اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع کف کاذب


کف کاذب فولادی

این نمونه کف کاذب، قیمت پایین تری نسبت به نمونه های دیگر دارد و عمده ترین مزیت به کارگیری کف فولادی، قدرت تحمل وزن بسیار بالای آن است. این نوع کف کاذب با روکش های مختلف آنتی استاتیک ارائه می شود که از این طریق الکتریسیته ساکن سطح را به حداقل رسانده و تأثیر آن را کم می کند و ایمنی محیط را بالا می برد.

کف فولادی به علت ویژگی های ذکر شده، جزو گزینه های انتخابی برای مکان هایی با تردد بالا و یا نیاز به تحمل بار بالا است. این نمونه معمولا در مراکز کامپیوتر و اتاق های مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت های دیگر این نوع کف کاذب، سهولت نگه داری، تعویض راحت آن، طول عمر بالا و بازیافت پذیری آن می باشند. کف کاذب فولادی به دو نوع نمونه توپر و توخالی تقسیم می شود.

این دو نمونه در بحث تحمل فشار بار به صورت گسترده و یا متمرکز دارای تفاوت هایی هستند. کف فولادی توپر دارای ساختاری متشکل از دو تایل است که فضای مابین آن با ماده های کامپوزیت از قبیل سیملت سبک، مواد تزریقی سیمان، فرمالدئید، ، پلی اتیان و آلومینا پر شده است. این ساختار مقاومت کف کاذب مذکور را به حداکثر می رساند.

کف کاذب آلومینیومی

این نوع کف کاذب، یکی از پرکاربرد ترین نمونه های کف کاذب محسوب می شود. روش تولید کف آلومینیومی طبق روش ریخته گری تحت فشار است که از این طریق، تراکم این محصول بالا رفته و به دنبال آن در برابر فشار وارده، بیشترین تحمل را ارائه می دهد. کف کاذب آلومینیومی سبک تر از نمونه فولادی بوده و همچنین مقاومت بالا تری در برابر آتش سوزی دارد.

این محصول حتی در محیط های مرطوب امکان اکسیده شدن پایینی دارد. دیگر مزیت این محصول، مقاومت بسیار بالا در برابر نیرو های استاتیکی و یا دینامیکی است. این نمونه به زیر سازی خاصی احتیاج ندارد و در صورت نیاز به زیر سازی در آن از پیچ و مهره استفاده نمی شود، از این رو سطح حاصل شبکه ای به هم پیوسته و پایدار تر و در نهایت محکم تری خواهد بود.

مزیت های عمده کف کاذب

  • مقاومت و ایمنی در برابر حوادثی نظیر زلزله اشتعال و انتقال آتش
  • مقاومت در برابر فشار و یا ضربه
  • قابلیت شستشو و عدم جذب گرد و غبار
  • کاهش بار مرده وارده بر وزن کلی ساختمان
  • جمع آوری و نگه داری الحاقات به صورت ایمن با دسترسی آسان
  • امکان انتقال و نصب مجدد کف کاذب به محل دیگر
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>