود؛ رطوبت محیط نباید بیش از 4 درصد باشد در غیر اینصورت کفپوش بعد از یک الی دو هفته کنده می شود.

در مرحله پنجم لایه بتونه (بتونه اپوکسی یا پلی اورتان) باید اجرا گردد. در این مرحله پرایمر با ماده سخت کننده (hardner) با نسبت معین به خوبی ترکیب شده و با کاردک بر روی سطح اجرا می شود. در ادامه، مجددا یک لایه بتونه دیگر با نسبت 5 به 1 بروی لایه پیشین اجرا می گردد.

در مرحله ششم طرح مورد نظر باید با دقت و بدون هیچگونه تاشدگی و چروک شدگی بروی سطح بتونه قرار داده شود. برای چسباندن طرح مورد نظر بر روی کف از چسب های مخصوص این کار (به عنوان مثال چسب pvc) استفاده می شود.

در مرحله هفتم لایه اپوکسی (یا پلی اورتان) شفاف بر روی طرح مورد نظر با دقت بالا اجرا می گردد. قبل از اجرا، باید سطح از هرگونه مواد زاید و گرد و خاک پاکسازی گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>