اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کفپوش حمام

انتخاب کفپوش مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی، هیچ وقت آسان نبوده است. کفپوش های مورد استفاده برای حمام و سرویس بهداشتی باید در کنار زیبایی و نمای مورد نظر، ضد آب و رطوبت نیز باشند. علاوه بر این، طول عمر بالاتری نسبت به کف پوش های اجرا شده در نواحی دیگر داشته باشند.

همچنین این محصول به علت مجاورت در برابر موادی مثل شوینده ها، باید برای شست و شو مناسب باشد و بتوان به راحتی لک های روی آن را تمیز کرد. خوشبختانه گزینه های انتخاب این محصول برای حمام و سرویس بهداشتی امروزه دارای محدودیت قبل نیست و شما می توانید در کنار تنوع موجود، از مقاومت و مناسب بودن آن ها برای فضای مورد نظرتان اطمینان کسب کنید.

ویژگی های الزامی کفپوش حمام و سرویس بهداشتی

دوام و ماندگاری

کف پوش مورد استفاده باید بتواند در برابر گرما و رطوبت، مواد شوینده، شست و شوی بالا، خیس بودن و شرایط برقرار در فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی، مقاوم بوده و طول عمر کوتاهی نداشته باشد. علت تأکید بر روی طول عمر این است که با توجه به کاربرد بالای این دو فضا و زیرساخت های الزامی برای نصب و تعویض، نمی توان انتظار داشت کفپوش های این دو ناحیه را به راحتی نواحی دیگر در ساختمان تعویض کرد.

نفوذ ناپذیری

به علت شرایط فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی، کفپوش پیاده سازی شده الزاما باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. در غیر این صورت آسیب های جدی به ساختار ساختمان وارد می شود.

نصب مناسب

یک کفپوش با تمامی ویژگی های بالا، در صورت نصب غیر اصولی و نادرست، می تواند همان آسیبی را ایجاد کند که یک کف پوش بی کیفیت ایجاد می کند. نصب اصولی، زیرسازی های لازم، درز گیری و...، همگی از مواردی هستند که یک نصب اصولی و درست باید دارا باشد.

لیز نبودن

لیز بودن در صورت خیس شدن نیز مورد دیگری است که باید در نظر داشته باشید. حفظ ایمنی در کنار زیبایی محیط اهمیت زیادی دارد پس در این مورد حتما از ارائه دهندگان این محصولات مشاوره بگیرید.

تمیز سازی آسان

این نکته نیز گزینه دیگری است که باید در نظر داشته باشید. کف پوش شما به علت قرار داشتن در دو فضای پر کاربرد و نیازمند تمیز سازی مداوم، باید لک پذیری پایینی داشته باشد و در برابر شست و شو، فرم ظاهری خود را حفظ کند. هر میزان که پاک سازی سطح کفپوش آسان تر و با مواد شوینده سبک تری باشد، گزینه مناسب تری برای انتخاب کردن می باشد.

در کل برای انتخاب کف پوش، از بین گزینه هایی که جنس آن ها سنگی می باشند، مواردی با کمترین سوراخ و خلل را انتخاب کنید. به میزان مجاورت کفپوش با آب توجه داشته باشید. سرویس های بهداشتی و حمام هایی با اتاق دوش، محدودیت کمتری برای انتخاب نوع محصول مورد نظر دارند.

انواع کفپوش های مناسب برای حمام و سرویس های بهداشتی

کفپوش های موزاییکی

این مورد از قدیمی ترین و محبوب ترین مواردی است که برای کفپوش حمام و سرویس بهداشتی در نظر گرفته می شود. امروزه با افزایش تنوع ابعاد، بافت سطحی، رنگ، فرم و موارد دیگر، گزینه های غیر محدود و گسترده ای برای اجرای کف پوش های موزاییکی به وجود می آید که هر یک می تواند نمای منحصر به فردی برای سرویس بهداشتی و حمام شما فراهم کند.

کفپوش کاشی شیشه ای

این نوع کفپوش بازیافتی است. همچنین نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند و در عین حال نفوذ ناپذیر نیز هست.

کفپوش های چوبی ضد آب

این نوع کف پوش ضد آب می باشد به همین خاطر محدودیت های موجود را از بین برده و می تواند گزینه ای مناسب برای سرویس های بهداشتی و حمام شما باشد. نصب اصولی و درز بندی دقیق این کفپوش اهمیت زیادی دارد و باید با دقت بالایی انجام شود.

کفپوش لمینت ضد آب

این مدل کفپوش با ضخامت کم و ضد آب بودن، در کنار طرح های متنوع ( از طرح چوب تا طرح بتن و سنگ و موارد دیگر با تنوع رنگی بالا)، ضد صدا نیز می باشد. همچنین تردد بر روی آن بسیار راحت و لذت بخش است. لمینت های این کف پوش به صورت چسبی و کلیلی در کنار هم ثابت می شود.

کفپوش کوارتز

نوع کوارتز دارای مقاومت بسیار بالا، خش ناپذیری و ویژگی آنتی باکتریال بودن نیز می باشد. سطح یکدست و غیر قابل نفوذ آن، همه ویژگی های مورد انتظار از یک کفپوش مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی را فراهم می کند. محصول مورد نظر در بافت ها و رنگ ها متنوع ارائه می شود. سطح براق آن، نمای لوکس و خیره کننده ای ایجاد می کند.

کفپوش پی وی سی

این مدل نیز گزینه مناسبی برای دو محیط ذکر شده است. امکان شستشوی مداوم آن، این مدل را به گزینه ای با طول عمر بالا تبدیل می کند.

کفپوش پرسلان

محصول مورد نظر مشابه سرامیک می باشد؛ اما ضخامت بیشتر آن نسبت به سرامیک های عادی، امکان به کار گیری آکریلیک را درآن بالا برده است.از این رو، جذب آب آن بسیار پایین است و این محصول را به مناسب ترین گزینه برای محیط حمام و سرویس بهداشتی تبدیل می کند.

کفپوش سنگ کورین

این مدل از سنگ مصنوعی کورین ساخته شده و بهترین گزینه برای کفپوش به حساب می آید. سطح ضد آب و اجرای بدون درز آن، زیبایی و کیفیت را با هم به ارمغان می آورد. تنوع بالای رنگ آن نیز امتیاز دیگری برای این محصول به شمار می آید.

کفپوش لاتکس

این گزینه برای حمام هایی که دارای وان می باشند گزینه بسیار مناسبی هستند. دو لایه ای بودن و بافت زیبا و متنوع آن، امکان به وجود آمدن آسیب های احتمالی را به حداقل رسانده و نمای متفاوتی ایجاد می کند. از این محصول بیشتر در اطراف وان استفاده می شود.

کفپوش بتنی

محصولات بتنی امروزه تنوع بیشتری نسبت به سابق دارند. کفپوش های بتنی در دو نمونه مات و براق با تنوع رنگی بیشتر نسبت به گذشته، می توانند انتخاب جسورانه ای برای حمام و سرویس بهداشتی شما به شمار بیایند و در کنار نمایی که ایجاد می کنند، نفوذ ناپذیری کافی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>