اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیوارپوش رایت والز

هیچ چیز برای والدین کودکان به اندازه دیوار خط خطی و نقاشی شده عذاب آور نیست. کودکان علاقه زیادی به نقاشی کردن دارند و از نظر آن ها، دیوار ها دفتر نقاشی های مناسبی می باشند! اما بدتر از یک دیوار خط خطی شده، دیوار خط خطی شده ای است که نمی توان نقاشی ها و طرح ها را از روی آن پاک کرد و یا جای لک آن باقی مانده است.

اما در صورتی که راه حلی برای این مشکل وجود داشته باشد، مطمئنا وسوسه بر انگیز خواهد بود. گزینه ای که بتواند خلاقیت و آزادی عمل را در کنار پوشش دهی با هم داشته باشد. دیوارپوشی با چنین ویژگی می تواند کاربرد های بسیار گسترده ای داشته و محدودیت های زیادی را از بین ببرد.

آشنایی با دیوارپوش رایت والز

رایت والز، به راحتی دیوار مورد نظر شما را به سطحی با قابلیت نوشتن و بدون محدودیت تبدیل می کند. نوشته ها و طرح های روی این دیوارپوش به راحتی پاک می شوند و می توان مجددا بر روی آن ها نوشت و یا طراحی کرد. این دیوار پوش در کنار پوشانندگی مورد انتظار از یک دیوارپوش، کاربرد منحصر به فرد قابلیت نوشتن را، برای دارندگان آن به همراه دارد و این گزینه، این دیوارپوش را از سایر موارد موجود جدا کرده و آن را منحصر به فرد می کند.

این محصول، دیوارپوشی منحصر به فرد است که کارایی بسیار بالایی دارد. رایت والز مانند کاغذ دیواری های دیگر، به صورت یک لایه بر روی سطح مورد نظر پیاده سازی می شود و سه روز پس از نصب، قابل استفاده است. رایت والز مانند کاغذ دیواری های رایج به صورت عمودی بر روی دیوار نصب می شود. برای طراحی و نوشتن می توان به راحتی از ماژیک های وایت برد بر روی سطح این دیوارپوش استفاده کرد.

رایت والز رویایی برای خانواده هایی است که کودک دارند. این دیوار پوش های منحصر به فرد به راحتی پاک می شوند و به عبارت دیگر، این دیوار پوش ها برای نوشتن و پاک کردن ساخته شده اند! دیوارپوش های رایت والز می توانند برای شما دیواری با خلاقیت و بدون محدودیت به ارمغان بیاورند. همچنین کودکان شما می توانند روی این دیوار بدون هیچ محدودیت و نگرانی نقاشی کنند.

دیوارپوش رایت والز قابل استفاده در فضا های مختلف

اما این دیوارپوش الزاما و تنها مختص خانواده هایی که فرزند خردسال دارند نیست. قابلیت نوشتن و پاک کردن دیوار پوش های رایت والز، این محصول را گزینه ای طلایی برای فضا هایی مثل اتاق فکر، اتاق کار و مکانی برای ایده پردازی شما خواهد کرد. این دیوار ها می تواند بدون هیچ محدودیتی فضای زیادی برای درج ایده پردازی شما فراهم کند.

از این رو می تواند مکانی منحصر به فرد برای خلاقیت در ساختمان های کاری و اداری فراهم کند. دیوارپوش رایت والز پاسخ گوی هر نیاز نوشتاری محیط کاری خواهد بود. امکان نوشتن نامحدود، پاک سازی آسان و فضای نوشتاری بالا امتیازاتی هستند که می توانند تعامل را در اتاق هایی با کاربرد کار های گروهی بالا ببرند و نیاز به استفاده از تخته وایت برد با سطح محدود را کاهش دهند.

رایت والز گزینه ای بسیار مناسب برای مراکز درمانی، مهد کودک ها، مراکز آموزشی و مراقبتی و سازمان های با تعامل بالا با کودکان می باشد. این دیوار پوش های زیبا می توانند خلاقیت کودکان را پرورش دهند و سطح گسترده و بدون محدودیتی را برای آن ها فراهم کنند و همانطور که ذکر شد، دیوارپوش رایت والز برای محیط های کاری و اتاق های تعاملی، اتاق های فکر، سالن های ایده پردازی و فضا هایی برای خلاقیت و ایده پردازی، بسیار مناسب خواهد بود.

ویژگی های دیوارپوش رایت والز

دیوار پوش های رایت والز بسیار منطعف بوده و برای هر دیواری قابل اجرا هستند. این دیوار پوش ها نصب بسیار آسانی دارند و قابل نصب بر روی دیوار های رنگ شده می باشند. به علت قابلیت پاک شوندگی بالای رایت والز، از لحاظ هزینه ترمیم و حفظ دیوارپوش، گزینه مناسبی می باشد.

در کنار ویژگی های ذکر شده، هزینه نگه داری پایین، سهولت پاک سازی تنها با یک پارچه نرم و خشک، مقاومت در برابر سایش و اصطکاک، حفظ یکدستی سطح، عدم پوسته پوسته شدن آن، کیفیت بالا و گارانتی این محصول، آن را به گزینه ای وسوسه انگیز تبدیل می کند. سطح این دیوارپوش کیفیت خود را به مرور زمان از دست نمی دهد و زرد نمی شود.سطح این کار بسیار مقاوم بوده و هیچ گونه نوشته و لک و غباری را بر روی خود نگه نمی دارد. نوشتن بر روی این سطح بسیار آسان و روان خواهد بود و تجربه ای لذت بخش فراهم خواهد کرد.

تنها نکته مهم، رعایت عدم خراش دادن آن با وسیله های تیز و برنده، و عدم استفاده از شوینده های خورنده برای پاک سازی سطح آن است، مواردی که برای هر دیوارپوش دیگر نیز باید رعایت شود. می توان تمامی دیوار ها و یا تنها یک دیوار واحد را با دیوارپوش رایت والز پوشاند و از کارایی آن بهره برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>