اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرش بامبو چیست؟

فرش بامبو بسیار زیبا، نرم، لطیف و نفیس است و حتی زیر دست آن از لحاظ نرمی با فرش ابریشمی نیز برابری می کند اما یک اشکال بزرگ آن این است که بسیار زود کثیف می شود و اثر لک به سختی از آن پاک می شود.

فرش های بامبو دارای تنوع رنگی فوق العاده ای هستند و اگر تولیدکننده با این خواص آشنا باشد و طراح فرش بتواند از طیف وسیع رنگ سود ببرد، فرش بامبو زیبایی منحصربه فردی خواهد داشت، چراکه الیاف بامبو قابلیت رنگ پذیری بسیار عالی دارد و به راحتی در کارخانه طیف های مختلف رنگی را به خود جذب می کند.

الیاف بامبو که از پالپ گیاه بامبو ساخته می شود در واقع از جنس سلولز است و به خاطر لطافت و درخشندگی که دارد به آن الیاف ابریشم بامبو هم گفته می شود. در واقع ماده اولیه الیاف بامبو مانند کاغذ است و بدیهی است که خواص رنگ پذیری بالایی داشته باشد و لکه بسیار سخت از روی آن پاک شود.

فرش بامبو مانند کاغذ سرعت جذب بسیار بالایی دارد و خارج کردن لکه از آن بسیار سخت است؛ مثلاً فرض کنید یک لیوان شربت آلبالو روی دفتر یادداشت شما سرازیر شود. کاغذ به سرعت رنگ قرمز را جذب کرده و تقریباً پاک کردن صفحه بسیار سخت است. الیاف بامبو هم به دلیل اینکه الیافی سلولزی هستند خواص مشابهی دارند. به همین دلیل نیاز به مراقبت بسیار بسیار بالایی دارد و برای خانواده هایی با کودک و حیوانات خانگی توصیه نمی شود.

فرش بامبو ناز کشیدن می خواهد

اصولاً فرش های بامبو بادوام نیستند و در دسته فرش های مقاوم برای مکان های پرترافیک قرار نمی گیرند. اگر فرش بامبو می خرید آن را در مکان هایی که رفت وآمد بسیار کمی دارد پهن کنید تا در طول روز همیشه به شما یادآوری کند: "هی زیبایی من رو نگاه کن!"

فرش بامبو در بازار با نام های ابریشم بامبو، ابریشم مصنوعی و ویسکوز هم نام برده می شود.به طور خلاصه اگر به دنبال فرشی بسیار زیبا هم تراز فرش ابریشمی و دلنواز می گردید که در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد، فرش بامبو مناسب است؛ اما در بخش دوام و کاربردی بودن و نگهداری پایین ترین نمره را می گیرد و از جنبه کاربردی اصلاً توصیه نمی شود و وقتی کثیف شده و لکه می گیرد تقریباً بخش زیادی از زیبایی خود را از دست می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>