اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنجره دو جداره

در ساختمان های امروزی، امنیت حرف اول را می زند. به همین دلیل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روی درها و دیوارها، انجام می شود. زمانی که ما برای اجاره کردن یا خریدن یک خانه و یا آپارتمان اقدام می کنیم، به درب و پنجره ها و امنیت ساختمان ها توجه زیادی داریم. وجود امنیت در محل زندگی موضوع بسیار مهم و ارزشمندی است. هر چه امنیت یک مکان برای زندگی بیشتر باشد، میزان آرامش ما نیز از زندگی در آن مکان بیش تر می شود.

هر یک از ما، ممکن است در خانه های مان، لوازم و وسایل با ارزش و متنوعی داشته باشیم که حفظ امنیت آن ها برای مان اهمیت داشته باشد. از آنجا که به دلیل توسعه وضعیت زندگی ها، اغلب افراد معمولا به فعالیت در خارج از منزل مشغول هستند و بیشتر زمان ها در خانه نیستند، امن بودن و ضد سرقت بودن خانه برای شان اهمیت فراوانی دارد. به علاوه وجود حفاظ در طبقات بالایی ساختمان ها، از سقوط ناگهانی افراد و وسایل در شرایط مختلف جلوگیری می کند.

زمانی که حرف از امنیت خانه می شود، اولین چیزی که به ذهن همه خطور می کند، نصب حفاظ برای درب و پنجره است. حفاظ ها تأثیر بسزایی بر ایجاد امنیت در ساختمان ها دارند. زیرا مانند مانعی محکم، در مقابل تنها راه نفوذ به خانه قرار می گیرند.

در حال حاضر برخی از افراد تصور می کنند که حفاظ درب و پنجره، تنها برای نمونه های قدیمی تر کاربرد داشت و درب و پنجره های امروزی نیازی به نصب حفاظ ندارند. این تفکر برای کسانی که به تازگی درب و پنجره دوجداره نصب کرده اند نیز وجود دارد. اما بهتر است به شما یادآوری کنیم، هر چند درب و پنجره های دوجداره دارای امنیت لازم و کافی هستند، اما اگر منزل یا ویلایی دارید که همیشه در آن سکونت نمی کنید و رفت و آمدتان به آنجا کم است، شاید بهتر باشد که حتی با وجود درب و پنجره دوجداره، حفاظ نیز نصب کنید.

گذاشتن حفاظ پنجره دوجداره چه فوایدی دارد؟

گذاشتن حفاظ برای پنجره دوجداره، علاوه بر اینکه به بالا رفتن میزان امنیت خانه و آپارتمان مان کمک می کند، باعث زیباتر شدن نمای ساختمان نیز می شود. البته زیباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ وابسته است.نصب حفاظ پنجره دوجداره UPVC از ورود سارقان به منزل جلوگیری می کند و از قاب و شیشه پنجره نیز محافظت می کند.

اگر فکر می کنید که در منطقه زندگی شما، شرایط خاصی وجود دارد و احتمال می دهید که شیشه های پنجره ضربه بخورند یا آسیب ببینند، پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و ایجاد هزینه های اضافی، از حفاظ پنجره استفاده کنید.

انواع حفاظ پنجره دوجداره برای افزایش امنیت

قبل از هر چیز، بهتر است درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشید. حفاظ های پنجره از جنس ها و در مدل های مختلفی تولید و روی پنجره های محل زندگی شما نصب می شوند. انتخاب نوع حفاظ بستگی به محل نصب آن دارد و موضوع با اهمیتی است، زیرا حفاظ ها دارای میزان مقاومت متفاوتی هستند و می توانند مانعی برای تابش نور به داخل محیط خانه یا آپارتمان شما بشوند. در ادامه این مقاله، انواع حفاظ های پنجره را با جزئیات کامل بررسی می کنیم.

حفاظ آهنی برای پنجره های بزرگ

حفاظ های آهنی، مقاومت بالایی دارند و قابل تولید در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. البته این حفاظ ها در شرایط آب و هوایی مختلف، ممکن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همین دلیل نیازمند مراقبت و توجه همیشگی هستند. در ویلاهای خارج از شهر که پنجره های بزرگی دارند، معمولا از این نوع حفاظ استفاده می کنند.

حفاظ شبه چوب و وینیل برای پنجره دوجداره

این نوع حفاظ بهترین و مقاوم ترین حفاظ در برابر رطوبت و آتش است. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که رطوبت زیادی دارد، بهتر است از حفاظ های شبه چوب استفاده کنید. حفاظ شبه چوب در برابر آسیب دیدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است، البته گرد و غبار را به خود جذب می کند و نیازمند نظافت مرتب است.

حفاظ پنجره دوجداره از جنس استیل

امروزه حفاظ پنجره از جنس استیل، بیش از انواع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی برتر حفاظ های استیل، رنگ ثابت و غیرقابل تغییر آن ها است. این حفاظ ها در مدت زمان طولانی، از رنگ و رو نمی روند و کیفیت خود را حفظ می کنند. حفاظ استیل همچنین مقاومت بالایی نسبت به تغییرات آب و هوایی دارد و به همین دلیل بهترین انتخاب برای مناطق مرطوب به حساب می آید.

حفاظ فرفورژه با طرح ها و نقش های جذاب

فرفورژه اصطلاحی فرانسوی به معنای آهن کوبیده شده است. فرفورژه ها، آهن هایی هستند که در کوره گداخته و پس از آن کوبیده می شوند. سپس به اشکال مختلف تبدیل درمی آیند. فرفورژه ها به دلیل کوبیده شدن جلا و جلوه خاصی پیدا می کنند و با استفاده از آن ها می توان شکل ها و ترکیب های زیبا و جذابی ایجاد کرد.

حفاظ هایی که با فرفورژه ایجاد می شوند، تنوع زیادی در طرح و نقش دارند و می توانند جلوه جذابی در نمای ساختمان ایجاد کنند. اگر تمایل به طراحی حفاظ هایی جالب با طرح هایی چشم نواز دارید، بهتر است از حفاظ های فرفورژه برای پنجره های دوجداره ساختمان خود استفاده کنید.

حفاظ پنجره چه مدل هایی دارد؟

حفاظ پنجره در بازار با مدل های مختلفی از جمله آکاردئونی، رول شونده، نرده ای و ابرویی تولید می شود و به فروش می رسد. در ادامه و برای آشنایی بیش تر شما، به معرفی انواع مدل های حفاظ می پردازیم:

حفاظ آکاردئونی برای پنجره های بزرگ

حفاظ های آکاردئونی مانند یک آکاردئون باز و بسته می شوند و می توان آن ها را با استفاده از قفل های کتابی، غیرقابل نفوذ کرد. این دسته از حفاظ ها برای درب و پنجره هایی که مساحت زیاد و شیشه های وسیعی دارند، بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد.

حفاظ کاربردی و شیک رول شونده

حفاظ های رول شونده برای باز و بسته شدن، مانند یک فرش لوله شده رول می شوند. حفاظ های رول شونده، مانند همان حفاظ هایی هستند، که در مقابل درب مغازه ها و پارکینگ ها نیز نصب می شوند. ظاهر این حفاظ ها بسیار شیک تر و عملکرد آن ها کاملا کاربردی تر از سایر مدل ها می باشد.

حفاظ نرده ای برای درب و پنجره ها

حفاظ های نرده ای، در واقع نمونه ای از حفاظ ها هستند که به صورت نرده در مقابل پنجره قرار می گیرند و امکان باز و بسته کردن آن ها وجود ندارد. البته اگر از حفاظ نرده ای برای نصب در مقابل درب های منزل استفاده کنید، می توانید آن ها را در جهت در و به صورت لولایی باز و بسته کنید.

حفاظ ابرویی برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد

حفاظ های ابرویی معمولا نسبت به سایر حفاظ ها کم تراکم تر است، تمام پنجره را نمی پوشاند و شبیه ابرو می باشد حفاظ ابرویی معمولا روی پنجره هایی نصب می شود که پهنای آن ها نسبت به ارتفاعشان بیش تر است. این حفاظ نسبت به سایر حفاظ ها زیبایی بیش تری روی پنجره ها دارد و در عین حال، کاربرد آن با کاربرد سایر انواع حفاظ ها مشابه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>